Hakadal Legekontor

Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av Hakadal Legekontor

Dyktig og veldig lyttende

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Veldig fornoyd, er han usikker sender han deg videre til spesialist. Alltid tenkende om mulig nye medisiner. For meg som har astma er det bra. Trygg lege😏

Flink og kunnskapsrik

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

Han er flink å lytter når man er hos han.
Men når han skulle skrive ut en blå resept for meg som jeg har brukt i flere år, så vurderte han det til at det hadde jeg ikke brukt for. Han er heller ikke min fastlege.

Flink og kunnskapsrik

Lege: Laila Anne Farnes Skrevet

Hun er meg flink og grundig. Lytter på hva du har å si, kan være litt stresset noen ganger, men er meget fornøyd.

Trygg, imøtekommende og flink

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Gikk dit med barnet mitt og syns hun var utrolig flink. Barnet mitt er ofte ganske sjenert av seg og vegrer seg for å gjøre som fremmede sier til henne, men Therese var flink og barnet mitt gjorde nesten alt som Therese ba om. Therese undersøkte barnet etter mitt syn godt og ga gode forklaringer på hva det var. Samboeren min har også gått til henne og er kjempefornøyd med behandlingen hun har fått.

Trivelige besøk

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Som fastleger flest er det gjerne forsinkelser når man kommer (men det viser vel bare at de tar seg tid til hver enkelt og slipper til akutte). Joicy er høflig, lytter til deg og rolig person. Veldig fornøyd med henne som fastlege.