Kristian Oppedal

Autorisasjon (2006)

Stokka legesenter Telefonnummer51 84 21 2151 84 21 ...
Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger
Kristian Oppedal er en av 133 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Kristian Oppedal

Beste legen jeg har hatt

Kristian er veldig hyggelig. Du blir tatt godt i mot og han tar deg på alvor. Han tar seg god tid, og likevel pleier han ikke å være noe særlig forsinket. Kjempepositivt at han alltid spør om det er noe mer jeg ønsker å ta opp når jeg først er der.

Det er litt vanskelig å komme seg til Kokstad medisinske senter med buss. Jeg må derfor bytte fastlege. Ellers hadde jeg aldri byttet. Anbefaler ham på det varmeste til alle som ser etter en ny fastlege.

Veldig fornøyd!

Hyggelig, imøtekommende og dyktig. Som pasient føler man seg godt ivaretatt, Kristian lytter og prøver alltid å finne de beste måtene for å hjelpe deg. Anbefales som fastlege!

Fantastisk!

Kristian Oppedal er den beste fastlegen jeg har hatt. Anbefaler han på det varmeste. Tar seg god tid, er lyttende og henviser når han er usikker på noe.

Helt super lege

Oppedal har alt for å være en god fastlege, han tar seg tid til å lytte og behandler deg på en seriøs, men samtidig veldig trivelig måte. Flink til å kommunisere. Veldig hjelpsom og ivrig med å ta initiativ til videre oppfølging. Han er flink til å få pasienten til å føle seg likeverdig, noe jeg setter pris på. Faglig sett er han også veldig dyktig og kunnskapsrik, og jeg får inntrykk av at han hele tiden også prøver å strekke seg utover forventet med å bli bedre og bedre. Får virkelig følelsen av at han bryr seg om pasienten! Tar seg god tid til deg hvis det trengs, har aldri opplevd å bli "kastet ut" av kontoret. En av de aller beste fastlegene jeg har hatt, og jeg ville ikke nølt et sekund med å anbefale ham til mine nærmeste venner eller familie.

Mest nedturer

Jeg har flere ganger opplevd å ikke bli tatt seriøst hos ham de siste årene, og bli skuflet raskt unna uten noe reell undersøkelse av plager. Endte opp med å gå til en annen lege og få påvist kronisk sykdom. Men det må sies at han har bedret seg i det siste.