Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av Hakadal Legekontor

Trivelige besøk

Lege: Joicy Selina Premkumar Skrevet

Som fastleger flest er det gjerne forsinkelser når man kommer (men det viser vel bare at de tar seg tid til hver enkelt og slipper til akutte). Joicy er høflig, lytter til deg og rolig person. Veldig fornøyd med henne som fastlege.

Lyttende og kunnskapsrik

Lege: Joicy Selina Premkumar Skrevet

Joicy er den beste fastlegen jeg har hatt. Hun tar seg god tid, lytter og er oppriktig opptatt av å hjelpe og ikke minst forebygge. Hun tenker helhetlig, er tøff og støttende. Første gangen jeg har kommet ut fra et legekontor uten å føle meg mindreverdig!

Dyktig og nøye

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg er meget fornøyd med min fastlege. Hun er tillitsfull og kunnskapsrik. Viser en ro og dyktighet alle gangene jeg har vært hos henne.

Meget trygg og tillitsvekkende

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Har brukt Therese siden hun begynte på Hakadal legekontor. For første gang føler jeg at jeg blir tatt seriøst og alvorlig. Hun ønsker virkelig å hjelpe meg med å få hverdagen til å leve med. Hun lytter og råder. All honnør. Mine beste anbefalinger

Veldig bra

Lege: Joicy Selina Premkumar Skrevet

Jeg føler at hun tar seg god tid til å lytte til mine problemer. Hun er dyktig og grundig så jeg føler meg trygg på henne. Kan anbefale henne som fastlege.