Os Allmennpraksis DA

Telefonnummer56 57 01 2056 57 01 ...
Brugata 36 5200 Os

Siste vurderinger av behandlere ved Os Allmennpraksis DA

Hyggelig og flink!

Lege: Thomas Aleksander Paulsen Skrevet

Vært med svigerfaren min noen ganger, og han tyter som en foss (svigerfar) og det takler legen veldig bra. Svigerfar kommer med en smørbrød liste av ting han vil ta opp, og legen går gjennom sak etter sak, uten at man føler seg hastet. Han er kunnskapsrik og man føler seg trygg etter man har vært der. Han er flink å henvise videre når det er behov. Anbefales virkelig.

Flink lege.

Lege: Fride Flatmo Skrevet

Fride er oppdatert og virker faglig sterk. Hun søker den beste løsningen, er nøye og følger deg godt opp. Imøtekommende, hyggelig, og lett å prate med.

En forferdelig opplevelse

Lege: Fride Flatmo Skrevet

Det er et par måneder siden jeg besøkte fastlege Fride med min sønn på 10. Det var en helt forferdelig opplevelse. Hun avviste, viste null forståelse og hadde omtrent ingen blikkontakt i løpet av konsultasjonen. Hun snakket over hodet på barnet og skremte mer enn hun beroliget. Det blir legevakt neste gang, til Fride vil jeg aldri komme igjen.

Ryddig og troverdig

Lege: Kristine Parelius Folkvord Skrevet

Har etter overgang til Kristine følt at jeg har kommet til en lege som lytter og samspiller med meg. God på tilbakemeldinger og raske svar ved henvendelser.

Imøtekommende, kunnskapsrik og lyttende

Lege: Kristine Parelius Folkvord Skrevet

En kunnskapsrik og super lege som er imøtekommende, lytter og tar meg på alvor. Jeg har nå hatt jevn oppfølging over lengre tid og har bare positive opplevelser. Jeg blir lyttet til, sendt videre dersom behov og får god oppfølging. Hun er tilgjengelig og opptatt av at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.