Merete Villanger Nielsen

AMS AllmennMedisinsk Senter DA
Søråsbråtet 9 5235 Rådal
Merete Villanger Nielsen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Merete Villanger Nielsen

Snill og god omsorgsfull lege

Jeg syns doktor merethe er skjønn og snill og omsorgsfull lege .hun er flink .hun følger opp ting.jeg ser virkelig opp til henne som lege og menneske.jeg føler meg avslappet og trygg og med helsen og hos hunog.. føler meg godt motatt av hun når eg kom der og fikk tildelt hun som fastlege etter og ventet når eg måtte bytte..det er julegave i seg selv.ja jeg ønsket faktisk en skikklig lege til jul og det fikk jeg med doktor merethe ..før byttet to tre ganger før med andre leger som ikkje fulgte opp meg osv. ..Nå gleder eg meg over doktor merethe....hjertevarmt menneske tok seg god tid .en gave i seg selv og helsen.hun er kul😀👍stolt av min fastlege.

Behagelig, men distré

Negativt: Spør alltid hvorfor man er der, selv om det er henne som har bedt om at man kommer på kontroll. Virker ikke som ho er oppdatert på journal, føles noe utrygt..
Positivt: Blid og imøtekommende. Effektiv og dermed som oftest i rute. Handlingsdyktig.

Behagelig og dyktig

Grundig og gode egne gjøremål/anbefalinger. Gir seg god tid til pasienten. Rolig, smilende og behagelig.

Helt ok :-)

Alle har gode og ikke så gode dager. Jeg ble både henvist videre med enkelte ting og avfeiet med å "gå tur i skogen" med ryggsmerter og en liten baby.
Hun kan være distrè, men det kan jeg og, så jeg har sympati for det. Men profesjonell og effektiv er hun! Har forholdsvis korte "timer" (tror ikke det er lenger enn 15 min), så det er bare å bruke tiden effektivt! :-)

Meget dyktig

Jeg har benyttet Merete som fastlege i over 10 år, og jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått. For det meste har mine besøk vært i forbindelse med vanlige tilstander som halsbetennelse, bronkit, osv. Utover dette har jeg slitt litt mer regelmessig med luftveiene (ref: div. halsbetenneler osv). I disse tilfellene har jeg blitt henvist til spesialister innen øre, nese & hals, og har igjennom dette fått normalisert dette. For ca 1 år siden traff jeg skikkelig veggen, og valgte etter hvert å gå til min fastlege. Fikk den hjelpen jeg trengte, og føler meg i dag frisk og rask igjen. Må vel si at jeg er litt betenkt når det gjelder det generelle tilbudet innen psykisk helsevern. Fikk tilbud om å stå på vente liste til psykolog, og beskjed om at jeg kanskje fikk plass om et år eller to. Sånn kan det ikke være! Heldigvis har jeg vært veldig åpen om "knekken" jeg fikk, og har hatt veldig mange andre å snakke med.