Sandsli Legekontor

Aurdalslia 14 5253 Sandsli

Siste vurderinger av behandlere ved Sandsli Legekontor

Bergens beste lege?

Lege: Camilla Kallestad Skrevet

Ingen over. Camilla er best.
Uten tvil.
Men resepsjonen er svært kritikkverdig. Henviser raskt til legevakt som henviser tilbake til fastlege. Trenger mer opplæring i pasientbehandling.

Lege: Åse Sandnes Skrevet

Har hatt henne som fastlege i snart 10 år og hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Lyttende og omsorgsfull og jeg opplever at jeg alltid blir tatt på alvor som pasient. Kunnskapsrik og profesjonell og flink til å henvise videre ved behov.

Eneste minuset er at legekontoret har noe ventetid på timer, bortsett fra akutttimer.

Glemsk, dårlig kommunikasjon og blir ikke hørt.

Lege: Sverre Hallstein Oma Skrevet

Husker ikke hva som ble utført ved forrige legebesøk ved samme sykdomsforløp. Sykdommen ble heller ikke tatt på alvor etter gjentatte legebesøk. Byttet deretter til ny lege.

Fantastisk fastlege

Lege: Camilla Kallestad Skrevet

Camilla Kallestad er en fantastisk lege! Medfølende, forståelsesfull, kunnskapsrik, lyttende og ikke minst et fantastisk menneske som gjør alt for å hjelpe deg som pasient og pårørende. Henviser videre når det trengs. Anbefales på det varmeste.

Kjempe fornøyd

Lege: Åse Sandnes Skrevet

Jeg har flyttet mye og har hatt mange fastleger, dette er en av de beste jeg har hatt.

Det er enkelt å få time, men ho er også veldig god på e-konsultasjon.

Jeg føler også ho har god tid til meg når jeg er innom, men jeg må sjeldent vente langt over tiden for å komme inn noe som viser at hun er effektiv.