Åse Sandnes

Aurdalslia 14 5253 Sandsli
Tlf: 55 98 70 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Åse Sandnes er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Åse Sandnes

Veldig flink lege og trygg og kunnskapsrik . Stoler fullt og fast på henne .

Fantastisk flink lege og tar deg på alvor. Hun hører på deg og om du lurer på noe så tar hun tak i d . Og hun tar seg tid til å lytte uansett hvor travelt hun har d . Må huske på at leger er bare mennesker de også og de gjør det beste de kan utifra forutsetningene .

Fantastisk lege:)

Har hatt Åse til lege i alle år - mine barn bruker henne også - hun er omsorgsfull, en god lytter og flink i sitt fag. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Trygg og kunnskapsrik fastlege - Anbefaler.

Vi har brukt Åse som vår fastlege. i over 20 år. Hun har hjulpet oss og vi føler oss alltid ivaretatt.

ikke så barnevennlig

skulle trykke ut betennelse på mitt barn , men sa ikke ifra først (sa bare hun skulle rense såret). Barnet skrek i smerte men hun klemte i vei likevel. Både jeg og barnet var helt rystet etter hendelsen! Det var ikke en hyggelig opplevelse. legen burde si ifra at det måtte klemmes på og at det var vondt. men faktisk tror jeg ikke man skal klemme på en betennelse på den måten, men må vente til det er gått hull på byllen. Det var forfærdelig, anbefaler ikke denne legen for dem som har barn.

Ikke fornøyd

Hadde Åse som fastlege i mange år, og ble aldri tatt alvorlig.
Fasiten på alt var: Sov til faste tider, spis regelmessig og drikk mye vann.
Er glad jeg skiftet til en lege som gidder å høre på meg, for det gjorde ikke Åse.

elendig

hun tar ingenting seriøst og hører ikke på meg. Gir ingen medisiner hvis du faktisk trenger det. Unødvendig å betale for en time når du ikke får noe igjen for det.

En glimrende lege som lytter

Har vært min families fastlege i mer en 20 år,og har bare godt å si om henne.Flink å lytte til meg og mine problemer.

Suuper fornøyd

Åse er en helt fantastisk god lege, alltid like hjelpsom. Hun viser alltid god forståelse og og omsorg. Hatt henne som fastlege siden jeg var liten og kommer til å forsette i mangen år til! Har heller aldri opplevd å ikke komme til ved akutt timer, selvom hun har mange pasienter. Anbefales på det sterkeste!:)

Ikke fornøyd!!!

Uansett hva jeg kommer opp for så skyldes det mørketid. Om jeg knekker armen i juni, så er det bare mørketid og jeg bør gå hjem å sove det av meg. Blir ikke hørt uansett her oppe. Bestiller alltid akutt time så jeg kommer til kollegaen i stedet.

Behagelig,flink og lyttende

Føler jeg blir tatt på alvor og får gode råd og blir fulgt opp i forhold til min helsetilstand. Hva mer kan man ønske seg?

En dyktig lege med et varmt vesen.

Jeg har vært pasient hos Åse i 16 år. Hun er en lege som lytter og tar seg tid. Jeg har stor tillit til henne.

Grei lege men tilgjengeligheten er for dårlig

Dette er en grei lege hvis ikke du blir akutt syk. Har i løpet av de siste 10 årene ved flere anledninger forsøkt å få time. Du får gjerne en time om tre uker. Da må man gjerne heller på legevakten.

Flink og behagelig.

Åse er flink, rolig og behagelig, hun virker trygg i faget sitt og lytter til deg. Jeg stoler på hennes vurderinger når det gjelder min helse. Hun har vært min lege i over 20 år.

En flott lege:)

Tilgjengelig, lyttende og engasjert! Positiv og imøtekommende:)

Veldig god lege

Sandnes er en meget god og grundig lege. Konstruktiv og klar i sine tilbakemeldinger. Den beste legen jeg har hatt