Marit Thorsheim Rekve

Tlf: 55 34 96 96 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Marit Thorsheim Rekve er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Thorsheim Rekve

Menneskelig og varm

Jeg fikk Marit som fastlege under graviditeten med mitt andre barn. Hun tok seg bestandig tid, og jeg er utrolig glad jeg har henne som fastlege. Vi kommer til når det er viktig, og kan vente når det er mindre alvorlig. Føler meg sett, og ivaretatt på beste måte.
Hun er genuint opptatt av sine pasienter, og det vises på alle mulige måter i behandlingen vi får.

En empatisk og troverdig lege

Marit Rekve har vært min fastlege i noen år nå. Jeg oppfatter henne som lyttende, hun gir seg god tid og viser interesse for meg som pasient. Hun er flink til å henvise til spesialister når dette er nødvendig og hun følger opp i ettertid.

Jeg har full tillit til hennes fagkompetanse og føler meg ivaretatt.
Hun er lett å snakke med uansett hva jeg har på hjertet.

Varmeste anbefalinger gis!

En utrolig god lege

Marit er den beste legen jeg har hatt, og jeg har ingenting negativt å si om henne. Hun er alltid blid, imøtekommende og positiv. Hun tar seg tid til sine pasienter, og jeg som pasient føler meg virkelig hørt. I tillegg er hun svært flink til å forklare alt hun gjør, og hva som kan være årsaken til smerter/problemer.

Om noen spør, er Marit en lege jeg vil anbefale på det varmeste.

Dyktig, varm, lyttende lege.

Fantastisk fornøyd med Marit som lege. Både for meg selv og resten av familien. Dyktig! For fantastisk lege, føler meg hørt, trodd og at jeg er blitt grundig kjekket om det har vært noe med oss. Syns og damene på laboratoriet er flinke og smilene😊

Seriøs og flink lege som tar pasienten på alvor

Seriøs lege som tar pasienten på alvor. Fremstår som meget profesjonell.
gjennomfører nødvendige undersøkelser. Henviser ved behov.
Lett å få timer på kort varsel.
Praktisk å ha en fastlege som også kan gjennomføre gynekologiske undersøkelser.
Flink å lytte og å kommunisere med såvel voksne som barn.
Alt i alt svært fornøyd med å ha henne som fastlege til hele familien.

Veldig imøtekommende og lydhør

Legen bruker god tid ved konsultasjon og er veldig flink til å forklare på en lettfattelig måte. Jeg opplever at hun er oppriktig til stede i samtalen og er veldig flink til å lytte. Hun er grundig og er rask med å gi tilbakemelding på undersøkelser.

Anbefales!

Byttet fra en annen lege på det samme kontoret, da jeg følte at han ikke var interessert i å diagnostisere og finne ut hva som var i veien. Istedenfor bare behandlet/medisinerte han symptomene. Ble veldig positivt overrasket av Marit, hun stilte riktig diagnose og jeg har nå fått behandling som fungerer. Hadde den andre legen i flere år uten å få hjelp, men etter to konsultasjoner hos Marit med full utredning fikk jeg navn på syndromet og får nå behandling som virkelig fungerer.

Hun er enestående!

Hun har en utstråling som får deg til å åpne deg. Det er som om det er noe moderlig over henne. Hun er simpelthen fantastisk! Og jeg angrer bittert på at jeg flyttet fra Bergen og måtte bytte lege.. Håper jeg en gang får henne igjen dersom jeg flytter tilbake! Helt suveren! Hun dyttet meg i rett retning for å bli bedre.

Kjempeflink

Marit er kjempeflink. Har byttet en del leger før jeg kom til henne og nå har jeg endelig funnet en jeg er fornøyd med.

Full tillit!

Jeg har hatt henne som fastlege i 15 år, hun har alltid vært grundig, beroligende og imøtekommende. Hun er også dyktig med barn. Alltid godt å komme til henne fordi hun tar tak i problemene, forklarer og har løsninger.

En dyktig lege.

En god lytter, blir tatt alvorlig og er 100% trygg på at jeg blir godt ivaretatt når jeg er hos henne :)

Meget fornøyd!

Etter mye problemer med depressioner har jeg endelig funnet en lege som vil hjelpe. Fantastisk lege veldig empatisk og en god lytter. Beste legen jeg har hatt!

Absolutt den beste legen jeg har hatt!

Tar pasientene på alvor. Vennlig, tålmodig og dyktig. Blir veldig trist å måtte flytte fra Bergen, og dermed måtte bytte fastlege igjen. Rekve anbefales absolutt som fastlege.

Må legge til at de er veldig flinke til å ta blodprøver uten unødvendig påførte smerter.

En flink og engasjert lege.

Mitt inntrykk er at hun er en veldig varm og fin person. Hun viser omsorg når hun møter pasienter som har det vanskelig.

fantastisk dyktig dame

Fantastisk dyktig dame, flink og det er lett å komme til hvsi man har absulutt behov

Fornøyd

Dette har vært min fastlege i sikkert 10 år, og jeg er generelt sett fornøyd. Føler ikke alltid at jeg blir tatt alvorlig, men hun er grei og i møtekommende. Tar seg god tid og føles ikke som om jeg "plager" henne.

Jeg har kjempepositivt inntrykk !

Kjempekoselig, tar seg tid til pasientene og, i den grad jeg er i stand til å vurdere det, også faglig veldig dyktig :) Anbefales !!!