Hakadal Legekontor

Om klinikken

Hakadal legekontor er et flerlegesenter i Nittedal og er lett tilgjengelig langs riksveien. Det er gratis parkering utenfor legekontoret. Det er også et apotek i underetasjen. Flere av legene på senteret har korte ventetider og flere øhjelpstimer daglig. Det anbefales å ha fastlege i kommunen en bor i, fastlege kjenner helsetilbudet i kommunen.

Åpningtider, mandag-fredag:
kl. 08.30-12.00
kl. 12.30-16.00
Torsdag stengt for møte mellom kl. 12-13.

Telefontid mandag-fredag:
kl 09.00 - 11.30
kl 12:30 - 15.30

Siste vurderinger av Hakadal Legekontor

Therese Nysæther

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Hun er blid, vennlig og imøtekommende. Føler meg godt ivaretatt og føler at jeg får den hjelpen jeg trenger. Hun virker rolig og tar seg tid til å forklare og diskutere ting som tas opp.

Veldig dyktig, tar seg god tid, får raskt time

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Snakker flytende norsk for de som er opptatt av det. Tar seg god tid til alt pasienten vil ta opp. Kommer raskt til.

Flink lege

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Han tar seg god tid og flink til å spørre. Faglig sterk og kommer med gode råd. En lege jeg absolutt kan anbefale.

Samlebånd, og delvis nedlatende

Lege: Therese Nysæther Skrevet

Har vært hos denne legen tre ganger med to ulike plager. Først av alt er det lett å få time hos Therese, antaglivis grunnet lav etterspørsel.

Hun driver en type samlebåndspraksis hvor første prioritet er å bli ferdig med timen. Det er i allefall et slikt inntrykk man sitter igjen med.

Som andre har påpekt hører hun lite og konkluderer raskt. Gjerne med at noen plager må man leve med, eller at man ikke kan vente å finne årsak... etter én kort "konsultasjon" om man kan kalle det for det. Det er en ganske frustrerende konklusjon å få etter en så kort og fattig utredning, av en tilsynelatende uinteressert lege.

Det er også noe i det at hun har en evne til å få én til å føle seg enkel, og ikke tatt på alvor. Hun er god på å kontre simple spørsmål med fagterminologi, uten nødvendigvis å svare på det.

For min del sitter jeg igjen uten noe svar på årsak, eller metode å lindre de alvorlige plagene jeg kom med. Derimot fikk jeg sånn helt på tampen utskrevet en spekulativ resept for en mindre bivirkning, antaglig for å konkludere timen.

Her blir hverken du eller plagene dine tatt på alvor.

Kunnskaps rik og bryr seg om sine pasienter.

Lege: Joicy Selina Rajakumar Skrevet

Den perfekte lege for de som liker leger med humor, omsorg for sine pasienter, hyggelig, kunnskaps rik, sier ting slik de er men formulerer seg på en SUVEREN måte. Hun gir komplimenter til sine pasienter, er også bestemt og sier rett ut nei hvis det er en medesin man ber om som man ikke bør ha.
Litt venting må man regne med, men resultatet er dermed en lege som tar seg tid til sine pasienter, bryr seg om deg/sin pasient. Hun ordlegger seg også bra. Og viser stor kunnskap.