Sandsli Legekontor

Aurdalslia 14 5253 Sandsli

Siste vurderinger av Sandsli Legekontor

Saklig og vennlig

Lege: Åse Sandnes Skrevet

Åse er en hyggelig og imøtekommende person som først og fremst tar meg som pasient godt imot. Hun er en lege som behersker evnen til å være profesjonell og faktaorientert, samtidig som hun er harmonisk og snill. Hun er flink til å lytte og hun stiller gode spørsmål tilbake.

Dårlig lege

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

En dårlig lege. Lege som vil ikke høre pasient sine problemer og mange ganger du blir bare sent tilbake hjem.

Trygg, engasjert og unik

Lege: Camilla Kallestad Skrevet

Den beste superlegen man kan ønske seg! Hun er unik og har en stor evne til å la en føle seg hørt og sett på alle måter!

Dyktig lege som tar alle på alvor

Lege: Åse Sandnes Skrevet

Hele familien har hatt Åse Sandnes som fastlege i mer enn 15 år. Hun har fulgt opp alle henvendelser nøye, og vi har alltid følt oss godt ivaretatt. Vi har blitt henvist videre når det har vært nødvendig. En virkelig trygg og dyktig lege som anbefales på det varmeste!

Ikke fornøyd

Lege: Åse Sandnes Skrevet

Hadde henne som lege da jeg var barn, hele familien gikk til henne. Vil si at hun ikke er barnevennlig. Jeg ble aldri tatt på alvor, alt hun spurte meg om, hele tiden, var om jeg ble mobbet, da jeg kom inn med helt andre problemer (og jeg ble aldri mobbet, så det hadde ikke noe med saken å gjøre). Opplevde at hun aldri henviste meg videre, så der måtte mine foreldre fikse selv ved å gå til andre leger, heldigvis hadde vi en i familien som kunne gjøre det. Fikk endelig byttet lege da hun ikke hjalp med ørebetennelse, utenom at hun sa jeg måtte passe på å drikke mye vann. Hennes svar på det meste var at jeg skulle drikke mye vann og spise sunt. Ikke fornøyd i det hele tatt, ikke en barnevennlig lege, da det virker som at hun ikke tar dem på alvor.