Charlotte Meyer

Autorisasjon (2007)

3 Leger - Indre Arna Telefonnummer55 24 13 7255 24 13 ...
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Charlotte Meyer er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Charlotte Meyer

Omsorgsfull og til å stole på

Fantastisk lege. Hun følger opp og er utrolig omsorgsfull. Dyktig og kunnskapsrik. Hun tar kontakt innen kort tid ved henvendelser og er lyttende, forståelsesfull. Hun setter seg grundig inn i problemstillinger. Tar kontakt med spesialisthelsetjenesten ved behov og er tett på ved behov.

En nydelig dame

Hun er kjempe koselig, tar meg seriøst. Og er trygg og god. Veldig lett å prate med.
Det er enkelt å få time hos hun, og jeg føler alltid at hun har tid til meg og stresser aldri.

Faglig dyktig, lytter og ser deg

Hva skjer når du får høre noe du egentlig ikke hadde lyst til å høre? Er det lov å spørre seg selv om min framtreden kan forbedres i kommunikasjon med legen?
Kan du spørre din lege om hva du som person kan forbedre, både med livsstil og væremåte? Tør du være ærlig med deg selv? Vel, så fall har mine opplevelser vært udelt positive. Rent faglig, evnen til å lytte og se deg, før en konklusjon legges fram for deg, har medført at dette er den dyktigste legen jeg har hatt. Så er det faktisk lov å gi ros til en lege, når du er fornøyd.

Ikke en god lege!

Jeg er så utrolig skuffet over Charlotte, da jeg valgte henne etter vurdering fra pasienter, hvor hun blir fremstilt som en grundig lege som ikke nøler med å henvise videre. Vel, jeg føler meg ikke trygg eller ivaretatt. Desverre er det umulig å bytte.

Empatisk, snill og lett å snakke med

Charlotte er nok den beste legen jeg noensinne har hatt. Hun tar alle bekymringer på alvor, nøler ikke med å henvise videre og er utrolig lett å snakke med. Selv ved ubehagelige temaer/undersøkelser klarer hun å få pasienten til å slappe av og å føle seg trygg. Selv om hun nok har det travelt med mange pasienter viser hun aldri dette, og tar seg god tid til å høre på pasienten.