Charlotte Meyer

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Charlotte Meyer er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Charlotte Meyer

Særs dyktig

Legen har meget god evne til å lytte til pasienten. Det du sier bli tatt på alvor. Behøver du henvisning til spesialist blir det ordnet. Har du behov for akutt hjelp, kommer du raskt til, med henvisning videre til sykehus samme dag. En lege som jeg har full tillit til og som jeg trygt kan anbefale til andre.

Svært god lege!

Når jeg er til legen føler jeg meg sett og hørt og jeg merker at jeg er i trygge omgivelser. Ingenting er feil å ta opp og legen gir masse oppmerksomhet og er alltid i godt humør. Vi kommer alltid frem til løsninger og videre behandling dersom det skulle være noe og hun ber meg alltid om å holde henne oppdatert på hvordan jeg har det og om medisiner hjelper. En trygg og hyggelig lege som virkelig bryr seg om sine pasienter!

Meget fornøyd

Hun er en svært hjelpsom og omtenksom lege. Alltid godt forberedt til nye timer, følger med i journaler og holder seg oppdatert. Effektiv, dyktig, tar sine pasienter alvorlig og man får rask hjelp.

Beste legen jeg har hatt

En fantastisk lege på alle måter. Hører på det du sier og tar deg på alvor. Er virkelig kunnskapsrik, og henviser deg videre om det skulle være noe. Kan anbefales på det sterkeste!

En virkelig god lege!

En svært hyggelig, imøtekommende og ikke minst - dyktig lege som virkelig kan anbefales!