Jan Arvid Prytz

Fastlegehuset
Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Jan Arvid Prytz er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jan Arvid Prytz

Vanskelig å få time når man trenger

Dyktig lege, men veldig vanskelig å få time, vanskelig å få kontakt med sekretær som tar imot forespørsel om time.

Alt for stressa!

Dr Prytz er en faglig dyktig lege. Men desverre synes jeg mangel på tid, veldig stressa lege.
Synes det er vanskelig å bli hørt, kan ta opp en ting men senere forstår jeg at jeg må forklare meg igjen.
Men han er direkte, og det liker jeg.
Men for min del så trenger jeg en som lytter og bli hørt som pasient.

Veldig fornøyd

Jeg har hatt Prytz som min fastlege siden 2007 frem til i fjor 2017. Har alltid vært fornøyd med han, ikke stort å klage på. Jeg har aldri vært borti en lege som tar seg mer tid med pasientene sine, hører på hva dem har å fortelle og kommer alltid med gode tilbakemeldinger og råd. Det er godt å kunne prate med en lege som vet om historien din, ting du har opplevd og slitt med, han har har utrolig god forståelse og kommer alltid med gode "tips" for å gjøre dagen enda bedre.

Eneste grunnen til at jeg valgte å gå bort fra han er fordi jeg ikke føler meg helt komfortabel med å ha en mannlig lege når det kommer til å ta celleprøver osv.

Ryddig og grei.

Oppegående og ryddig lege. Ikke noe tull og flink med kommunikasjon med sine pasienter. Lett å få time og følger opp som avtalt. En av de beste legene jeg har besøkt siste årene...

En meget dyktig lege

Han har alltid gitt meg gode råd og er flink til å lytte. Han gir seg god tid til å forklare hva som skjer i kroppen ved skade eller ved bruk av medisiner.
Jeg har alltid opplevd at han har stilt riktig diagnose.