Runar Berge Mulelid

Fromreide Legesenter

2005

Siste vurderinger av Runar Berge Mulelid

Stor fornøyd med Mulelid

Mn føler seg alltid velkommen. Og han tar en på alvor. Pliktoppfyllende og fantastisk lege. Jeg bor på Kleppestø. Så det er en lang tur ut til Fromreide. Men jeg beholder han som lege uansett. Finnes ikke bedre 😀

Flinkeste lege i Norge :)

Runar Mulelid er en utrolig flink lege. Han tar seg virkelig tid til å høre på pasientene. Et flott oppegående menneske :) Er glad meg og barna har han som fast lege.

Den beste legen jeg har hatt

Er utrolig fornøyd med Mulelid, han ser hele deg og din familie, har alltid tid, og er alltid løsningsorientert. Ønsker du videre undersøkelser så får du det du ber om.
Veldig god oppfølging, og behandling av både psykiske og fysiske problemer/skader.
Selv om min familie og jeg bor i en annen kommune, så bytter vi ikke lege!
- Det er ikke mange som er så dyktig, omsorgsfull og medmenneskelig som Mulelid!!

Flink

Er der med ungene , og då snakker han til de og ikke direkte til oss foreldre og det er bra :-) og veldig forståelsefull

den beste legen eg har hatt :) og har :)

Veldig glad for at jeg og familien min har han som lege :) :) han har alltid tid til oss uansett :) Uansett hva vi kommer med og spør om så tar han oss på alvor . Så meget fornøyd med legen vår :)