Lynn Merethe Oppedal

Autorisasjon (2008)

Stokka legesenter Telefonnummer51 84 21 2151 84 21 ...
Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger
Lynn Merethe Oppedal er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lynn Merethe Oppedal

Meget behagelig vesen

Dr Oppedal behandlet meg med respekt, fulgte godt opp og lyttet til hva jeg hadde å si. I stor kontrast til tidligere leger.
Hun var behagelig og rolig, og meg tok meg seriøst.

Angående Danmarksplass legesenter generelt, så er det en av de verste kontorene med sekretær jeg har vært pasient hos. Jeg så meg nødt til å bytte, etter elendig behandling av dette personellet. Lang ventetid, dårlig oppfølging av avtale, også overser de pasientene som ankommer /er på kontoret.
Jeg ventet i over en time på svar sist jeg ringte!
Synd for Dr Oppedal.

Kunne ikkje hatt ein bedre fastlege!!!!!! :)

Lynn M er den beste legen som finnes, har hatt litt av kvart igjennom åra. Ho lytter, flink å ta seg tid, gjer deg grundig og gjennomtenkt informasjon. Absolutt anbefales :) Smilande og blid :)

En fantastisk lege

Jeg føler meg heldig som har henne som min fastlege. Jeg har byttet lege 2-3 ganger tidligere og havnet tilfeldigvis hos henne. En lege som lytter, og er veldig behagelig.

Jeg har bare positive erfaringer med denne legen og kan anbefale henne på det varmeste.

Dyktig lege

Meget dyktig og sosialt oppegående lege. God til å lytte.

Trygghet

Er man så heldig å ha L.M.Oppedal til fastlege så kan man føle seg trygg, det gjør jeg. Hun tar seg tid, er grundig og er flink til å lytte. Det er rom for å komme med egne forslag, noe ikke alle leger er motagelig for..

P.S Det at hun er ung, er ingen hindring. Det at hun ofte har knapt med tid er ikke hennes feil, det er arbeidspresset på legekontoret hun jobber på som er skyld i det.