Runar Berge Mulelid

Fromreide Legesenter

2005

Siste vurderinger av Runar Berge Mulelid

Stor fornøyd med Mulelid

Mn føler seg alltid velkommen. Og han tar en på alvor. Pliktoppfyllende og fantastisk lege. Jeg bor på Kleppestø. Så det er en lang tur ut til Fromreide. Men jeg beholder han som lege uansett. Finnes ikke bedre 😀

Flinkeste lege i Norge :)

Runar Mulelid er en utrolig flink lege. Han tar seg virkelig tid til å høre på pasientene. Et flott oppegående menneske :) Er glad meg og barna har han som fast lege.

Den beste legen jeg har hatt

Er utrolig fornøyd med Mulelid, han ser hele deg og din familie, har alltid tid, og er alltid løsningsorientert. Ønsker du videre undersøkelser så får du det du ber om.
Veldig god oppfølging, og behandling av både psykiske og fysiske problemer/skader.
Selv om min familie og jeg bor i en annen kommune, så bytter vi ikke lege!
- Det er ikke mange som er så dyktig, omsorgsfull og medmenneskelig som Mulelid!!

Flink

Er der med ungene , og då snakker han til de og ikke direkte til oss foreldre og det er bra :-) og veldig forståelsefull

den beste legen eg har hatt :) og har :)

Veldig glad for at jeg og familien min har han som lege :) :) han har alltid tid til oss uansett :) Uansett hva vi kommer med og spør om så tar han oss på alvor . Så meget fornøyd med legen vår :)

Pliktoppfyllende

Helt fantastisk lege, med god forståelse og god tid. Ser hele mennesket. Kommer alltid kjapt til. En føler seg alltid forstått.

super lege !

Fantastisk flott lege. En skikkelig lege som tar pasienten på alvor og henviser deg til sykehus / spesialist isteden for å bare sende for å bäre sende folk på dør med envresept eller to .at han i tillegg har et behagelig vesen som inngir tillit og gjør det enkelt og snakke om ting som gjerne hadde føltes for pinlig og snakke med andre leger om er og et stort pluss ,

Meget God Lege

Meget God Lege som tar seg god tid og lytter til det en har og si.
Treng en videre undersøkelse, bestiller han det omgående.
Får tilbake svar fort dersom det skulle vers noe.
Beste Lege eg har hørt om og har hatt.

Knakende god lege

Mulelid bruker tid, og ser hele deg, ikke bare "vondten" din. Forståelsesfull og grundig. Absolutt en jeg vil beholde selv om jeg skulle flytte!

Fantastisk lege!

God forståelse, har alltid tid, bryr seg virkelig om deg som pasient og din familie. Og er en flink lege som forklarer til du forstår, og har god medisinsk innsikt.
Anbefales på det sterkeste! Kommer ikke til å si fra meg ham som fastlege selv om jeg bor i en annen kommune.

Absolutt den beste legen jeg har hatt!

Tar seg god tid til pasientene og gir seg ikke før han finner ut hva som er galt, enten det er psykisk eller fysisk.
Bare det at du trenger en å snakke med så tar han seg tid til det og klokken stopper han ikke.
Han er og bli fantastisk og jeg kommer aldri til å bytte han ut selv om jeg flytter på andre siden av landet om noen dager. Han er absolutt verdt å reise 60 mil for som lege!

En dyktig og engasjert lege

En god lege både faglig og menneskelig. Tar deg på alvor og følger deg tett opp. Anbefales.