Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av behandlere ved Hakadal Legekontor

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Han er en knall lege, nå er ikke han fastlegen min, men jeg har gått til han et par ganger. Han har hjulpet meg med astma'en min og fikk vite at jeg gikk på feile medisiner.. Så jeg fikk nye av han. Han lytter godt, og har en godt forståelse!

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Dette er en lege som virkelig jobber for pasientene sine, hun er veldig flink til å kommunisere og tar alltid kontakt om det skulle være noe med prøvene. Dette er en av de mest fantastiske menneskene jeg har møtt, hun har hjulpet meg mer enn noen andre leger.

Faglig sterk, ser pasienten i helhet og folkelig lege

Lege: Mohammad Umer Niaz Skrevet

Mitt første møte med fastlegen min Umer Niaz satte igjen meget godt inntrykk. Faglig sterk og trygg. Han setter av tid, ser på deg og ikke skjermen, og lytter til pasienten sin. Mine tidligere fastleger har vært opptatt av å snakke og ikke høre på pasienten. Jeg fikk ved første konsultasjon god oppfølging og ser fram til samarbeidet med fastlegen min. Anbefaler han på det varmeste til andre. Føler meg trygg med han som fastlege.

Flink til å forklare og lytte

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg opplevde å bli lyttet til, og at hun tok seg tid til å vise prøveresultater og forklare slik at jeg ble trygg på diagnosen min og behandlingen. Noe jeg ikke var før denne konsultasjonen med denne legen. Opplevde henne som hyggelig og respektfull. Hun er ikke min fastlege, men jeg kunne godt ha valgt henne.

Forståelsesfull og seriøs

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Bruker lite leger og andre instanser. Har tidligere hatt leger som ikke lytter eller har noen stor empatisk tilnærming, men her møtte jeg virkelig noen som ønsket å hjelpe meg... veldig positiv opplevelse.
At hun er kunnskapsrik og effektiv er en bonus.