Merete Villanger Nielsen

Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Merete Villanger Nielsen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Merete Villanger Nielsen

Effektiv lege

Sjekker flere ting på en legetime.
Kort ventetid på venterommet.
Kontorfellesskap med flere andre leger.
Greit og velfungerende legekontor, der man kommer igjennom på telefon.

Uengasjert

Jeg har gått til Villanger Nielsen i 15-20 år, og etter hvert besøk tenker jeg å bytte lege. Går derfra mer forvirret og bekymret enn da jeg kom. Eller med inntrykk av at det var et totalt bortkastet besøk uten svar på det man spurte om.

Hun har alltid dårlig tid og man sitter med følelsen av at man bruker hennes dyrbare tid på uviktige ting.

Snill og god omsorgsfull lege

Jeg syns doktor merethe er skjønn og snill og omsorgsfull lege .hun er flink .hun følger opp ting.jeg ser virkelig opp til henne som lege og menneske.jeg føler meg avslappet og trygg og med helsen og hos hunog.. føler meg godt motatt av hun når eg kom der og fikk tildelt hun som fastlege etter og ventet når eg måtte bytte..det er julegave i seg selv.ja jeg ønsket faktisk en skikklig lege til jul og det fikk jeg med doktor merethe ..før byttet to tre ganger før med andre leger som ikkje fulgte opp meg osv. ..Nå gleder eg meg over doktor merethe....hjertevarmt menneske tok seg god tid .en gave i seg selv og helsen.hun er kul😀👍stolt av min fastlege.

Behagelig, men distré

Negativt: Spør alltid hvorfor man er der, selv om det er henne som har bedt om at man kommer på kontroll. Virker ikke som ho er oppdatert på journal, føles noe utrygt..
Positivt: Blid og imøtekommende. Effektiv og dermed som oftest i rute. Handlingsdyktig.

Behagelig og dyktig

Grundig og gode egne gjøremål/anbefalinger. Gir seg god tid til pasienten. Rolig, smilende og behagelig.