Ingrid Keilegavlen Rebnord

Tlf: 56 31 37 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ingrid Keilegavlen Rebnord er en av 20 fastleger i Fjell

Siste vurderinger av Ingrid Keilegavlen Rebnord

Trygg, empatisk og kunnskapsrik

En lege som du føler er der for deg. Er utrolig empatisk, henviser raskt videre når det er nødvendig. Følger deg opp og ser hele mennesket, ikke bare diagnosen men også familieforhold etc som kan bidra/utløse tung i diagnosen. Har hatt henne som fastlege siden hun begynte å arbeide og kommer ikke til å bytte. Hele Straume legekontor for tommel opp.

Veldig fornøyd

En imøtekommende, blid og forståelsesfull lege. Bryr seg virkelig om pasientene sine. Selv om det er travelt, tar hun seg alltid tid. Er rask med å henvise videre dersom det er nødvendig.

Lyttende, aksepterende, oppleves faglig oppdatert. Beste fastlegen kunne ønske!

Opplever alltid å bli sett og bli lyttet til på empatisk og respektful måte.
Har fått time raskt når det har vært nødvendig
Har blitt henvist videre når det har vært riktig.

Fantastisk lege!

Har aldri av noen lege fått så god hjelp som hos Ingrid.Har blitt tatt på alvor hver gang,og hun viser stor forståelse for dine problemer.Meget empatisk,og hjelper virkelig etter beste evne! Faglig dyktig,og får ting til å skje om du må henvises videre.
Tommel opp!!

Kjempefin lege!

Rebnord er en flott lege - saklig, konstruktiv og empatisk. Hun bruker tid til å lytte, og du føler virkelig at hun er opptatt av deg og dine plager. Henviser når det er nødvendig, og virker godt orientert når det gjelder virkninger av medisiner. Jeg er blitt mye friskere av mine hverdagsplager etter hennes råd til ny medisinering, og føler meg godt ivaretatt i det daglige. Er i det hele veldig godt fornøyd med Straume legesenter - velfungerende og hyggelige, hjelpsomme ansatte.

Fornøyd med legen

Hun har ofte lang ventetid pga. pasientmengden, men dersom det er akutt får jeg som regel komme inn til henne samme dag allikevel. Jeg går ikke så ofte til legen og har ikke noen sykdommer, så det er stort sett rutinekontroller og en og annen forkjølelse jeg trenger hostesaft e.l. ifm. En lege som er lett å snakke med og har en behagelig fremtoning.

Byttet til ny

Grei lege,har oversikt og får resepter fort.
Sein med å henvise videre til rette spesialister.
Kunne vært hjulpet mye før om hun hadde sendt meg videre.
Hadde ikke god nok komunikasjon og følte ikke hun forstod meg og tok meg på alvor.
Byttet lege og har fått en fantastisk lege nå.

beste legen jeg har hatt

En lege som viser at hun er der for pasienten. Hører og har tid. Finner ut hva som er grunnen for problemet. Hun henviser videre om problemet skal undersøkes videre. En unik og grei lege.

Den beste legen eg har hatt!!

En lege som ser deg og er ute etter å finne ut hva problemet er. Henviser til spesialister når det er behov.