Kirsten Skinlo Rokstad

Kirsten Rokstad AS
Laguneveien 9 5239 Rådal
Kirsten Skinlo Rokstad er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kirsten Skinlo Rokstad

Anbefales på det varmeste.

Meget dyktig lege som virkelig tar deg på alvor og følger opp. Flink med henvisninger, resepter, kundebehandlimg og empati. Anbefales.

Fantastisk

Den beste legen jeg har hatt, anbefales på det beste..Hun lytter, ser deg, gir deg god faglige råd. Sender deg videre dersom hun mener det er nødvendig. Føler meg veldig trygg hos henne..

Ikke den beste legen , men veldig hyggelig

Kunne vært mye bedre på å sende videre til spesialist når hun selv ikke kan finne en årsakssammenheng . Hun er god på å få deg inn og ut igjen .

Dyktig lege!

Voksen og reflektert lege. Kunnskapsrik, støttende og omsorgsfull. Unner alle en slik fastlege. Anbefales!

45 min fra Rokstads legekontor til haraldsplass sykehus for lungerøntgen og mottatt svar,Tror ikke det finnes en raskere lege i denne byen.Har brukt dr Rokstad nu i mange år,finnes ikke bedre.

Drømmelegen

Hun tar seg god tid når du trenger det, hun tar deg inn på dagen ved akutte situasjoner, hun fighter for deg i systemet og bryr seg virkelig om pasientene sine.

Helt fantastisk lege

Kan ikke få rost henne nok. Hun er empatisk, lyttende og ikke minst - tar seg tid til deg. Kunne aldri tenk meg å bytte lege

Tillitsfull.grundig. Og lett å komminisere

Jeg er glad att. Jeg har Kirsten Rokstad som min fastlege . Hatt i mange år. Kan andbefale på varmeste.

Den aller beste legen

Jeg har vært pasient hos henne i over 20 år. Uansett hvilke symptomer eller sykdommer jeg har hatt i alle disse årene, har hun alltid tatt meg på alvor. Ved behov har hun sendt meg videre til spesialist. Hun er meget dyktig og holder seg helt oppdatert på nye ting. Tar seg tid til å lytte og gi gode råd, en omsorgsfull lege som jeg vil anbefale på det varmeste!

Engasjert, empatisk og veldig grundig

Jeg har erfart at dr Rokstad møter meg med åpenhet og engasjement. Hun lytter og gjør meget grundige undersøkelser. Selv små indikasjoner følges opp. For meg var dette livreddende.
Hun er meget tilgjengelig.
Jeg gir henne min beste anbefaling.

Ikke å anbefale.

Svært dårlig erfaring med denne legen dessverre,og så til de grader at det bare gjør meg trist.
Skriver vanedannende preparater ukritisk i forhold til pasienthistorikk.
Opplevde også at du som pasient bør være varsom om du, eller noen i din familie,har personlige eller vennskapelige kontakter knyttet opp mot denne legen. Følte ikke at denne legen overhodet var til å stole på,og har siden byttet til en fastlege som jeg har tillit til , og som ønsker mitt beste både fra et medmenneskelig og medisinsk ståsted.

Flink MEN..

Kunne tatt seg bedre tid, blir bortimot jaget ut etter 5min...
Stort minus er at hun i 2014 fremdeles ikke har kortterminal (??!)
Virkelig tiltak å måtte gå å ta ut kontanter... Skaff deg dette Rokstad, koster ikke mye å ha en terminal stående.......

DEN BESTE LEGEN JEG HAR HAT

Alltid lett å komme til, for en konsultasjon. Tar dine problemer på alvor.
Henviser deg raskt videre til spesialist dersom det er nødvendig.
Flink å lytte.
Føler meg trygg etter et besøk hos Kirsten Rokstad.

Veldig flink lege

Kirsten er grundig og flink til å henvise videre hvis det er nødvendig. Jeg føler at jeg blir tatt på alvor og hun gir ikke ut medisiner hvis det ikke absolutt nødvendig noe jeg setter pris på. Hun er en hyggelig og forståelsefull dame.

Dyktig og empatisk!

Dr. Rokstad er lydhør, og tar meg på alvor. Hun fant underliggende årsak til sykdom og fikk henvist meg til riktig spesialist, mens andre fastleger jeg har gått til tidligere kun har lindret symptom. Idag er jeg helt frisk.

Dr. Rokstad anbefales på det varmeste!

Slett arbeid. Gjør ikke de undersøkelser hun burde.

Skriver lett ut sykemeldinger og tabletter, i stedet for å finne en løsning på broblemene, tar ikke de nødvendige undersøkelser hun burde gjort.