Lynn Merethe Oppedal

Autorisasjon (2008)

Stokka legesenter Telefonnummer51 84 21 2151 84 21 ...
Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger
Lynn Merethe Oppedal er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lynn Merethe Oppedal

Meget bra

Solid og inngir trygghet for pasienten. Lett og kommunisere med. Høyt kunnskapsnivå som kommer frem i forståelig språk

Svært omtenksom

Lynn Merethe er ein svært dyktig lege. Ho er vennleg og omtenksom og tar seg tid til å lytte og finne løysingar ilag. Kunne ikkje funnet meir snill og god lege!

Tilstede og forståelsesfull

Skuldrene senkes fra første minutt. Hun vil deg vel og gjør alt hun kan for å forstå, kartlegge og komme med løsninger.

Oppmerksom, lyttende og grundig

Har nettopp fått ny fastlege og etter første time var jeg fornøyd! Hun er avslappet og tar seg tid til pasienten. Jeg venter heller 15 min. ekstra på venteværelset grunnet litt forsinkelse, så lenge jeg ikke føler fastlegen stresser under konsultasjon.Følger opp med informasjon og tar pasienten på alvor. Helt super fastlege!

Sympatisk lege

Har nylig skiftet fastlege til dr. Oppedal og kun vært der 2 ganger, men er veldig fornøyd.
Har en kronisk lidelse som har vært vanskelig å behandle.
Hun ga klart uttrykk for at hun ikke visste hvordan hun skulle håndtere situasjonen min da jeg kom til henne første gangen, men hun ringte spesialister og fikk råd fra disse. Ringte meg tilbake senere og fortalte hva som skulle gjøres. Ved neste konsultasjon tok hun de prøver som måtte tas og sendte deretter en nødvendig henvisning til spesialist. Virker også villig til å følge opp situasjonen videre.
Mitt inntrykk er at hun er åpen om at det er noen ting hun ikke kan så mye om, men til gjengjeld er hun da flink til å konferere med spesialister, og hun ser også med en gang når hun skal henvise videre. Føler at hun virkelig tar situasjonen min på alvor og viser forståelse for plagene denne medfører.

For øvrig tar hun seg god tid til å forklare. Virker veldig sympatisk og grei og viser også litt humor oppi det hele.

Kontorpersonalet er stort sett greie, men med noen unntak.. Enkelte der kommer med sure kommentarer og blikk når man spør om noe. Andre gangen jeg var der ventet jeg over 1 time på å komme til hos legen.
Har imidlertid fått raskt svar på telefonen, og de har alltid klart å gi meg en akutt time samme dag når jeg har trengt det.