Straume Legesenter AS

Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Straume Legesenter AS

Fantastisk fastlege !

Lege: Stig Halsøy Leknesund Skrevet

Kjempe flink lege for hele familien.
Han lytter for å forstå.Undersøker for å finne svar. Der han ikke finner svar henviser han videre !

Beste legen jeg har hatt

Lege: Ingrid Keilegavlen Rebnord Skrevet

Flink og forståelsesfull lege som lytter og finner løsninger på et noe komplisert sykdomsbilde. Har alltid fått henvisninger raskt når det trengs. svarer på spørsmål selv i helgene.

Effektiv og handlekraftig

Lege: Anja Cathrin Mørch-Rasmussen Skrevet

En flott lege som virkelig tar tak når det er noe som må følges opp. Et møte på kontoret er hyggelig og effektivt. Fått avklart flere saker etter henvisning til spesialister.

God lege

Lege: Sanjay Aryal Skrevet

Jeg har vært plaget av mentale lidelser og en vanskelig livssituasjon, og da kan det være litt viktig å ha en lege som kan ta disse tingene på alvor. Jeg hadde ingen problemer med Sanjay, og han virket både kunnskapsrik og forståelsesfull. Han tok det jeg sa på alvor og vi kunne diskutere løsninger sammen.

Flink lege men en luring.

Lege: Sanjay Aryal Skrevet

Han takster for mye på konsultasjonene som ikke går under helfo takst. Så vær obs på hva dere betaler etter legebesøket hos Sanjay. Han er en luring når det gjelder å takste.
Så til dere som ikke vil betale ca 100kr ekstra hver gang dere er hos legen, velg en annen lege!

Dette er en Pluss-tjeneste.