3 Leger - Indre Arna

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved 3 Leger - Indre Arna

Viser til tidligere vurdering av denne legen

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Vil gjerne få med i min vurdering/ anmeldelse av denne legen at han sa at han ikke hadde lest min melding ved bestilling av time der årsaken til at jeg trengte legehjelp stod.Dette hadde han ikke tid til.Han leste aldri på forhånd,sa han.Er sjokkert over at han ikke forbereder seg til time og så tydelig bare vil bli ferdig med pasienten fortest mulig.

Fantastisk kjekk og empatisk lege!

Lege: Therese Strømsli Skrevet

Anbefaler Therese Strømsli på det varmeste! En lyttende og empatisk lege som ivaretar pasientene på den beste måte.Jeg har alltid vært fornøyd når jeg har gått fra legetimen.Hun holder alltid tidsskjema.Vi er mange som er lei oss for at hun har sluttet.Heldige er de som får henne til fastlege.

jeg andbefaler ikke denne legen

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Veldig misfornøyd med denne legen. jeg føler at jeg ikke klarer å nå inn til han og virker til tider veldig fraværend og jeg føler at jeg ikke blir hørt. veldig distre og glemmer til tider ting og tang + endel rot med regninger. så jeg andbefaler ikke denne legen.

Omsorgsfull og til å stole på

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Fantastisk lege. Hun følger opp og er utrolig omsorgsfull. Dyktig og kunnskapsrik. Hun tar kontakt innen kort tid ved henvendelser og er lyttende, forståelsesfull. Hun setter seg grundig inn i problemstillinger. Tar kontakt med spesialisthelsetjenesten ved behov og er tett på ved behov.

En nydelig dame

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Hun er kjempe koselig, tar meg seriøst. Og er trygg og god. Veldig lett å prate med.
Det er enkelt å få time hos hun, og jeg føler alltid at hun har tid til meg og stresser aldri.