Marit Thorsheim Rekve

Laksevåg Legesenter

1990

Laksevåg Legesenter Telefonnummer55 34 96 9655 34 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Damsgårdsveien 167-169 5160 Laksevåg
Marit Thorsheim Rekve er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Thorsheim Rekve

Beste fastelegen noensinne

Marit er den beste legen jeg har vært hos noensinne. Hun stiller diagnoser og behandler hele mennesket og er snar til å henvise dersom det er nødvendig. Jeg kan anbefale henne på det varmeste. Personalet på lab'en og helsesekretærene er også kjempeflinke. I tillegg er det nesten alltid lett å komme til når det er noe som haster.

Menneskelig og varm

Jeg fikk Marit som fastlege under graviditeten med mitt andre barn. Hun tok seg bestandig tid, og jeg er utrolig glad jeg har henne som fastlege. Vi kommer til når det er viktig, og kan vente når det er mindre alvorlig. Føler meg sett, og ivaretatt på beste måte.
Hun er genuint opptatt av sine pasienter, og det vises på alle mulige måter i behandlingen vi får.

En empatisk og troverdig lege

Marit Rekve har vært min fastlege i noen år nå. Jeg oppfatter henne som lyttende, hun gir seg god tid og viser interesse for meg som pasient. Hun er flink til å henvise til spesialister når dette er nødvendig og hun følger opp i ettertid.

Jeg har full tillit til hennes fagkompetanse og føler meg ivaretatt.
Hun er lett å snakke med uansett hva jeg har på hjertet.

Varmeste anbefalinger gis!

En utrolig god lege

Marit er den beste legen jeg har hatt, og jeg har ingenting negativt å si om henne. Hun er alltid blid, imøtekommende og positiv. Hun tar seg tid til sine pasienter, og jeg som pasient føler meg virkelig hørt. I tillegg er hun svært flink til å forklare alt hun gjør, og hva som kan være årsaken til smerter/problemer.

Om noen spør, er Marit en lege jeg vil anbefale på det varmeste.

Dyktig, varm, lyttende lege.

Fantastisk fornøyd med Marit som lege. Både for meg selv og resten av familien. Dyktig! For fantastisk lege, føler meg hørt, trodd og at jeg er blitt grundig kjekket om det har vært noe med oss. Syns og damene på laboratoriet er flinke og smilene😊