3 Leger - Indre Arna

Indre Arnavegen 175 5261 Indre Arna

Siste vurderinger av 3 Leger - Indre Arna

Imøtekommende og omtenksom

Lege: Therese Strømsli Skrevet

Hun tar alle bekymringer på alvor, og undersøker grundig. Hun bryr seg veldig mye om hver enkelt pasient, og sørger for å skape trygge omgivelser hvor en kan snakke om alt.

Anbefaler ikke

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Har ikke hjulpet meg i det heletatt etter jeg byttet fastlege, spurte om å få sovemediner på resept etter flere dødsfall i nærmeste familie , nektet å skrive ut sovepiller jeg hadde gått på før under spesielle tilfeller. han ville heller skrive ut anipsykotiske medisiner til meg. han mente jeg hørtes ut som en narkoman når jeg ville ha sovemedisinenene jeg hadde hatt bra erfaring med før.

Kunne ikke sette inn spiral, og måtte henvise meg til en gynekolog, der hvor jeg fikk en ekstra utgift igjen.

Gått på ADHD medisiner siden jeg var 12 år gammel, dette kan han enda ikke skrive ut på resept til meg uten at jeg har vært inne på en legetime.
Dette fører til at jeg ikke får den medisinen og behadlinge jeg trenger, og alt i alt, har bare vært utgifter på legetimer jeg ikke har fått noe hjep.
Anbefaler ikke denne Legen.

Kjære pasient.
Eg ynskjer å halde meg til gode, faglege retningslinjer både når det gjeld behandling for søvnvanskar og ADHD, og ellers. Eg trur at helsehjelp av god kvalitet oftast inneber å møtast, så eg vil som du beskriv forvente oppfølging i legetime for å kunne ta ansvar for medikamentutskrivelsar.

Av og til vil faglighet gå på bekostning av fornøgdheit, og då har eg som lege, og vi som kontor, eit mål om å kunne gi god informasjon slik at tilliten er ivareteke, sjølv om ein ikkje får det ein hadde ønska. Eg beklagar at dette har blitt ein dårleg opplevelse for deg. Du er uansett velkommen til vidare oppfølging.

Beste helsing

Besvart av Alf David Antoni Myklebust

Utrygg og usaklig

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Ringte feil nr som sto oppført på legepraksisen hennes sin nettside. Selv om jeg prøvde å forklare at det måtte være en misforståelse svarte hun med å ville politianmelde meg for å kontakte henne på «privat» nr. Ble satt helt ut. Anbefales på det sterkeste å styre unna.

Sympatisk og dyktig

Lege: Kristin Hågøy Skrevet

Her blir jeg og barna mine ivaretatt. Hun tar grundig sjekk og jeg føler hun viser både omsorg og intreserer seg for den fysiske så vell som psykiske helse.
Hun tar seg tid. Og er rett på sak. Takk for å bli sett på som et medmenneske i stede for et nr på listen.

Trygg og flink lege.

Lege: Alf David Antoni Myklebust Skrevet

Fikk en hastetime hos Dr. Myklebust som var vikar for min fastlege. Opplevde å bli godt tatt i mot og ivaretatt under timen. Han var flink og kunnskapsrik og jeg følte at jeg ble sett, noe jeg ser på som viktige egenskaper hos en lege. Kan anbefale han på det varmeste.