3 Leger - Indre Arna

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved 3 Leger - Indre Arna

Faglig dyktig, lytter og ser deg

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Hva skjer når du får høre noe du egentlig ikke hadde lyst til å høre? Er det lov å spørre seg selv om min framtreden kan forbedres i kommunikasjon med legen?
Kan du spørre din lege om hva du som person kan forbedre, både med livsstil og væremåte? Tør du være ærlig med deg selv? Vel, så fall har mine opplevelser vært udelt positive. Rent faglig, evnen til å lytte og se deg, før en konklusjon legges fram for deg, har medført at dette er den dyktigste legen jeg har hatt. Så er det faktisk lov å gi ros til en lege, når du er fornøyd.

Flink og sympatisk lege

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Veldig fornøyd med Kristin som min fastlege. Tar seg alltid god tid og lytter. Er sympatisk og står opp for pasientene sine.

Noe for seg sjølv

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Hun er veldig sløv og skal hun gjøre noe for meg så tar det lang tid før det er gjort. Men ellers er hun grei.

Totalt ubrukelig

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Jeg har overhodet ikke fått den hjelpen jeg trenger. Jeg har mast i et år på å få en henvisning til en ryggspesialist for å finne årsaken til mine ryggplager / kroniske smerter. Ble i januar henvist til Aleris for å scanne hjernen ( hun sa til meg at det var røntgen /skanning av ryggen) Da bildene viste ingenting unormalt, henviste hun meg på nytt for her måtte det ha blitt gjort en feil sa hun. Etter ny undersøkelse på Aleris idag ble jeg gjort oppmerksom på at det var ryggen de ville sjekke denne gangen og ikke hjernen. Jeg opplever denne legen som utrolig vanskelig. Jeg orker ikke fortelle hele historien men fraråder på det sterkeste å benytte seg av hennes tjenester.

Ikke en god lege!

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Jeg er så utrolig skuffet over Charlotte, da jeg valgte henne etter vurdering fra pasienter, hvor hun blir fremstilt som en grundig lege som ikke nøler med å henvise videre. Vel, jeg føler meg ikke trygg eller ivaretatt. Desverre er det umulig å bytte.