Jan Arvid Prytz

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Jan Arvid Prytz er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jan Arvid Prytz

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Prytz som min fastlege siden 2007 frem til i fjor 2017. Har alltid vært fornøyd med han, ikke stort å klage på. Jeg har aldri vært borti en lege som tar seg mer tid med pasientene sine, hører på hva dem har å fortelle og kommer alltid med gode tilbakemeldinger og råd. Det er godt å kunne prate med en lege som vet om historien din, ting du har opplevd og slitt med, han har har utrolig god forståelse og kommer alltid med gode "tips" for å gjøre dagen enda bedre.

Eneste grunnen til at jeg valgte å gå bort fra han er fordi jeg ikke føler meg helt komfortabel med å ha en mannlig lege når det kommer til å ta celleprøver osv.

Ryddig og grei.

Oppegående og ryddig lege. Ikke noe tull og flink med kommunikasjon med sine pasienter. Lett å få time og følger opp som avtalt. En av de beste legene jeg har besøkt siste årene...

En meget dyktig lege

Han har alltid gitt meg gode råd og er flink til å lytte. Han gir seg god tid til å forklare hva som skjer i kroppen ved skade eller ved bruk av medisiner.
Jeg har alltid opplevd at han har stilt riktig diagnose.

han har blitt en utrolig god pg medmenneskelig lege de siste årene

Jeg hadde Dr.prytz i 2001 og etter mye flytting pga helse og privat liv endte jg til hjemmelige trakter og til prytz igjen. Før følte jg han aldri hadde tid nok til mitt komplekse sykdomsbilde. Dette må jg si har snudd totalt om! Han har vokst utrolig i lege rollen og på de få timene vi har hatt har d vært mye telefoner \mail for og hjelpe best mulig:) de (han og hans utrolig dyktig sekretær Jannicke) ringer til og med og hører om du har det bra i en lei periode!!

Takk for all hjelp og støtte fra dere!!

Innsiktsfull og tillitsskapende fastlege

Jeg har benyttet Prytz gjennom mange år som min fastlege, selv om jeg må kjøre tvers i gjennom Oslo. Er strålende fornøyd med hans klare og forståelige tilbakemedlinger, og ikke minst hans menneskelige sider. Føler meg alltid trygg på hans diagnose, og vurderinger. En kjempe erfaren lege. I tillegg til lun humor har han alltid godt humør.Tilgjengeligheten har jeg heller ikke noe å si på, forholdsvis greit å få bestilt time.Når jeg har time opplever jeg at han er fokusert på meg og mitt. Vi bruker den tiden vi trenger. Bruk av E-mail det passer fungerer helt utmerket.
En lege som kan anbefales. Superb !