Hakadal Legekontor

Om klinikken

Hakadal legekontor er et flerlegesenter i Nittedal og er lett tilgjengelig langs riksveien. Det er gratis parkering utenfor legekontoret. Det er også et apotek i underetasjen. Flere av legene på senteret har korte ventetider og flere øhjelpstimer daglig. Det anbefales å ha fastlege i kommunen en bor i, fastlege kjenner helsetilbudet i kommunen.

Åpningtider, mandag-fredag:
kl. 08.30-12.00
kl. 12.30-16.00
Torsdag stengt for møte mellom kl. 12-13.

Telefontid mandag-fredag:
kl 09.00 - 11.30
kl 12:30 - 15.30

Siste vurderinger av Hakadal Legekontor

Trygg, snill og fantastisk!

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Aldri hatt en bedre lege, hun lytter og forteller. Kunnskapen hennes er helt rå! Hun er kjempe snill og kjemper ved din side om det skulle være noe.. Hun gjør alltid det beste hun kan og det er alltid koselig å se henne igjen.. Selvom det ikke er koselig å måtte dra til lege :)

Ustabil

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hva som er bra.
De gangene det er rutinearbeid, går det på en måte, men kommunikasjon oppleves enveis.

Hva som kan bli bedre.
Humør, opptreden, høflighet, interesse, kommunikasjon og holdninger har forbedringspotensiale.

Konstruktiv kritikk.
Større fokus på kundens behov for hjelp. Forståelse for at verden ikke er ideel. Vi kundene er mange forskjellige typer. Kanskje et smil, litt raushet!?

Dyktig

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Har byttet til denne legen som fastlege og er svært godt fornøyd. Han er faglig dyktig, tar seg god tid og er vennlig. Kan anbefales.

Vanskelig og forvirrende

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Når du kommer inn til denne legen vet du ofte mer enn det du gjør når du forlater kontoret hennes.
Hun sier du er sykemeldt ut uken, og det kan bety mandag til fredag eller mer sannsynlig mandag til onsdag.
Hun er en dårlig lege. Enkelt og greit.

Therese Nysæther

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hun er blid, vennlig og imøtekommende. Føler meg godt ivaretatt og føler at jeg får den hjelpen jeg trenger. Hun virker rolig og tar seg tid til å forklare og diskutere ting som tas opp.