Hakadal Legekontor

Telefonnummer67 07 32 0067 07 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ånebyv. 3 1484 Hakadal

Siste vurderinger av Hakadal Legekontor

Bra lege, men scervisen i resepsjonen er elendig

Lege: Joicy Selina Lucia Skrevet

Flink lege som viser interesse for pasienten. Lytter og kommuniserer godt. Ved vikar har jeg bare gode erfaringer med alle legene på Hakadal legekontor.

Trekker ned pga den dårlige kommunikasjon i resepsjonen ved bestillinger av e-resept pr nett og
opplever til stadighet at de i resepsjonen ikke overleverer viktig beskjed til lege, de tar vurderinger som lege skulle tatt og virker generelt mutt og sur.

Trygg, stabil og effektiv

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Zaheer opererte min inngrodde tå uten komplikasjoner. Merket knapt lokalbedøvelsen, samt gikk effektivt og nøye for seg. Takk så mye for en god legeopplevelse. Kan trygt anbefale.

Interessert og imøtekommende

Lege: Tore Francis Farnes Skrevet

I vinter ble jeg alvorlig syk. Etter å ha vært en måned på sykehus har Farnes fulgt meg svært godt opp. Han har svart godt på spørsmål jeg måtte ha. Det har også vært enkelt å få time, i tillegg har timeavtalene vært overholdt, slik at det ikke har blitt mye venting. Når jeg har tatt diverse prøver, har jeg fått raske og gode tilbakemeldinger.

Kunnskapsrik, ivrig til å hjelpe, omsorgsfull

Lege: Joicy Selina Lucia Skrevet

Vil pasientene sitt beste. Gode,fine fagkunnskaper. Bryr seg om pasientene sine. Hyggelig å snakke med. Imøtekommende. Enkel å snakke med og forklarer bra. Kan mange fagord, og forklarer meningen med dem bra. Kan bli bedre på utalen av enkle ord og snakke litt med tydligere stemme, som sakt så er hun kjempe flink på fagord. Går kjempe bra å spørre på ny hva hun mente, hvis man ikke helt forstår. Fult mulig å slå av små hyggelige spøker med henne når man har blitt kjent med henne.

Synes det er veldig hyggelig at hun møter pasientene sine med et håndtrykk. Hyggelig lege, som viser klar omsorg for sine pasienter og gjør det hun kan for å hjelpe sine pasienter.

Grundig og sympatisk lege.

Lege: Zaheer Ahmed Awan Skrevet

Ingenting å utsette på denne legen. Han tar pasienter på alvor, er en god lytter og tar heller en prøve for mye enn lite. Har ingen problemer å anbefale han som lege.