Thomas Aleksander Paulsen

Autorisasjon (2009)

Thomas Aleksander Paulsen er en av 24 fastleger i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Thomas Aleksander Paulsen

Hyggelig og flink!

Vært med svigerfaren min noen ganger, og han tyter som en foss (svigerfar) og det takler legen veldig bra. Svigerfar kommer med en smørbrød liste av ting han vil ta opp, og legen går gjennom sak etter sak, uten at man føler seg hastet. Han er kunnskapsrik og man føler seg trygg etter man har vært der. Han er flink å henvise videre når det er behov. Anbefales virkelig.

God lege, positiv innstilling.

En meget god lege. Kan anbefales. Kan imidlertid ikke skryte over legekontoret som oppleves som en mur hver gang man kontakter kontoret. Har opplevd å bli avvist mange ganger når jeg føler behov for hjelp med en gang. Ikke få ganger jeg derfor har måttet gå til Volvat etter å ha bli avvist. En følelse av avmakt.

Ekstremt kunnskapsrik

Ivaretar pasientene sine på aller beste måte. Paulsen er pasientens advokat, og ivareta oss på den beste måten. Har hatt han i mange år, og kommer ALDRI til å bytte fastlege. Anbefales på det sterkeste! Ekstremt kunnskapsrik, og medmenneskelig, tryg og god å forholde seg til alltid. Skjelden og en unik vare i sitt fag.

Dårleg kundeservice

Barnebarnet mitt på knapt 13 år, hadde time i dag 10.40.
Ein god halvtime seinare vende eg meg i skranken for å høyra korleis det gjekk. Guten var då sjuk i hovudet, lei av å venta og plaga av støy frå P4. Eg snakka med ein kjenning som venta på same legen, ho fortalde at det var vanleg å måtte venta. Dette sa dama i resepsjonen og. Når me hadde venta i tre kvarter, varsla eg at me berre måtte reisa heim, guten klarte ikkje venta lengre. Eg tykkjer dette er respektlaus behandling av pasientar, og vil no byta fastlege for han.

Den beste legen jeg har hatt

En meget hjelpsom og imøtekommende lege. Han er forståelsesful og flink til å lytte. Hadde alle vært som ham hadde det ikke vært mye krig i verden:)