Hakadal Legekontor

Om klinikken

Hakadal legekontor er et flerlegesenter i Nittedal og er lett tilgjengelig langs riksveien. Det er gratis parkering utenfor legekontoret. Det er også et apotek i underetasjen. Flere av legene på senteret har korte ventetider og flere øhjelpstimer daglig. Det anbefales å ha fastlege i kommunen en bor i, fastlege kjenner helsetilbudet i kommunen.

Åpningtider, mandag-fredag:
kl. 08.30-12.00
kl. 12.30-16.00
Torsdag stengt for møte mellom kl. 12-13.

Telefontid mandag-fredag:
kl 09.00 - 11.30
kl 12:30 - 15.30

Siste vurderinger av behandlere ved Hakadal Legekontor

Flink til å forklare og lytte

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg opplevde å bli lyttet til, og at hun tok seg tid til å vise prøveresultater og forklare slik at jeg ble trygg på diagnosen min og behandlingen. Noe jeg ikke var før denne konsultasjonen med denne legen. Opplevde henne som hyggelig og respektfull. Hun er ikke min fastlege, men jeg kunne godt ha valgt henne.

Lytter

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Veldig flott lege! lytter og har god tid! han er flink på å forklare hvorfor, hvordan, og hva. Da føler man seg trygg og ikke går ut med masse spørsmål! Hyggelig, og man føler seg ikke til bry

Forståelsesfull og seriøs

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Bruker lite leger og andre instanser. Har tidligere hatt leger som ikke lytter eller har noen stor empatisk tilnærming, men her møtte jeg virkelig noen som ønsket å hjelpe meg... veldig positiv opplevelse.
At hun er kunnskapsrik og effektiv er en bonus.

Trygg, snill og fantastisk!

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Aldri hatt en bedre lege, hun lytter og forteller. Kunnskapen hennes er helt rå! Hun er kjempe snill og kjemper ved din side om det skulle være noe.. Hun gjør alltid det beste hun kan og det er alltid koselig å se henne igjen.. Selvom det ikke er koselig å måtte dra til lege :)

Ustabil

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hva som er bra.
De gangene det er rutinearbeid, går det på en måte, men kommunikasjon oppleves enveis.

Hva som kan bli bedre.
Humør, opptreden, høflighet, interesse, kommunikasjon og holdninger har forbedringspotensiale.

Konstruktiv kritikk.
Større fokus på kundens behov for hjelp. Forståelse for at verden ikke er ideel. Vi kundene er mange forskjellige typer. Kanskje et smil, litt raushet!?