David Myklatun

Morvik Legekontor

Autorisasjon (2010)

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
David Myklatun er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av David Myklatun

Veldig flink

Ikke min fastlege til vanlig men fått time hos Myklatun når min har vært full. Vært veldig fornøyd de gangene jeg har vært hos han. Tar seg god tid og lytter på pasienten.

vanskelig å snakke med

Det er så klart ikke lett å overta etter Harald Hauge som var en så utrolig flott fastlege å ha. Han var i tillegg til å være faglig dyktig veldig varm, empatisk ,tålmodig og lyttende. Var derfor spent da jeg fikk ny fastlege når Harald Hauge sluttet. Leste mye postitivt her, men jeg ble veldig skuffet. Synes David Myklatun er vanskelig å snakke med . Han hører ikke på den en sier , men svarer gjerne det samme svaret igjen som om du ikke har sagt noe . Han er veldig rask med svar på helse-norge, men svarene er stort sett at han anbefaler deg å ta kontakt med legekontoret. Og når han svarer noe mer så er det som å snakke med en chat-robot. Dessverre ikke en fastlege for meg så jeg har byttet.

Harald Hauge "lightversjon"

Arvtakeren etter Harald Hauge, som fratredde sin stilling i august 2018. Jevnt over bra. I overkant hastig med å få sendt ut pasientene, fikk ikke mine 10 siste minutter av dobbelttimen, det er min erfaring så langt. Spør ikke om jeg har andre plager og/eller spørsmål tilknyttet til det, i motsetning til Harald.Har bare brukt han 2 ganger så langt.
Han responderer meget raskt på helsenorge.no

Dyktig

David Myklatun er den beste legen jeg har hatt i mitt 47 år lange liv. Det er god medisin i å ha en lege som tar deg på alvor, ser og forstår. Jeg har også inntrykk av at han virkelig bryr seg om sine pasienter. Han svarer raskt på www.helsenorge.no og er rask med ev. innsøk/henvisninger til andre steder. Gir ham absolutt mine varmeste anbefalinger.

Trenger flere leger som han!

Han er forståelses full , omtenksom , og vet alltid hva som er best for passienten. Han er mer interrisert i å hjelpe , ikke fordi han er lege og er pliktet til det, men fordi han bryr seg om deg og din opplevelse i hverdagen. Fantastisk person og lege!
Beste legen jeg har hatt!