Safet Mujic

Autorisasjon (2000)

Safet Mujic er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Safet Mujic

Profesjonell og omsorgsfull

Har hatt Dr. Mujic som fastlege i 11 år, også for mine barn. Svært dyktig i jobben. Lytter og finner løsninger. Flink å få rask kontakt med spesialister. Omsorgsfull og flink med barn. Kunnskapsrik. Må også nevne at helsesekretæren Helge er svært serviceinnstilt og profesjonell. Disse to er en pålitelig og god kombinasjon av helsepersonell!

Utrolig dyktig og snill lege, raskt og effektivt legekontor

Tar alltid alle dine plager seriøst. veldig dyktig og grundig. anbefales på det sterkeste!

Samme gjelder legekontoret. Alltid enkelt å komme igjennom og alltid lett å få time.

Han lytter og spør og tar pasienten alvorlig.

Han vekker tillit og gir verdifull råd om behandlingsalternativer.

God tid til pasienten

Har hatt Dr. Mujic som fastlege i flere år. Han har vært en stor støtte for meg med mye sykdom. Føler han alltid har god tid til å lytte.
Og når det gjelder sykdom er han kunnskapsrik. Han vet alltid riktig diagnose på meg, før han har henvist meg til spesialist, RTG, MR osv. Prøvesvar viser alltid det Dr. Mujic trodde det var.
Man får nesten alltid time på dagen.
Denne legen har gjort det lettere for meg å leve med sykdom. Hatten av for en dyktig, forståelsesfull lege.

elendig legekontor

har ikke truffet en av legene ved kontoret, kom aldri lengre enn sekretæren. ringte fordi min baby på 6 måneder var veldig dårlig. og dessverre hadde fått tildelt en lege ved hellen legesenter som fastlege. de ville ikke ta imot min baby fordi jeg ikke selv hadde fastlege ved hellen legekontor og henviste til legevakten, og var aldeles uhøflige. det skal sies at jeg ikke taler perfekt norsk da jeg er dansk og "kun" har bodd her i Bergen ti år, men jeg forklarede meg både på mitt beste norske, på dansk og på engelsk i det omfang hun var villig til å la meg komme til orde.