Safet Mujic

Tlf: 55 57 78 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Safet Mujic er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Safet Mujic

Fantastisk service!

Alltid tilgjengelig. Hyggelige folk som jobber der samt legene. Får som regel time på dagen. Alltid blid og hyggelig!

Safet Mujic

Beste lege
Har mya tid for sine pasienter
Er rent
Vente tid til å komme inne er kort
Altit kan få hjelp

Profesjonell og omsorgsfull

Har hatt Dr. Mujic som fastlege i 11 år, også for mine barn. Svært dyktig i jobben. Lytter og finner løsninger. Flink å få rask kontakt med spesialister. Omsorgsfull og flink med barn. Kunnskapsrik. Må også nevne at helsesekretæren Helge er svært serviceinnstilt og profesjonell. Disse to er en pålitelig og god kombinasjon av helsepersonell!

Samvittighetsfull, dyktig og får raskt time

Både sykepleieren i resepsjonen, og legen Mujic, har en utpreget serviceinnstilling. De tar pasienten alvorlig, gir seg tid og vi kommer raskt til.

Utrolig dyktig og snill lege, raskt og effektivt legekontor

Tar alltid alle dine plager seriøst. veldig dyktig og grundig. anbefales på det sterkeste!

Samme gjelder legekontoret. Alltid enkelt å komme igjennom og alltid lett å få time.

Han lytter og spør og tar pasienten alvorlig.

Han vekker tillit og gir verdifull råd om behandlingsalternativer.

God tid til pasienten

Har hatt Dr. Mujic som fastlege i flere år. Han har vært en stor støtte for meg med mye sykdom. Føler han alltid har god tid til å lytte.
Og når det gjelder sykdom er han kunnskapsrik. Han vet alltid riktig diagnose på meg, før han har henvist meg til spesialist, RTG, MR osv. Prøvesvar viser alltid det Dr. Mujic trodde det var.
Man får nesten alltid time på dagen.
Denne legen har gjort det lettere for meg å leve med sykdom. Hatten av for en dyktig, forståelsesfull lege.

elendig legekontor

har ikke truffet en av legene ved kontoret, kom aldri lengre enn sekretæren. ringte fordi min baby på 6 måneder var veldig dårlig. og dessverre hadde fått tildelt en lege ved hellen legesenter som fastlege. de ville ikke ta imot min baby fordi jeg ikke selv hadde fastlege ved hellen legekontor og henviste til legevakten, og var aldeles uhøflige. det skal sies at jeg ikke taler perfekt norsk da jeg er dansk og "kun" har bodd her i Bergen ti år, men jeg forklarede meg både på mitt beste norske, på dansk og på engelsk i det omfang hun var villig til å la meg komme til orde.

Svært engasjert og bryr seg

Har vært god støtte og uvurderlig hjelp i mange kritiske år, setter seg inn i din sykdom.
Bryr seg

Vi digger han

Kjempe flink lege jeg og familien har han som fastlege,gir god oppfølging og er nøye med å ta tester og finne ut diagnose..

Ikke noe særlig..

Hadde han som fastlege i mange år. Følte jeg aldri fikk noe særlig god oppfølging. Mens du snakker sitter han som oftest og stirrer i pcskjermen. Hvis han skal utføre tester på deg forteller han aldri hva testen skal være godt for, og ofte virker testene ganske så meningsløse. Er også ganske dårlig på å fortelle deg om du skal bli med inn i et annet rom (dersom du skal ta blodprøve), samt fortelle deg når du kan gå fra legekontoret. Skriver litt for enkelt ut resept på piller i stedet for å finne ut om det kan være andre ting som er galt.
Er derimot rask med å få til andre behandlinger, evt. MR, dersom du selv forteller at dette er noe du ønsker. Men forslaget kommer han ikke med selv.

Rask time, men varierende kvalitet

Positivt: Man får meget raskt time

Men har hatt et par episoder nå der jeg ikke føler jeg har fått bra nok informasjon hvordan jeg tar det videre. Fikk veldig godt inntrykk i begynnelsen, men de siste gangen jeg har kommet har det vært så som så.

Veldig fornøyd!

jeg får raskt time, og han undersøker deg grundig hver gang.