Sandsli Legekontor

Aurdalslia 14 5253 Sandsli

Siste vurderinger av Sandsli Legekontor

Særdeles dyktig fysiolog

Lege: Camilla Kallestad Skrevet

Jeg har hatt C.K i litt over ett år. For meg i #min situasjon er hun den dyktigste lege jeg noen gang har hatt. C.K er svært dyktig til å lytte etter hva en har å si. En lege med stor medisinsk kunnskap. Imponerende dyktig lege.

En fantastisk person og lege!

Lege: Camilla Kallestad Skrevet

Jeg har blitt utrolig godt oppfulgt av Kallestad gjennom flere år som langtidssykemeldte. Aldri møtt en lege som er så god til å lytte, en som ønsker genuint å finne årsakene til helsevanskene, ikke bare kurere symptomene.

Hun har ett hjerte av gull, og er den beste legen jeg har møtt i et skakkjørt helsevesen.

Dessverre så er det stor pågang, og jeg mener belastningen på fastleger er destruktivt.

Ventetid

Lege: Camilla Kallestad Skrevet

Hører rykter at hun er en flink lege, men sandsli legekontor har aldri tid, får time flere mnd frem i tid, har ikke tilgjengelige akutt timer, og blir henvist til legevakten, legevakten henviser igjen til fastlege. Er ingen stor forbruker av lege, men forventer at de kan bistå innen en normal tid på maksimum 10 dager, opp mot 2 mnd ventetid er alt for lang tid. Da vil jeg si at fastlege ordningen ikke fungere. Jeg har ennå ikke fått brukt fastlegen, selv om jeg har prøvd og få time flere ganger uten hell, jeg regner med de fleste trenger legen sin når sykdom oppstår, ikke å kunne planlegge sykdom 2 mnd frem i tid.

Dårlig på kommunikasjon.

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

Vennlig, men på en selvgod måte. Glemsk, og veldig dårlig på kommunikasjon og forståelse av det man sier. Kan ikke gies min anbefaling. Byttet lege.

Saklig og vennlig

Lege: Åse Sandnes Skrevet

Åse er en hyggelig og imøtekommende person som først og fremst tar meg som pasient godt imot. Hun er en lege som behersker evnen til å være profesjonell og faktaorientert, samtidig som hun er harmonisk og snill. Hun er flink til å lytte og hun stiller gode spørsmål tilbake.