Straume Legesenter AS

Telefonnummer56 31 37 0056 31 37 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Straume Legesenter AS, Blombakkane 2 5353 Straume

Siste vurderinger av Straume Legesenter AS

Sympatisk og kunnskapsrik

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Etter mitt første besøk hos min nye fastlege sitter jeg igjen med et meget godt inntrykk av dr. Flem. Han var åpen og lett å prate med, og oppriktig interessert i meg som pasient. Opplevde at han tok problemstillingene på alvor, og tok tak i dette videre med en gang. Sympatisk og kunnskapsrik, og det han ikke kunne hjelpe med selv henviste han videre. Kan absolutt anbefale denne lege.

Veldig fornøyd

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Lett tilgjengelig, veldig pålitelig. Føler at han tar meg seriøst, og er veldig hyggelig å støttende.

Anbefales

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Har hatt doktor Flem til lege siden den dagen jeg ble alvorlig syk, for flere år siden. Han har stilt opp og gitt meg følelsen av at jeg alltid har han på laget mitt. Er enormt takknemlig.
Tar seg tid, og sjekker med spesialister om han er usikker
Det gir trygghet.

Avvæpnende og vennlig lege

Lege: Sanjay Aryal Skrevet

Møtte i dag min nye fastlege, kunnskapsrik, ung, fra Nepal, med gode norskkunnskaper. Lyttende, inkluderende og tar deg på Alvor, en lege jeg trygt kan anbefale, tross sine 28 år !

Anbefales

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Den beste legen jeg har hatt, føler meg trygg og ivaretatt etter hvert legebesøk. Håper ikke jeg noen gang må bytte lege.