David Myklatun

Kvernhusmyrane 9 5914 Isdalstø
David Myklatun er en av 13 fastleger i Lindås

Siste vurderinger av David Myklatun

Fantastisk fastlege!!!

Du er kjempeheldig om David er fastlegen din! Jeg måtte desverre gi slipp på han da jeg flyttet, og hans like er vanskelig å finne.

Han lytter, tar seg tid og du føler virkelig at han husker deg fra gang til gang.

Jeg gikk ofte til legen en periode i livet mitt, og denne legen hjalp meg virkelig å komme meg på beina igjen.

Til tross for at han virkelig tar seg tid til hver pasient var ventetiden kort da jeg gikk dit.

Sektretærene/ laboratoriums damene er også veldig hyggelige å ha med å gjøre.

Kjempekjekk og dyktig lege! Dermed er igrunnen alt sagt.

Han har en lun personlig stil, ro, tar seg tid, og har masse humor! Og igjen: dermed er i grunnen alt sagt.

svært god

Informativ, korrekt, oppfølgende, real.
Den absolutte beste lege jeg har hatt siden opprettelse av fastlegeordningen.

Beste legen som finnes!!!!!

Jeg har hatt maaaaange fastleger siste årene og etter jeg flyttet så savner jeg denne legen,det finnes ingen som han,han tok faste blodprøver fra gang til gang slik at han kunne holde øye med dem tilfelle avvik,han tok seg tid til å lytte,spurte om åssen jeg hadde det, en lege som virkelig bryr seg om pasientene sine!!! Utrolig hyggelig og koselig lege,aldri vært i nærheten av en så flink lege etterpå, annbefaler han til alle!!!

Hilsen

Flink og lytte og forstå

Han tar deg på alvor og har ingen problemer med å henvise deg til der det måtte trengs dersom dette er nødvenig. Han kunne nok tatt seg bedre tid til å lytte til deg dersom du har andre ting du vil ta opp, konsentrerer seg som regle bare om første problem som tas opp.
Nå har jeg bare ringt legen dersom det haster og da får jeg time på dagen (om jeg ringer tidlig) ellers er det nok noen ukers ventetid. Når jeg har ringt legen så venter jeg som godt over 10 minutter før de på kontoret svarer, noe som er veldig synd for det trekker jo ned på hele legekontoret