Hakadal Legekontor

Telefonnummer67 07 32 0067 07 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av Hakadal Legekontor

Ikke bra

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Jeg følte meg veldig liten og dum etter time hos denne legen, og følte nesten jeg måtte overtale henne om at jeg ikke hadde det bra. Hun hadde ingen problemer med å fortelle meg om hvor lang tid ting ville ta og at det var lange ventelister dit jeg ønsket å bli henvist. Jeg følte jeg fikk en henvisning for å slippe å kverulere. Gråt når jeg kom hjem og vil ikke gå tilbake til denne legen.
Savner å bli tatt på alvor og å bli sett.

Holder ikke mål

Lege: Joicy Selina Premkumar Skrevet

Joicy virker hyggelig første gangen du møter henne, noe hun helt sikkert er privat, men etterhvert merker man at hun er meget uerfaren og vimsete. Hun kommuniserer dårlig og gir feil informasjon.

Et eksempel på dette er da sønnen min på ett år var dårlig og vi måtte ta blodprøve. Da fikk vi beskjed av Joicy at vi kunne komme tilbake til kontoret på et annet tidspunkt for å ta prøven. Når vi da kom tilbake fikk vi beskjed fra en mindre snill dame i resepsjonen/laboratoriet, at denne type prøver tar de absolutt ikke på dette legekontoret, det må vi til Ahus for å gjøre. Det at Joicy ikke visste dette, eller informerte oss om dette, gjør meg litt bekymret.

To forskjellige forsikringsselskaper har forsøkt å sende post til henne minst fire ganger uten å få noen respons. Enten er det vanskelig for et legekontor med 5 faste leger å fordele posten de mottar korrekt, eller så er informasjonen vi mottar om postadresse og kontaktinfo helt feil. Uansett er det ekstremt uprofesjonelt.

Jeg er meget misfornøyd og gleder meg til å flytte og bytte fastlege.

Jeg kan også nevne at de ansatte i resepsjonen virker irriterte og sure hver gang vi ringer de. De er ikke imøtekommende i det hele tatt.

Nedlatende

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Nedlatende lite grundig - ser ikke hele pasienten har svar før en får fortalt symptomer. Fortalte om et hovent og vondt kne hun så ikke på det men kom med masse faglige uttrykk. Fikk inntrykk av at hun ikke likte meg. Følte meg liten og usikker noe jeg ikke er.

Tar deg alvorlig, og er dyktig

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Jeg har brukt Tore og Laila Farnes ( Hakadal legekontor ) siden jeg var ung, nå blir jeg 50 år ;)
Jeg anser begge de som svært dyktige, de tar meg på alvor og tar seg god tid til deg. Min sønn har også gått hos de i over 20 år og også kjempe fornøyd.
Ikke minst legesekretærene ved Hakadal legekontor gjør også en fantastisk jobb, profesjonelle og svært serviceinnstilt.
Godt å ha et legekontor man kan stole på i nærområdet.

Bra lege, men scervisen i resepsjonen er elendig

Lege: Joicy Selina Premkumar Skrevet

Flink lege som viser interesse for pasienten. Lytter og kommuniserer godt. Ved vikar har jeg bare gode erfaringer med alle legene på Hakadal legekontor.

Trekker ned pga den dårlige kommunikasjon i resepsjonen ved bestillinger av e-resept pr nett og
opplever til stadighet at de i resepsjonen ikke overleverer viktig beskjed til lege, de tar vurderinger som lege skulle tatt og virker generelt mutt og sur.