Åse Sandnes

Sandsli Legekontor
Aurdalslia 14 5253 Sandsli
Åse Sandnes er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Åse Sandnes

Dyktig lege som tar alle på alvor

Hele familien har hatt Åse Sandnes som fastlege i mer enn 15 år. Hun har fulgt opp alle henvendelser nøye, og vi har alltid følt oss godt ivaretatt. Vi har blitt henvist videre når det har vært nødvendig. En virkelig trygg og dyktig lege som anbefales på det varmeste!

Ikke fornøyd

Hadde henne som lege da jeg var barn, hele familien gikk til henne. Vil si at hun ikke er barnevennlig. Jeg ble aldri tatt på alvor, alt hun spurte meg om, hele tiden, var om jeg ble mobbet, da jeg kom inn med helt andre problemer (og jeg ble aldri mobbet, så det hadde ikke noe med saken å gjøre). Opplevde at hun aldri henviste meg videre, så der måtte mine foreldre fikse selv ved å gå til andre leger, heldigvis hadde vi en i familien som kunne gjøre det. Fikk endelig byttet lege da hun ikke hjalp med ørebetennelse, utenom at hun sa jeg måtte passe på å drikke mye vann. Hennes svar på det meste var at jeg skulle drikke mye vann og spise sunt. Ikke fornøyd i det hele tatt, ikke en barnevennlig lege, da det virker som at hun ikke tar dem på alvor.

Veldig flink lege og trygg og kunnskapsrik . Stoler fullt og fast på henne .

Fantastisk flink lege og tar deg på alvor. Hun hører på deg og om du lurer på noe så tar hun tak i d . Og hun tar seg tid til å lytte uansett hvor travelt hun har d . Må huske på at leger er bare mennesker de også og de gjør det beste de kan utifra forutsetningene .

Fantastisk lege:)

Har hatt Åse til lege i alle år - mine barn bruker henne også - hun er omsorgsfull, en god lytter og flink i sitt fag. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Trygg og kunnskapsrik fastlege - Anbefaler.

Vi har brukt Åse som vår fastlege. i over 20 år. Hun har hjulpet oss og vi føler oss alltid ivaretatt.