Østerås Legekontor

Tlf: 67 16 75 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ragnar Rabe er en av 105 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ragnar Rabe

Dyktig fastlege

Rabe tar deg på alvor. Det kan virke som om han arbeider i hurtigste laget, men en gang da han hadde studenter hos seg, forklarte han hva han så etter underveis mens han holdt på. Da virket det som om han hadde full kontroll, og arbeidet systematisk for å undersøke skaden.

Jeg har beholdt Rabe som fastlege selv om jeg har flyttet langt vekk.

Helt utrolig lege

Har brukt Ragnar Rabe som lege i snart syv år. Han har vært med meg gjennom sykehusinnleggelser og diverse annet. Suveren lege som alltid vet råd. Kjapp og effektiv. Hele familien bruker ham nå. Virkelig den dyktigste fastlegen jeg har hatt.

Synd

Sier ikke hei til pasienten og lite sympatisk. Burde heller valgt et yrke der du ikke må forholde deg til mennesker.
Jeg kan ikke utale meg om selve praksisen hans da jeg heldigvis bare har hvert små dårlig de få gangene jeg var hos han. Aldri mer.

Veldig synd,da ellers østerås lege kontor har koselige folk.

Vil ikke anbefale denne legen

Denne legen var lite interessert i å lytte til det jeg sa , og framsto dessverre slik som lite empatisk. Likte ikke hans måte å kommunisere på. Veldig effektiv, noe som dessverre for min del betø at det gikk for raskt i svingene. Ga få forklaringer. Vil ikke anbefale denne legen,

Ragnar Rabe

Flink og grundig lege. Føler meg ivaretatt og får alltid den hjelpen jeg trenger.

Meget dyktig lege.

Har hatt Rabe som fastlege i 20 år.Fæler meg så trygg og godt ivaretatt av han.

Effektiv og tillitsfull

Jeg liker Rabes effektive holdning. Jeg kommer for å få løst et helseproblem, og det gjør vi hver gang, raskt og effektivt. Alt har gått smertefritt og som forventet. Rabe har min fulle tillit, og jeg opplever han som meget dyktig.
Er effektiv, og man kan dermed få et inntrykk av ham som travel, men det har aldri gått ut over kvaliteten og man kommer raskt til behandling. Det er slik jeg forventer at et legebesøk skal være!

Tror han må være en av Norges beste fastleger

En lege som er opptatt av hele mennesket. Går på hjemmebesøk og bruker den tiden det tar hos min gamle mor. Han har vært min fastlege i snart 20 år og har fulgt meg og mine opp når nødvendig. Nærværende og omsorgsfull. Faglig oppdatert og interressert. Ett godt eksempel for andre.

Ragnar Rabe

Har hatt Rabe som fastlege i 14 år. Han er spesialist i almenmedisin og er godt oppdratert. Han nøler heller ikke med å henvise videre om det er nødvendig. Jeg har opplevd han som lyttende, interessert og har alltid foreslått gode løsninger på de spørsmål jeg har hatt. Hans effektive tilnærming er befriende! Følger også godt opp med kommunikasjon etter legebesøk.

Travel

Den travleste legen jeg har hatt, får sikkert sett mange ila. en dag, men jeg får sjelden formulert hele setningen før han fullfører og konkluderer. Tror ikke han kjenner meg igjen fra gang til gang selv om jeg har vært der flere ganger ila. et år. Har byttet til en annen nå.

Beste legen jeg har hatt

tas seriøst.full oppfølging.stødig og effektiv trygg

Brukbar ja...

Har det som regel alt for travelt. Må ta opp det meste selv. Er grundig og tar alltid det du spør om alvorlig, selv om han ofte kan virke noe fraværende og uinteressert. Sikkert en brukbar lege - håper jeg?

Grei nok, men høyt volum pasienter behandler, virker som han er flink til å stille bra diagnose.

Har vært ute for at han ber om en second opinion av en kollega om han er i tvil. Henviser raskt til spesialist. Alt i alt godt fornøyd.