3 Leger - Indre Arna

Telefonnummer55 24 13 7255 24 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av 3 Leger - Indre Arna

Lyttende og positiv

Lege: Bente Karin Smørdal Skrevet

Bente Smørdal er den beste legen jeg har hatt.Alltid bild og hyggelig,hjelpsom og lyttende ,en flott personlighet.Stoler fullt og helt på henne.Vil anbefale henne på det varmeste.

Ikke kompetent

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Da jeg kom inn virket hun svært lite interessert, var nedlatende og direkte frekk. Virket som jeg var et bry. Hun hadde null øyekontakt og så kun på dataskjermen. Skulle få noen prøver igjen men disse hadde hun helt glemt. Mindre empatisk og kompetent lege skal man lete lenge etter. Anbefaler på det sterkeste å styre unna!!

Uninteresert

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Viser lite interesse til deg som pasient. Fort inn og fort ut. Ingen interesse i å finne ut hva som er gale. Fikk følelsen av at Hun viste alt og ikke noe behov for å sende videre til utredning. Eneste hun var villig til å gjøre var ta en blod prøve. Gadd ikke engang hører på hva som ble sagt. Useriøst vil jeg si.

Dyktig lege!

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Hågøy kan anbefales på det varmeste. Tar pasienten virkelig på alvor. Har overhodet ingenting å utsette på fastlegen min.

Lite tid

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Valgte å bytte fastlege, og angrer sårt. Det tar ofte 1-2 uker før en i det hele tatt får time. Vanskelig å snakke med og virker alltid stresset. Ikke rom for å ta opp flere ting i en time. Aldri skjedd at jeg har ventet i under 20 min for å komme inn til timen, men det blir for dårlig i en hektisk hverdag. Lite behjelpelig når det kommer til mentale helse. Lite øyekontakt, hamrer på tastaturet og virker uoppmerksom. Får følelsen av at han bare vil bli raskt ferdig.