Ragnar Rabe

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Ragnar Rabe er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ragnar Rabe

Dyktig fastlege

Rabe tar deg på alvor. Det kan virke som om han arbeider i hurtigste laget, men en gang da han hadde studenter hos seg, forklarte han hva han så etter underveis mens han holdt på. Da virket det som om han hadde full kontroll, og arbeidet systematisk for å undersøke skaden.

Jeg har beholdt Rabe som fastlege selv om jeg har flyttet langt vekk.

Helt utrolig lege

Har brukt Ragnar Rabe som lege i snart syv år. Han har vært med meg gjennom sykehusinnleggelser og diverse annet. Suveren lege som alltid vet råd. Kjapp og effektiv. Hele familien bruker ham nå. Virkelig den dyktigste fastlegen jeg har hatt.

Synd

Sier ikke hei til pasienten og lite sympatisk. Burde heller valgt et yrke der du ikke må forholde deg til mennesker.
Jeg kan ikke utale meg om selve praksisen hans da jeg heldigvis bare har hvert små dårlig de få gangene jeg var hos han. Aldri mer.

Veldig synd,da ellers østerås lege kontor har koselige folk.

Vil ikke anbefale denne legen

Denne legen var lite interessert i å lytte til det jeg sa , og framsto dessverre slik som lite empatisk. Likte ikke hans måte å kommunisere på. Veldig effektiv, noe som dessverre for min del betø at det gikk for raskt i svingene. Ga få forklaringer. Vil ikke anbefale denne legen,

Ragnar Rabe

Flink og grundig lege. Føler meg ivaretatt og får alltid den hjelpen jeg trenger.