Runar Berge Mulelid

Autorisasjon (2005)

Fromreide Legesenter Telefonnummer56 15 11 4056 15 11 ...
Skutlevika 3 5314 Kjerrgarden
Runar Berge Mulelid er en av 30 fastleger i Askøy

Siste vurderinger av Runar Berge Mulelid

En solid lege og et godt medmenneske

Har alltid opplevd Mulelid som kunnskapsrik og en mann det er mulig å snakke og diskutere med uten å oppleve noe som helst av belærende ovenfra-og-ned enveiskommunikasjon. Han får ting gjort og henviser lett videre ved behov. Beste lege jeg har hatt kontakt med. Legekontoret der Mulelid har sitt virke, Fromreide legesenter, praktiserer en fantastisk løsning for de som ikke kommer gjennom på telefon grunnet telefonkø og annet. De ringer tilbake :-) Dette har jeg aldri opplevd andre steder.

Meget engasjert

Jeg opplever at Mulelid er meget engasjert i sitt arbeid og han er opptatt av meg som pasient/person.

Stor fornøyd med Mulelid

Mn føler seg alltid velkommen. Og han tar en på alvor. Pliktoppfyllende og fantastisk lege. Jeg bor på Kleppestø. Så det er en lang tur ut til Fromreide. Men jeg beholder han som lege uansett. Finnes ikke bedre 😀

Flinkeste lege i Norge :)

Runar Mulelid er en utrolig flink lege. Han tar seg virkelig tid til å høre på pasientene. Et flott oppegående menneske :) Er glad meg og barna har han som fast lege.

Den beste legen jeg har hatt

Er utrolig fornøyd med Mulelid, han ser hele deg og din familie, har alltid tid, og er alltid løsningsorientert. Ønsker du videre undersøkelser så får du det du ber om.
Veldig god oppfølging, og behandling av både psykiske og fysiske problemer/skader.
Selv om min familie og jeg bor i en annen kommune, så bytter vi ikke lege!
- Det er ikke mange som er så dyktig, omsorgsfull og medmenneskelig som Mulelid!!