3 Leger - Indre Arna

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved 3 Leger - Indre Arna

Pasienten i fokus

Lege: Alexander Torkildsen Fosshaug Skrevet

En lege som både ser og hører deg. Har full fokus på deg. Oppleves rolig og trygg, omsorgsfull. Han er oppdatert påjurnalen din når du kommer, han husker hva dere snakket om sist. Han lar deg snakke ut før han kommer med spørsmål/tiltak.

Bedre lege får du ikke.

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Har vært pasient hos Charlotte så lenge hun har vært hos 3Leger. Jeg har absolutt alltid fått en eksepsjonell oppfølging. Det blir særlig tydelig for meg når jeg hører om andre familiemedlemmers erfaring fra andre leger. Den oppfølgingen, forståelsen og dyktigheten man får her skal man lete lenge etter. Her blir en alltid tatt seriøst, vist forståelse og fulgt opp ved behov. Svar på henvendelser kommer også uvanlig fort, både fra legen selv og henvendelser via resepsjonen, men noe ventetid på telefon er det selvsagt. Kan anbefales på det sterkeste.

Utrolig flink lege

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Opplevde virkelig å bli tatt på alvor av henne. Hun tok seg god tid til å lytte og kom med gode råd. Utrolig omsorgsfull og lett å snakke med.

fantastisk fastlege

Lege: Charlotte Meyer Skrevet

Har gått til Charlotte Meyer i snart 12 år. Hun er utrolig dyktig og hyggelig, hun er omsorgsfull og lett å snakke med. Føler meg alltid trygg og tatt på alvor. Beste fastlegen der ute.

Dyktig fagmann og lytter

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Kjenner ikke igjen de negative beskrivelser av denne fastlegen. Er selv pasient og han har alltid tatt meg seriøst og gitt meg rett medisin (selv om jeg har spurt etter noe annet)

Han har gått langt over tid for å hjelpe meg i en vanskelig situasjon. Eneste minus er at han er overarbeidet pga fastlege-problematikken.

Beholder Alf som fastlege så lenge jeg kan. Både som god fagmann og for at jeg nå føler han kjenner meg som pasient.