Oksana Kalvaag

Autorisasjon (2017)

Oksana Kalvaag er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Oksana Kalvaag

Flink og dyktig lege

Jeg er veldig fornøyd med rask vurdering og riktig behandling. Hun er flink, dyktig og erfaren legen til å gi god råd og behandling.

Kjapp på smått, god på stort

Hvis man bare kommer inn med en forkjølelse eller strekk i en muskel, så bruker hun lite tid på deg. Det er greit for meg. Særlig fordi den gangen det var alvorlig kunne jeg ikke fått en bedre lege.

Trygg og profesjonell

Jeg har vært pasient hos Oksana i flere år, og jeg er utrolig fornøyd. Hun er alltid trygg og profesjonell, noe som gir meg stor tillit. Hver konsultasjon er grundig, og jeg føler meg alltid hørt og tatt på alvor Oksana er lyttende, og tar seg alltid tid til å forklare ting på en forståelig måte. Anbefaler henne på det varmeste til alle som søker en fastlege som virkelig bryr seg om sine pasienter.

Ikke bruk denne legen

Hei.

Hun er utrolig uprofesjonell og bytter timer på dagen flere ganger. Ingen begrunnelse. Som lege oppfattes hun ikke trygg og veldig irritert når du forteller om hva du sliter med.

Blir sett

Jeg har dessverre hatt endel "fastleger" oppigjennom grunnet vikarer osv, og dr. Kalvaag er den første jeg har virkelig tillit til. Den første som har gjort at jeg føler meg sett.