Merete Villanger Nielsen

Autorisasjon (1996)

Merete Villanger Nielsen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Merete Villanger Nielsen

Problemløsende og effektiv

Er veldig fornøyd. Skiftet legekontor og fastlege for noen år siden og har siden fått fantastisk hjelp av min nye fastlege Merete. Hun svarer alltid fort ved henvendelse og henviser raskt videre for å finne ut av problemstillinger. Føler meg alltid godt ivaretatt!

Distré og ser ut til å ha dårlig tid

Jeg har hatt Merete som fastlege i cirka 5 år. Hun er hurtig i responsen og virker pragmatisk på overflaten. Etter flere besøk har jeg merket at hun egentlig ikke lytter. Hun sitter også å ser på klokken, og man føler at man bruker av hennes dyrebare tid. Den siste spikeren i kisten for min del, var når jeg tok med min samboer inn for å kunne hjelpe meg å drøfte en problemstilling. Jeg fikk en nedlatende respons da jeg spurte henne om en vaksine. Legekontoret hadde hatt et tilbud på akkurat denne vaksinen tidligere, uten å avertere for det, som Merete mente jeg burde visst om. Hun framstilte det som om jeg ikke kunne få denne vaksinen, siden tilbudet var utgått. Hun var frekk og belærende, men jeg er tydeligvis blitt vant til det. Min samboer reagerte veldig etter timen var over, og det var da jeg bestemte meg for å bytte fastlege.

Effektiv lege

Sjekker flere ting på en legetime.
Kort ventetid på venterommet.
Kontorfellesskap med flere andre leger.
Greit og velfungerende legekontor, der man kommer igjennom på telefon.

Uengasjert

Jeg har gått til Villanger Nielsen i 15-20 år, og etter hvert besøk tenker jeg å bytte lege. Går derfra mer forvirret og bekymret enn da jeg kom. Eller med inntrykk av at det var et totalt bortkastet besøk uten svar på det man spurte om.

Hun har alltid dårlig tid og man sitter med følelsen av at man bruker hennes dyrbare tid på uviktige ting.

Snill og god omsorgsfull lege

Jeg syns doktor merethe er skjønn og snill og omsorgsfull lege .hun er flink .hun følger opp ting.jeg ser virkelig opp til henne som lege og menneske.jeg føler meg avslappet og trygg og med helsen og hos hunog.. føler meg godt motatt av hun når eg kom der og fikk tildelt hun som fastlege etter og ventet når eg måtte bytte..det er julegave i seg selv.ja jeg ønsket faktisk en skikklig lege til jul og det fikk jeg med doktor merethe ..før byttet to tre ganger før med andre leger som ikkje fulgte opp meg osv. ..Nå gleder eg meg over doktor merethe....hjertevarmt menneske tok seg god tid .en gave i seg selv og helsen.hun er kul😀👍stolt av min fastlege.