Jan Arvid Prytz

Fastlegehuset

Stasjonsveien 5 2010 Strømmen
Jan Arvid Prytz er en av 41 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Jan Arvid Prytz

han har blitt en utrolig god pg medmenneskelig lege de siste årene

Jeg hadde Dr.prytz i 2001 og etter mye flytting pga helse og privat liv endte jg til hjemmelige trakter og til prytz igjen. Før følte jg han aldri hadde tid nok til mitt komplekse sykdomsbilde. Dette må jg si har snudd totalt om! Han har vokst utrolig i lege rollen og på de få timene vi har hatt har d vært mye telefoner \mail for og hjelpe best mulig:) de (han og hans utrolig dyktig sekretær Jannicke) ringer til og med og hører om du har det bra i en lei periode!!

Takk for all hjelp og støtte fra dere!!

Innsiktsfull og tillitsskapende fastlege

Jeg har benyttet Prytz gjennom mange år som min fastlege, selv om jeg må kjøre tvers i gjennom Oslo. Er strålende fornøyd med hans klare og forståelige tilbakemedlinger, og ikke minst hans menneskelige sider. Føler meg alltid trygg på hans diagnose, og vurderinger. En kjempe erfaren lege. I tillegg til lun humor har han alltid godt humør.Tilgjengeligheten har jeg heller ikke noe å si på, forholdsvis greit å få bestilt time.Når jeg har time opplever jeg at han er fokusert på meg og mitt. Vi bruker den tiden vi trenger. Bruk av E-mail det passer fungerer helt utmerket.
En lege som kan anbefales. Superb !

En god og dyktig lege, men lite tilgjengelig når det gjelder timebestilling!

Som lege har jeg bare gode ord å si om dr Prytz. Han tar deg på alvor og nøler ikke med å ta en telefon for å finne ut av saker og ting. Han lytter til deg som pasient og gir deg en behandling som oppfyller dine ønsker, samtidig som han viser sin ekspertise. Som person er han autoriter på en riktig måte, han er morsom og nøler ikke med å "slenge" vittige kommentarer noe som gjør legetimen mer behagelig. Det som er minus er at det oftest er svært vanskelig og komme igjennom på telefon. Det er stort sett opptatt. Noe jeg også savner meget er en mailadresse til feks sekretær. Det hadde vært til enorm hjelp, noe jeg vet andre også er enig i.

Men uansett, en bra lege og en bra mann!
Kjør på Prytz!! Du er best ;-)

Prytz har blitt en bedre lege etter hvert

Har hatt han som fastlege over mange år, og er i dag veldig fornøyd med ham.
I begynnelsen var han veldig opptatt av og ha flest mulige pasienter på minst mulig tid, og når du var hos han så han sjelden på deg, og satt bare å skrev på PC`n. I dag har han tid til deg og hører på deg når du legger fram dine problemer. Han har forstått at han er der for pasienten!! I dag er jeg kjempefornøyd med han og kan anbefale han, selv om han er en av de som har flest pasienter i Skedsmo.

En meget dyktig diagnostiker og lege.

Jeg har benyttet Jan Arvid i ca 20 år og på tre lokasjoner.
Han fant ut av mine ryggproblem , enda jeg hadde problemer med ene benet.
Han har også meget gode medmenneskelige relasjoner.
Tar seg god tid med pasientene. Noe som kan resultere i noe venting på venterommet.
Jeg gir han 5 stjerner av 5 mulige.