Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av Hakadal Legekontor

Ikke å anbefale

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hun lytter ikke i det hele tatt etter min erfaring! Hun henviser deg videre til noe annet enn det du spør om (jeg måtte ta røntgen før jeg fikk CT, siden hun nektet å gi meg CT i første omgang når det var spesifikt det jeg spurte om). Har også hevelse på halsen som hun brukte sjukt lang tid til å finne ut av (har fortsatt ikke undersøkt dette ferdig etter min mening - da vi har funnet cyster som ikke er tatt prøver av..!) Nei, dette var ikke en lege for meg =) Hun burde begynne å bry seg litt mer, sette seg inn i situasjonen og selv tenke over hvordan pasienten egentlig har det..!
Damene i resepsjon og telefon er ikke så mye mer å skryte av heller. Flinke, men de kunne iallefall latt som de har en fin dag!

Dårlig lege!

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hører ikke på hva jeg forteller og ingen hjelp å få. Ba meg om å gå midt i timen fordi hun ikke hadde tid til meg, og kranglet høylytt med partneren min da h*n prøvde å støtte meg. Brukte ekstremt lang tid på å sende en enkelt henvisning. Resepsjonen er også svært lite imøtekommende, ofte frekk og viser tydelig oppgitthet.
ANBEFALES IKKE!

Useriøst håndtering av helsesjekk krevet av min arbeidsgiver

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg hadde dårlig erfaring med denne legen, som jobbet som vikar for min fastlege. Pga. min jobb, så måtte jeg ta en helsesjekk. Legen skulle være forberedt for vår konsultasjon. Men helsesjekk ble håndert av henne på følgende måte:

1) Vekt og høyde: Måtte fortelle henne hva jeg trodde det var, isteden for at hun faktisk sjekket det.

2) Hørsel: Hun hvisket noe til meg i stedet for å kjøre standard hørselsjekk.

3) Syn: Hun plukket opp tilfeldig ting som penn/blyant og spurte hva slags farge de var. Ikke noe ordentlig synsjekk. Igjen, ikke noe bruk av standard kontroll.

Osv.

Jeg har hatt lignende grundig helsesjekk av andre leger før, og har aldri opplevd maken. Det virket for meg ganske useriøst i måten helsesjekken ble håndert - det var rett og slett ikke noe kontroll i det hele tatt, og jeg fikk tydelig inntrykk av at hun ikke ante hvordan det skulle håndteres heller. Om hun ikke hadde muligheten til å kjøre standard tester, så kunne hun ha valgt å referere meg til en annen lege, men hun gjorde ikke det heller.

fantastisk lege

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Jeg måtte dessverre bytte grunnet flytting. Hun kan sikkert virke litt "kjapp" grunnet tidspress, men opplever at hun er ryddig og ordentlig for det. Liker at hun er rett på sak for da vet jeg hvor jeg har henne, og lytter til problemet uten å dømme elller mene at du som pasient tar feil over hvordan du selv har det. Hvis jeg flytter tilbake håper jeg at hun fortsatt er aktiv og har ledig kapasitet, for bedre lege skal man lete lenger etter.

Overfladisk. Uinteressert og upersonlig! LYTTER IKKE! !

Lege: Therese Nysæther Skrevet

..Ikke mulig å oppnå tilbakemelding , eller respons! Ikke noe hjelp å få...Avbrøt konsultasjonen., ba meg gå! . Meldte dette til resepsjonen! ...Værste lege jeg har vært hos...noensinne..!.OG JEG VAR SYK I FEBER! Ingen U.S:! Måtte oppsøke legevakt i annen kommune!
Fikk, selvsagt hjelp der.STRAKS!