Lynn Merethe Oppedal

Autorisasjon (2008)

Stokka legesenter Telefonnummer51 84 21 2151 84 21 ...
Øvre Stokkavei 46 4023 Stavanger
Lynn Merethe Oppedal er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Lynn Merethe Oppedal

Fantastisk fastlege!

Kunne ikke hatt en bedre fastlege enn Lynn! Hun er meget kompetent, handlingskraftig, omsorgsfull, og trivelig!

Å ha Lynn som fastlege har gitt meg stor trygghet når det kommer til egen helse. Jeg vet at hun alltid tar meg på alvor, og at hun handler umiddelbart med å undersøke og forstå hva som feiler meg. Hun er genuint opptatt av å hjelpe, og følger deg opp helt til problemet er løst.

Anbefaler på det sterkeste.

Beste legen

Lynn Merethe er den beste legen jeg har møtt. Hun ser mennesker, bruker god tid og lytter. Jeg føler meg alltid i trygge hender hos henne og stoler på avgjørelsene hun tar. Får stort sett time på dagen og alle som jobber der er dyktige og hyggelige.

Beste legen jeg har hatt

Beste legen jeg noen gang har hatt. Har en sykdom som gjør at jeg har behov for tett oppfølging, det har jeg fått fra første stund. Noe ventetid som regel, men den er alltid verdt det.

Bryr seg om mennesker, tar mitt perspektiv.

Har hjulpet meg veldig mye, og har støttet meg i mine utfordringer. Engasjert, forståelsesfull, hjarta på rette staden.

Genuint snill og behagelig

Lynn Merete Oppedal tar seg god tid, lytter og tar meg på alvor, uansett hvilken problemstilling jeg har kommet med. Hun er ærlig om ting hun ikke kan, undersøker hva som må gjøres videre og følger opp! Hun er behagelig og oppriktig og får meg til å føle meg forstått. Hun er ofte forsinket, men det er greit for meg fordi jeg vet at alle andre også får den samme tiden som hun gir meg!