Straume Legesenter AS

Telefonnummer56 31 37 0056 31 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av Straume Legesenter AS

Høflig, kunnskapsrik og behjelpelig

Lege: Antonio Hernandez Skrevet

Hernandez er hyggelig og lett å snakke med. Han er flink til å lytte og tar seg tid til pasienter. En fastlege som hjelper de som virkelig trenger hjelp. Han er dyktig og nøye. Han har sendt meg videre til spesialist når jeg har trengt det. Hele familien har ham som fastlege. Veldig fornøyd!

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

En flink lege som alltid tar meg alvorlig og tar seg god tid om det trengs.
Er jeg kun inne for noe kort spør han alltid om hvordan jeg har det og hvordan det går.
Behagelig og hyggelig lege som jeg er glad for at jeg har fått.

Det kan noen ganger være litt ventetid på å komme til hos han men om det er noe som haster ordner damene i resepsjonen time på dagen.
Jeg kan absolutt anbefale han.

Følger opp

Lege: Ingrid Keilegavlen Rebnord Skrevet

Pasient hos Rebnord fra 2010. Solid inntrykk, man føler ikke seg glemt, henviser til spesialist ved den minste tvil om sykdomsbilde.

lett å snakke med, vanskelig å stole på

Lege: Antonio Hernandez Skrevet

Legen fungerer bra for en som vet hva som feiler en. For den som vil bli henvist videre til spesialist og vet til hvilken - er Hernandez en utmerket lege. Litt dårligere på oppfølgning. Vanskelig å forlenge resept, sykemelding, å få kontakt med ham. De i resepsjonen legger inn beskjed men ingenting skjer. Må ringe flere ganger før det skjer noe.

Stum

Lege: Bjørn Ove Aglen Skrevet

Sikkert flink og har lang erfaring, men må lære å snakke. Har byttet til ny fastlege og fikk en ny vår.