Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av behandlere ved Hakadal Legekontor

Ubehagelig

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg syntes det er ubehagelig å ha time hos Therese. Hun kan gjerne blir bedre til å lytte. Ikke forklare banale ting, men gjerne undersøke nærmere hva problemet kan være.
Det hadde vært fint hvis hun hadde prøvd å være vennlig, virket interessert, tatt meg på alvor, avluttet samtalen før man er på vei ut døren, ikke snakke på en nedlatende og hånlig måte.

Trygg, hyggelig, bryr seg om pasientene sine

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Veldig god lege for folk som trenger å bli sett og bli hørt. Hun er snill og har fagkunnskap.
Flink til å lytte til pasienten og gjør det beste for pasienten. Hun viser pasientene sine respekt.

Pasienter bør være forberedt på timeforsinkelser. Legen er på sitt beste uten stress

Faglig dyktig.

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hun er effektiv, og tar seg tid til å lytte. Hun gir gode og velbegrunnede svar.
Som regel presis ifht avtaler.

Lite empati

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Stor nedtur etter bytte av fastlege pga flytting. Meget skuffet over første konsultasjonen med denne legen. Skulle ønske jeg hadde lest omtalene her tidligere. Virket uinteressert og var rask. Brukte kort på hele konsultasjonen. Fikk ikke muligheten til å skape tillitsrelasjon.
Bytter fastlege, lett!!

Flink og kunskapsrik

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Tar seg tid til å lytte. Gir pasienten gode svar og forklaringer. Føler meg trygg i hennes hender. En god ting hos legen er å ikke føle seg stresset, det gjør jeg aldri hos Laila.