David Myklatun

Autorisasjon (2010)

Morvik Legekontor Telefonnummer55 95 82 0055 95 82 ...
Slettevikveien 1 5124 Morvik
David Myklatun er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av David Myklatun

Veldig flink

Ikke min fastlege til vanlig men fått time hos Myklatun når min har vært full. Vært veldig fornøyd de gangene jeg har vært hos han. Tar seg god tid og lytter på pasienten.

Harald Hauge "lightversjon"

Arvtakeren etter Harald Hauge, som fratredde sin stilling i august 2018. Jevnt over bra. I overkant hastig med å få sendt ut pasientene, fikk ikke mine 10 siste minutter av dobbelttimen, det er min erfaring så langt. Spør ikke om jeg har andre plager og/eller spørsmål tilknyttet til det, i motsetning til Harald.Har bare brukt han 2 ganger så langt.
Han responderer meget raskt på helsenorge.no

Dyktig

David Myklatun er den beste legen jeg har hatt i mitt 47 år lange liv. Det er god medisin i å ha en lege som tar deg på alvor, ser og forstår. Jeg har også inntrykk av at han virkelig bryr seg om sine pasienter. Han svarer raskt på www.helsenorge.no og er rask med ev. innsøk/henvisninger til andre steder. Gir ham absolutt mine varmeste anbefalinger.

Trenger flere leger som han!

Han er forståelses full , omtenksom , og vet alltid hva som er best for passienten. Han er mer interrisert i å hjelpe , ikke fordi han er lege og er pliktet til det, men fordi han bryr seg om deg og din opplevelse i hverdagen. Fantastisk person og lege!
Beste legen jeg har hatt!

Fantastisk fastlege!!!

Du er kjempeheldig om David er fastlegen din! Jeg måtte desverre gi slipp på han da jeg flyttet, og hans like er vanskelig å finne.

Han lytter, tar seg tid og du føler virkelig at han husker deg fra gang til gang.

Jeg gikk ofte til legen en periode i livet mitt, og denne legen hjalp meg virkelig å komme meg på beina igjen.

Til tross for at han virkelig tar seg tid til hver pasient var ventetiden kort da jeg gikk dit.

Sektretærene/ laboratoriums damene er også veldig hyggelige å ha med å gjøre.