Hakadal Legekontor

Tlf: 67 07 32 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Hakadal Legekontor

Tore Farnes

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Fikk time raskt og det var veldig positivt. Timen varte ikke mer enn 5 minutter så jeg ble litt overasket over at jeg var ferdig med timen før jeg egentlig hadde rukket å fortelle hvorfor jeg oppsøkte lege.

Så gi deg selv gjerne mer tid med pasientene og vis litt interesse.

Uinteressert

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Har aldri følt meg så liten og betydningsløs etter å ha snakket med ett menneske. En ovenfra-og-ned holdning som man kun leser om i bøker.

Ikke å anbefale

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hun lytter ikke i det hele tatt etter min erfaring! Hun henviser deg videre til noe annet enn det du spør om (jeg måtte ta røntgen før jeg fikk CT, siden hun nektet å gi meg CT i første omgang når det var spesifikt det jeg spurte om). Har også hevelse på halsen som hun brukte sjukt lang tid til å finne ut av (har fortsatt ikke undersøkt dette ferdig etter min mening - da vi har funnet cyster som ikke er tatt prøver av..!) Nei, dette var ikke en lege for meg =) Hun burde begynne å bry seg litt mer, sette seg inn i situasjonen og selv tenke over hvordan pasienten egentlig har det..!
Damene i resepsjon og telefon er ikke så mye mer å skryte av heller. Flinke, men de kunne iallefall latt som de har en fin dag!

Dårlig lege!

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hører ikke på hva jeg forteller og ingen hjelp å få. Ba meg om å gå midt i timen fordi hun ikke hadde tid til meg, og kranglet høylytt med partneren min da h*n prøvde å støtte meg. Brukte ekstremt lang tid på å sende en enkelt henvisning. Resepsjonen er også svært lite imøtekommende, ofte frekk og viser tydelig oppgitthet.
ANBEFALES IKKE!

Useriøst håndtering av helsesjekk krevet av min arbeidsgiver

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg hadde dårlig erfaring med denne legen, som jobbet som vikar for min fastlege. Pga. min jobb, så måtte jeg ta en helsesjekk. Legen skulle være forberedt for vår konsultasjon. Men helsesjekk ble håndert av henne på følgende måte:

1) Vekt og høyde: Måtte fortelle henne hva jeg trodde det var, isteden for at hun faktisk sjekket det.

2) Hørsel: Hun hvisket noe til meg i stedet for å kjøre standard hørselsjekk.

3) Syn: Hun plukket opp tilfeldig ting som penn/blyant og spurte hva slags farge de var. Ikke noe ordentlig synsjekk. Igjen, ikke noe bruk av standard kontroll.

Osv.

Jeg har hatt lignende grundig helsesjekk av andre leger før, og har aldri opplevd maken. Det virket for meg ganske useriøst i måten helsesjekken ble håndert - det var rett og slett ikke noe kontroll i det hele tatt, og jeg fikk tydelig inntrykk av at hun ikke ante hvordan det skulle håndteres heller. Om hun ikke hadde muligheten til å kjøre standard tester, så kunne hun ha valgt å referere meg til en annen lege, men hun gjorde ikke det heller.

fantastisk lege

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Jeg måtte dessverre bytte grunnet flytting. Hun kan sikkert virke litt "kjapp" grunnet tidspress, men opplever at hun er ryddig og ordentlig for det. Liker at hun er rett på sak for da vet jeg hvor jeg har henne, og lytter til problemet uten å dømme elller mene at du som pasient tar feil over hvordan du selv har det. Hvis jeg flytter tilbake håper jeg at hun fortsatt er aktiv og har ledig kapasitet, for bedre lege skal man lete lenger etter.

Overfladisk. Uinteressert og upersonlig! LYTTER IKKE! !

Lege: Therese Nysæther Skrevet

..Ikke mulig å oppnå tilbakemelding , eller respons! Ikke noe hjelp å få...Avbrøt konsultasjonen., ba meg gå! . Meldte dette til resepsjonen! ...Værste lege jeg har vært hos...noensinne..!.OG JEG VAR SYK I FEBER! Ingen U.S:! Måtte oppsøke legevakt i annen kommune!
Fikk, selvsagt hjelp der.STRAKS!

Dyktig og bestemt lege

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Jeg har hatt Tore Farnes i mange mange år, han hjelper meg med så og si alt av helsemessige årsaker og dokumentasjoner, men kan kanskje trekke litt på smilebåndet noen ganger så pasienten føler seg trygg, men det føler jeg at jeg er. Stå på Farnes!

Ok

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Han er ikke en veldig engasjert type, og føler han ikke bryr seg veldig om pasientene. Dessverre.

Poor doctor.

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

I have a large hernia, the doctor suggested to me to wear the high-heeled. No treatment, no medicine. Completely incompetent doctor.

Beste lege for Kvinner og barn i Hakadal

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Veldig sympatetisk lege. Hjalp bade dattera mi og Kona med endel plager. Er veldig flink til å stille diagnose. Oppdaget at jeg hadde blod prop ved å stille spørsmål om symptomer. Anbefales

veldig kunnskapsrik lege

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

En veldig god lege, fantastisk person som tar seg god tid til å forklare til pasienten, og er veldig veldig flink til å følge opp. Som for eks å sende ut innkalling om du har ikke vært på oppfølging lenge etc. Norge trenger flere som han

Betryggende å ha dr. Farnes som fastlege.

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Har brukt dr. Farnes i 2 ti-år++ og har aldri hatt noen annen fast lege. Sammenligning derfor ikke tilgjengelig. Det jeg kan si er at han alltid opptrer sympatisk og meget kvalifisert. Kunnskapsrik i henhold til spesialist i allmenmedisin og forklarer seg/deg forståelig vedrørende alt du ønsker vedrørende dine plager. Fremstår som rolig og reflektiv, noe som ønskelig nok avdramatiserer de fleste legebesøk. Anbefales derfor for de som trenger en svært god lege.

Bra når hun har tid

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Enig med den som skriver hun kan være litt hastete når hun henger etter tidsmessig.
Vært der to ganger nå og ventet tre kvarter over oppsatt tid begge gangene.
Siste gang tok hun seg dog tid tross tidspress.
Alt i alt fornøyd

Ok lege

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Ok lege, men virker litt uinterisert når man legger frem problemene. Noen ganger virker det som om man er til bry, og at han egentlig ikke har tid til deg og blir litt iritert når du legger frem flere problemer. Bør lytte, foklare og ta seg bedre tid.

HELT OK

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Rask på prøvesvar får raskt brev eller telefon. Kan bli alt for snar når hun er stresset fra før.

Effektiv

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Tore Farnes er supereffektiv. Han spør ingen unødvendige spørsmål, men om det han må for å finne en løsning på problemet man selv har. God på oppfølging!

Eneste som er "negativt" er at han er til tider ganske opptatt så det kan være vanskelig å få på dagen hvis man skulle trenge det.

legen lytter til problemene

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

lytter og tar seg tid til å høre på problemene, for deretter å forklare årsaken til problemene, ev henviser videre til spesialist

Meget grundig lege

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Når du først ber om en undersøkelse blir det gjort grundig! Får rask tilbakemelding via telefon eller brev.