Sverre Hallstein Oma

Sandsli Legekontor

1990

Ingen på venteliste

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Sandsli Legekontor
Aurdalslia 14 5253 Sandsli
Sverre Hallstein Oma er en av 241 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Sverre Hallstein Oma

Lite samarbeidsvillig

Hadde denne legen tidligere fordi resten av familien hadde han. Sitter igjen med et svært dårlig inntrykk. Lite samarbeidsvillig, vanskelig å bli henvist videre, og bagatelliserer ofte sykdom. Til tider kunne jeg få hånlige svar på spørsmålene mine. Jeg følte meg rett og slett dum og plagsom når jeg var hos han. Kan ikke anbefale!

God lege

Anbefaler Oma, tar ting på alvor, er behagelig, avslappet, men samtidig tett på og løsningsorientert. Veldig fornøyd.

Dårlig på kommunikasjon.

Vennlig, men på en selvgod måte. Glemsk, og veldig dårlig på kommunikasjon og forståelse av det man sier. Kan ikke gies min anbefaling. Byttet lege.

Dårlig lege

En dårlig lege. Lege som vil ikke høre pasient sine problemer og mange ganger du blir bare sent tilbake hjem.

Fornøyd med legen

Har gått til denne fastlegen noen år nå og er i grunn veldig fornøyd. Han er lyttende, kompetent og jeg føler at jeg blir tatt seriøst. Han tar seg også god tid til pasienten om nødvendig, noe som i seg selv er bra, men det fører også til at det som regel er en del forsinkelser (Men det er absolutt levelig).