Jan Arvid Prytz

Fastlegehuset

1985

0 av 2000

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Fastlegehuset
Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Jan Arvid Prytz er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jan Arvid Prytz

Ryddig og grei.

Oppegående og ryddig lege. Ikke noe tull og flink med kommunikasjon med sine pasienter. Lett å få time og følger opp som avtalt. En av de beste legene jeg har besøkt siste årene...

En meget dyktig lege

Han har alltid gitt meg gode råd og er flink til å lytte. Han gir seg god tid til å forklare hva som skjer i kroppen ved skade eller ved bruk av medisiner.
Jeg har alltid opplevd at han har stilt riktig diagnose.

han har blitt en utrolig god pg medmenneskelig lege de siste årene

Jeg hadde Dr.prytz i 2001 og etter mye flytting pga helse og privat liv endte jg til hjemmelige trakter og til prytz igjen. Før følte jg han aldri hadde tid nok til mitt komplekse sykdomsbilde. Dette må jg si har snudd totalt om! Han har vokst utrolig i lege rollen og på de få timene vi har hatt har d vært mye telefoner \mail for og hjelpe best mulig:) de (han og hans utrolig dyktig sekretær Jannicke) ringer til og med og hører om du har det bra i en lei periode!!

Takk for all hjelp og støtte fra dere!!

Innsiktsfull og tillitsskapende fastlege

Jeg har benyttet Prytz gjennom mange år som min fastlege, selv om jeg må kjøre tvers i gjennom Oslo. Er strålende fornøyd med hans klare og forståelige tilbakemedlinger, og ikke minst hans menneskelige sider. Føler meg alltid trygg på hans diagnose, og vurderinger. En kjempe erfaren lege. I tillegg til lun humor har han alltid godt humør.Tilgjengeligheten har jeg heller ikke noe å si på, forholdsvis greit å få bestilt time.Når jeg har time opplever jeg at han er fokusert på meg og mitt. Vi bruker den tiden vi trenger. Bruk av E-mail det passer fungerer helt utmerket.
En lege som kan anbefales. Superb !

En god og dyktig lege, men lite tilgjengelig når det gjelder timebestilling!

Som lege har jeg bare gode ord å si om dr Prytz. Han tar deg på alvor og nøler ikke med å ta en telefon for å finne ut av saker og ting. Han lytter til deg som pasient og gir deg en behandling som oppfyller dine ønsker, samtidig som han viser sin ekspertise. Som person er han autoriter på en riktig måte, han er morsom og nøler ikke med å "slenge" vittige kommentarer noe som gjør legetimen mer behagelig. Det som er minus er at det oftest er svært vanskelig og komme igjennom på telefon. Det er stort sett opptatt. Noe jeg også savner meget er en mailadresse til feks sekretær. Det hadde vært til enorm hjelp, noe jeg vet andre også er enig i.

Men uansett, en bra lege og en bra mann!
Kjør på Prytz!! Du er best ;-)

Prytz har blitt en bedre lege etter hvert

Har hatt han som fastlege over mange år, og er i dag veldig fornøyd med ham.
I begynnelsen var han veldig opptatt av og ha flest mulige pasienter på minst mulig tid, og når du var hos han så han sjelden på deg, og satt bare å skrev på PC`n. I dag har han tid til deg og hører på deg når du legger fram dine problemer. Han har forstått at han er der for pasienten!! I dag er jeg kjempefornøyd med han og kan anbefale han, selv om han er en av de som har flest pasienter i Skedsmo.

En meget dyktig diagnostiker og lege.

Jeg har benyttet Jan Arvid i ca 20 år og på tre lokasjoner.
Han fant ut av mine ryggproblem , enda jeg hadde problemer med ene benet.
Han har også meget gode medmenneskelige relasjoner.
Tar seg god tid med pasientene. Noe som kan resultere i noe venting på venterommet.
Jeg gir han 5 stjerner av 5 mulige.

En helt grei lege hvis du ikke er mye syk

Prytz er en helt grei lege men dessverre har han altfor mange pasienter. Generelt hyggelig å prate med og han funket fint for meg frem til jeg fylte 18 år. Da fikk jeg litt "større problemer" jeg måtte ordne opp i medisinsk og da var ikke han en passende lege. Jeg fikk ikke et 100% klart ja eller nei på en blodfeil jeg måtte sjekke. Senere viste det seg at jeg hadde den og det burde jeg visst tidligere.

Og en gang jeg var sengeliggende syk (ikke særlig bevegelse) og måtte ha sykemelding for å ikke få fravær fra skolen kom jeg ikke gjennom på telefonen dit fordi det var for mange som ringte inn, en hel uke. Selv da med å prøve 3-4 ganger daglig hver dag.

Så han var ikke en lege som kunne hjelpe meg, men er en generelt hyggelig lege. Men han burde hatt mer enn 6 minutter til hver pasient og kunne tatt imot kort og ikke bare kontant.Hvordan det er i dag vet jeg ikke, har ikke hatt legen på snart 3 år.

Kontordamene han har hatt har alltid vært super hyggelige og har ikke noe negativt å si om dem.

Den beste legen

Hadde Jan Arvid før, så flyttet vi fra Strømmen til Jessheim og jeg byttet lege. Måtte gjennom 3 leger på Jessheim før jeg innså at det heller er bedre for meg til å kjøre ned til Strømmen.
Finnes ikke en bedre lege...

Favorittlegen

Jeg møtte dr. Prytz som forholdsvis ung med legeskrekk. Ikke at skrekken er helt borte, mange dårlige leger i barneårene har sørget for evige spor, men jeg føler at jeg har en lege som jeg kan stole på. Alltid tid til meg, selv når problemene er små. Han tar også virkelig tak når noe må bli gjort og er ikke redd for å ta en telefon eller sende en beskjed for å få hjulene i gang. Jeg vet jeg er i gode hender hos Prytz :)
Som regel litt ventetid, men det forstår jeg om han bruker like mye tid på alle sine pasienter, som han bruker på meg.

Veldig fornøyd

Brukt Prytz i mange år. Alltid fulgt meg meget godt opp, jeg har flere kroniske sykdommer.

Lett å snakke med og spørre hvis det er noe. Har selvfølgelig av og til dårlig tid. Men hvis jeg føler det nødvendig får jeg ny time relativt raskt.

Altid fått time raskt når jeg har behov for rask time.

Behagelig som person.

For dårlig tid!

Mulig han er meget faglig dyktig på det somatiske, medisinke, lovverket og regler, men sitter dessverre igjen med et skuffende inntrykk hva det gjelder å "se" helheten, hva er det du som pasient prøver å formidle til legen? Tror dette skyldes for lite avsatt tid til pasienten. 6 minutter og en smådårlig samvittighet fra hans side, det holder ikke mål! Må lære seg å lytte mer til pasienten og ta dens problemer på alvor, ikke bagatellisere. For øvrig en hyggelig mann, men man må være forberedt og direkte for at han skal se dine behov. Er selv usikker på om jeg ønsker å beholde han som fastlege.

Forklarer på en meget bra måte.

Jeg er vant med at leger forklarer minst mulig, noe som har irritert meg. Det er ikke det at han sier all verden han heller, men han sier nok til at jeg får nok innsikt i mine egne helseproblemer. Noe mer forlanger jeg ikke. Han svarer rett og slett prikkfritt på spørsmål. Han fremstår derfor som ærlig og samvittighetsfull. Dessuten husker han meg fra gang til gang og har en kort smalltalk hver gang.

Jeg må understreke at jeg aldri har hatt helseproblemer av betydning eller varighet. Jeg har forøvrig fått gode henvisnginger når det har vært nødvendig.

Noe ventetid er det, men jeg trekker ikke en stjerne for det siden jeg anser at det er fordi han er en populær lege.

lyttende, oppmerksom, morsom

han lytter. kommer med gode tanker. alltid et smil klart

Upersonlig og tidspress..

Lang ventetid og når du først kommer inn virker det som han helst vil ha deg så fort som mulig ut igjen. Upersonlig og så hvertfall ikke meg som hel person. Kom tilbake mange ganger med samme problem men fikk samme behandling. Benyttet legevakten mer enn fastlegen. Byttet lege og fikk hjelp og løste problemet med en gang.

En stessende lege

Han er en stressende lege med mange pasienter. Han husker ikke hva behandlinger går på. Noen ganger nåe sekretæren er fraværende må han fungere som kontordame og derfor blir han enda stresset. Snakker veldig kort, fort, og .....

Beste som finnes

Supergrei lege som lytter, gir råd og hjelper deg.

Ha med deg egen lapp!

Stresser deg veldig når han tydelig viser at han ikke har særlig tid. Må bli bedre til å lytte til pasienten. Tok ikke kort før, bare kontanter. Vet ikke idag.

Tilgjengelig og god komunikasjon

Aldri ventet lenge på time. En av de leger jeg har hatt best komunikasjon med. Henvisningene kan være noe korte, hvilket medfører at jeg må redgjøre på egenhånd.

Alt i alt meget fornøyd.

Fornøyd!

Stort sett litt forsinket, fordi han ikke sier nei til akutte timer. Kan være litt irriterende å vente, men han er samvittighetsfull, åpen, imøtekommende og flink med folk. Spesiellt dyktig med barn, får god kontakt med dem og gir gode råd til foreldre! Beroliger og trygger med god kunnskap!