Ragnar Rabe

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Ragnar Rabe er en av 104 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ragnar Rabe

Synd

Sier ikke hei til pasienten og lite sympatisk. Burde heller valgt et yrke der du ikke må forholde deg til mennesker.
Jeg kan ikke utale meg om selve praksisen hans da jeg heldigvis bare har hvert små dårlig de få gangene jeg var hos han. Aldri mer.

Veldig synd,da ellers østerås lege kontor har koselige folk.

Vil ikke anbefale denne legen

Denne legen var lite interessert i å lytte til det jeg sa , og framsto dessverre slik som lite empatisk. Likte ikke hans måte å kommunisere på. Veldig effektiv, noe som dessverre for min del betø at det gikk for raskt i svingene. Ga få forklaringer. Vil ikke anbefale denne legen,

Ragnar Rabe

Flink og grundig lege. Føler meg ivaretatt og får alltid den hjelpen jeg trenger.

Meget dyktig lege.

Har hatt Rabe som fastlege i 20 år.Fæler meg så trygg og godt ivaretatt av han.

Effektiv og tillitsfull

Jeg liker Rabes effektive holdning. Jeg kommer for å få løst et helseproblem, og det gjør vi hver gang, raskt og effektivt. Alt har gått smertefritt og som forventet. Rabe har min fulle tillit, og jeg opplever han som meget dyktig.
Er effektiv, og man kan dermed få et inntrykk av ham som travel, men det har aldri gått ut over kvaliteten og man kommer raskt til behandling. Det er slik jeg forventer at et legebesøk skal være!