Charlotte Meyer

Autorisasjon (2007)

3 Leger - Indre Arna Telefonnummer55 24 13 7255 24 13 ...
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna
Charlotte Meyer er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Charlotte Meyer

Tillitsfull, kompetent og lyttende

Evner å lytte og skape tillitt raskt både for meg og mine barn. Personlig, profesjonell i sin relasjon til pasient. Alltid oppdatert på journal og henviser raskt om behov for videre utredning.

Videre et godt system på legekontoret med akutt-timer samme dag ved behov og dyktige sykepleiere på lab.

Dyktige folk og et profesjonelt legesenter.

Takknemlig for at Charlotte er vår fastlege gjennom en rekke år.

Kunnskapsrik, empatisk og super fastlege

Svært fornøyd med Charlotte som fastlege, har hatt henne i flere år og alltid følt meg ivaretatt, sett og hørt. Hun ser hele mennesket og bruker god tid, tross overbelastning med pasienter. En dyktig, engasjert og trygg fastlege, anbefaler henne sterkt!

Bedre lege får du ikke.

Har vært pasient hos Charlotte så lenge hun har vært hos 3Leger. Jeg har absolutt alltid fått en eksepsjonell oppfølging. Det blir særlig tydelig for meg når jeg hører om andre familiemedlemmers erfaring fra andre leger. Den oppfølgingen, forståelsen og dyktigheten man får her skal man lete lenge etter. Her blir en alltid tatt seriøst, vist forståelse og fulgt opp ved behov. Svar på henvendelser kommer også uvanlig fort, både fra legen selv og henvendelser via resepsjonen, men noe ventetid på telefon er det selvsagt. Kan anbefales på det sterkeste.

Utrolig flink lege

Opplevde virkelig å bli tatt på alvor av henne. Hun tok seg god tid til å lytte og kom med gode råd. Utrolig omsorgsfull og lett å snakke med.

fantastisk fastlege

Har gått til Charlotte Meyer i snart 12 år. Hun er utrolig dyktig og hyggelig, hun er omsorgsfull og lett å snakke med. Føler meg alltid trygg og tatt på alvor. Beste fastlegen der ute.