Jan Arvid Prytz

Autorisasjon (1985)

Fastlegehuset Telefonnummer63 81 18 3063 81 18 ...
Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Jan Arvid Prytz er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Jan Arvid Prytz

En god og dyktig legge - som alltid har tid til sine pasienter.

Som lege har jeg bare gode ord å si om dr Prytz. Han tar deg på alvor. Han lytter til deg som pasient og gir deg en behandling som oppfyller dine ønsker, samtidig som han viser sin ekspertise. Som person er han autoritet på en riktig måte, han er morsom og nøler ikke med å "slenge" vittige kommentarer noe som gjør legetimen mer behagelig. Han er stort sett tilgjengelig.

Prytz!! Du er best. 👍

Meget dyktig

En meget informert og dyktig lege. Sier som det er på godt og vondt. Får ting gjort, Anbefales på det sterkeste.

Vanskelig å få time når man trenger

Dyktig lege, men veldig vanskelig å få time, vanskelig å få kontakt med sekretær som tar imot forespørsel om time.

Alt for stressa!

Dr Prytz er en faglig dyktig lege. Men desverre synes jeg mangel på tid, veldig stressa lege.
Synes det er vanskelig å bli hørt, kan ta opp en ting men senere forstår jeg at jeg må forklare meg igjen.
Men han er direkte, og det liker jeg.
Men for min del så trenger jeg en som lytter og bli hørt som pasient.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Prytz som min fastlege siden 2007 frem til i fjor 2017. Har alltid vært fornøyd med han, ikke stort å klage på. Jeg har aldri vært borti en lege som tar seg mer tid med pasientene sine, hører på hva dem har å fortelle og kommer alltid med gode tilbakemeldinger og råd. Det er godt å kunne prate med en lege som vet om historien din, ting du har opplevd og slitt med, han har har utrolig god forståelse og kommer alltid med gode "tips" for å gjøre dagen enda bedre.

Eneste grunnen til at jeg valgte å gå bort fra han er fordi jeg ikke føler meg helt komfortabel med å ha en mannlig lege når det kommer til å ta celleprøver osv.