Runar Berge Mulelid

Fromreide Legesenter

2005

Siste vurderinger av Runar Berge Mulelid

Den beste fastlegen

Flink til å lytte og tar på alvor alle plager, og henviser videre når det er behov for det. Det er sjeldent en møter en så empatisk, flink lege. Han skal jeg beholde for hele familien selv om vi bor litt unna.

Beste legen man kan få

Veldig dyktig, flink til å lytte, ser hele pasienten - ikke bare diagnosen.

Føler at han har et genuint ønske om å hjelpe pasientene, og at han forstår verdien av å forklare uten å måtte bruke latin og legebegreper. Min erfaring er at jo mer usikker legen er, jo større er behovet for å strø rundt seg med ord og uttrykk som stort sett bare medisinskt utdannet personell har grunnlag for å forstå - det er ikke noe Runar har behov for, fordi han er faglig trygg og er opptatt av god kommunikasjon med pasientene fremfor å fremheve seg selv. Er jeg forkjølet så er jeg det, og behøver ikke lure på hva frigus egentlig betyr.

Rett og slett en fantastisk lege og person!!

En solid lege og et godt medmenneske

Har alltid opplevd Mulelid som kunnskapsrik og en mann det er mulig å snakke og diskutere med uten å oppleve noe som helst av belærende ovenfra-og-ned enveiskommunikasjon. Han får ting gjort og henviser lett videre ved behov. Beste lege jeg har hatt kontakt med. Legekontoret der Mulelid har sitt virke, Fromreide legesenter, praktiserer en fantastisk løsning for de som ikke kommer gjennom på telefon grunnet telefonkø og annet. De ringer tilbake :-) Dette har jeg aldri opplevd andre steder.

Meget engasjert

Jeg opplever at Mulelid er meget engasjert i sitt arbeid og han er opptatt av meg som pasient/person.

Stor fornøyd med Mulelid

Mn føler seg alltid velkommen. Og han tar en på alvor. Pliktoppfyllende og fantastisk lege. Jeg bor på Kleppestø. Så det er en lang tur ut til Fromreide. Men jeg beholder han som lege uansett. Finnes ikke bedre 😀