Kari Møen

Autorisasjon (1995)

Engen Legesenter Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ...
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen
Kari Møen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kari Møen

Fantastisk lege!

Kari Møen er en utrolig dyktig og hyggelig lege! Hun er alltid blid og imøtekommende, og veldig behagelig å snakke med. Hun tar deg på alvor, lytter og tar seg god tid. Man føler seg godt ivaretatt, og hun gir all nødvendig hjelp man måtte trenge. Føler meg veldig heldig som har henne som fastlege!

Har du Kari som fastlege, er du heldig!

Jeg trakk virkelig vinnerloddet når jeg fikk tildelt Kari Møen som fastlege for mange år siden. Hun er dyktig, empatisk, behagelig og veldig trivelig. Hun er rask og effektiv som person, men hun stresser ikke og tar seg god tid til å lytte på hva du sier som pasient. Hun virker genuint interessert i deg og din helse. En ting jeg virkelig setter pris på er at hun gjerne sender deg videre til spesialister hvis hun føler at behovet er der, og hun ser til at du blir fulgt opp. Kari Møen må være kronjuvelen blant fastleger i Bergen og jeg kan med glede anbefale henne på det sterkeste. Mvh [navn fjernet av moderator].

Fantastisk Fastlege !!

Kari er en fantastisk flink lege, hun lytter, tar deg på alvor, sender videre til spesialister om det ikke er hennes felt. Veldig fornøyd, har hatt henne i mange år. Hun tar seg tid til pasientene sine, viser empati og omsorg .

Rett person på rett sted

Kari har vært min fastlege i mange år. Jordnær person som er flink til å lytte. Dyktig i sin jobb.

Fantastisk lege

Hun er en fantastisk lege. Føler alltid at jeg blir tatt på alvor, at hun er genuint interessert og at hun bryr seg. Jeg har lenge hatt et anstrengt forhold til alt som har med legebesøk å gjøre, men jeg gruer meg aldri til å møte opp hos henne! Jeg er faktisk såpass fornøyd at jeg vurderer å beholde henne som lege selv om jeg en gang flytter lengre bort. Setter stor pris på hennes imøtekommenhet. Ingenting negativt å komme med.