3 Leger - Indre Arna

Telefonnummer55 24 13 7255 24 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av 3 Leger - Indre Arna

Trygg og flink lege.

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Fikk en hastetime hos Dr. Myklebust som var vikar for min fastlege. Opplevde å bli godt tatt i mot og ivaretatt under timen. Han var flink og kunnskapsrik og jeg følte at jeg ble sett, noe jeg ser på som viktige egenskaper hos en lege. Kan anbefale han på det varmeste.

Møte liten og stor fagmessig og psykisk

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Rask med henvisning, både psykisk og fysisk.
Tillit til legen, barn og voksen får hjelp med plagene/sykdommene.

Lyttende og positiv

Lege: Bente Karin Smørdal Skrevet

Bente Smørdal er den beste legen jeg har hatt.Alltid bild og hyggelig,hjelpsom og lyttende ,en flott personlighet.Stoler fullt og helt på henne.Vil anbefale henne på det varmeste.

Ikke kompetent

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Da jeg kom inn virket hun svært lite interessert, var nedlatende og direkte frekk. Virket som jeg var et bry. Hun hadde null øyekontakt og så kun på dataskjermen. Skulle få noen prøver igjen men disse hadde hun helt glemt. Mindre empatisk og kompetent lege skal man lete lenge etter. Anbefaler på det sterkeste å styre unna!!

Uninteresert

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Viser lite interesse til deg som pasient. Fort inn og fort ut. Ingen interesse i å finne ut hva som er gale. Fikk følelsen av at Hun viste alt og ikke noe behov for å sende videre til utredning. Eneste hun var villig til å gjøre var ta en blod prøve. Gadd ikke engang hører på hva som ble sagt. Useriøst vil jeg si.