Jan Arvid Prytz

Autorisasjon (1985)

Fastlegehuset Telefonnummer63 81 18 3063 81 18 ...
Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Jan Arvid Prytz er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Jan Arvid Prytz

Styr unna !

Jeg har vært pasient hos Prytz i en årrekke. Det siste året har han gått fra å være en tillitsvekkende lyttende lege til å bli nedlatende og arrogant. Om man prøver å ta opp vanskelig ting , blir det avvist , og istede får man et langt fredrag om hans personlige erfaringer. Han er mer opptatt av å se på telefon enn å forholde seg til pasienten. Det siste året må man også mase for å få svarene på prøver som er tatt.
Anbefaller ingen å sette seg på liste her.

Han ser meg

Jeg føler meg ivaretatt og sett. Ved konsultasjon får jeg tatt de nødvendige prøver/undersøkelser. I tillegg kan vi snakke om eventuelle problemer. Da min ektefelle døde, hadde jeg stor nytte av en samtale med ham. Jeg håper han vil være yrkesaktiv så lenge jeg trenger en fastlege.

Veldig dyktig, men..

Han er en veldig dyktig lege, og har alltid fult meg godt opp med fysiske plager. Han er alltid blid og hyggelig og kan dra en spøk eller to. Men når det kommer til psykiske plager så er han nok ikke like flink, og følte meg utilpass med han når dette var temaet. Damene på legekontoret er også alltid hyggelige.

Fantastisk

Jeg er veldig fornøyd. Han er behjelpelig, kunnskapsrik og trygg. Jeg kunne ikke vært heldigere med min fastlege. Han får meg til å føle meg trygg og sett. Tar seg tid til meg og gir mer tilbake mer enn jeg kunne ha forventet av andre.

Trygg og lyttende.

Lyttende, og tar seg tid til å høre på hva du har å si. Finner alltid en løsning på mine problemer. Blid og vennlig.