Straume Legesenter AS

Telefonnummer56 31 37 0056 31 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av Straume Legesenter AS

Avvæpnende og vennlig lege

Lege: Sanjay Aryal Skrevet

Møtte i dag min nye fastlege, kunnskapsrik, ung, fra Nepal, med gode norskkunnskaper. Lyttende, inkluderende og tar deg på Alvor, en lege jeg trygt kan anbefale, tross sine 28 år !

Anbefales

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Den beste legen jeg har hatt, føler meg trygg og ivaretatt etter hvert legebesøk. Håper ikke jeg noen gang må bytte lege.

Høflig, kunnskapsrik og behjelpelig

Lege: Antonio Hernandez Skrevet

Hernandez er hyggelig og lett å snakke med. Han er flink til å lytte og tar seg tid til pasienter. En fastlege som hjelper de som virkelig trenger hjelp. Han er dyktig og nøye. Han har sendt meg videre til spesialist når jeg har trengt det. Hele familien har ham som fastlege. Veldig fornøyd!

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

En flink lege som alltid tar meg alvorlig og tar seg god tid om det trengs.
Er jeg kun inne for noe kort spør han alltid om hvordan jeg har det og hvordan det går.
Behagelig og hyggelig lege som jeg er glad for at jeg har fått.

Det kan noen ganger være litt ventetid på å komme til hos han men om det er noe som haster ordner damene i resepsjonen time på dagen.
Jeg kan absolutt anbefale han.

Følger opp

Lege: Ingrid Keilegavlen Rebnord Skrevet

Pasient hos Rebnord fra 2010. Solid inntrykk, man føler ikke seg glemt, henviser til spesialist ved den minste tvil om sykdomsbilde.