Åse Sandnes

Autorisasjon (1987)

Åse Sandnes er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Åse Sandnes

Styr unna!

Hun var fastlegen til alle i familien og jeg vil si at jeg var så uheldig å hadde henne som lege i min vanskeligste og mest kritiske tid. Jeg tok med en lapp med alle mine problemer fordi jeg hadde store vansker med å klare å ta dette opp med noen. Hun snakket med meg om det minst viktige av tingene som stod der, og sa etterpå hvis du vil så kan vi sitte deg opp til ny time (noe som var helt tydelig at jeg trengte). Jeg fikk 5 minutter, det var alt. Hadde hun brukt tid på meg da og henvist meg videre til noen jeg kunne ha snakket med om problemene mine, kunne jeg vært spart for mye! Dette er ikke en lege som bryr seg om noe annet enn seg selv og sin egen komfort.

Saklig og vennlig

Åse er en hyggelig og imøtekommende person som først og fremst tar meg som pasient godt imot. Hun er en lege som behersker evnen til å være profesjonell og faktaorientert, samtidig som hun er harmonisk og snill. Hun er flink til å lytte og hun stiller gode spørsmål tilbake.

Dyktig lege som tar alle på alvor

Hele familien har hatt Åse Sandnes som fastlege i mer enn 15 år. Hun har fulgt opp alle henvendelser nøye, og vi har alltid følt oss godt ivaretatt. Vi har blitt henvist videre når det har vært nødvendig. En virkelig trygg og dyktig lege som anbefales på det varmeste!

Ikke fornøyd

Hadde henne som lege da jeg var barn, hele familien gikk til henne. Vil si at hun ikke er barnevennlig. Jeg ble aldri tatt på alvor, alt hun spurte meg om, hele tiden, var om jeg ble mobbet, da jeg kom inn med helt andre problemer (og jeg ble aldri mobbet, så det hadde ikke noe med saken å gjøre). Opplevde at hun aldri henviste meg videre, så der måtte mine foreldre fikse selv ved å gå til andre leger, heldigvis hadde vi en i familien som kunne gjøre det. Fikk endelig byttet lege da hun ikke hjalp med ørebetennelse, utenom at hun sa jeg måtte passe på å drikke mye vann. Hennes svar på det meste var at jeg skulle drikke mye vann og spise sunt. Ikke fornøyd i det hele tatt, ikke en barnevennlig lege, da det virker som at hun ikke tar dem på alvor.

Veldig flink lege og trygg og kunnskapsrik . Stoler fullt og fast på henne .

Fantastisk flink lege og tar deg på alvor. Hun hører på deg og om du lurer på noe så tar hun tak i d . Og hun tar seg tid til å lytte uansett hvor travelt hun har d . Må huske på at leger er bare mennesker de også og de gjør det beste de kan utifra forutsetningene .