Ragnar Rabe

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås
Ragnar Rabe er en av 116 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ragnar Rabe

Veldig fornøyd

Har vært hos Rabe mange ganger i forbindelse med skader, henvisninger til undersøkelser og behandling, og annet. Han har nok det samme tidspresset som andre leger og er derfor effektiv, men opplever at han likevel lytter og gir den oppmerksomheten og oppfølgingen man trenger.

Stiller opp!

Er tilgjengelig, stiller raskt opp når jeg de få gangene jeg har behov hjelp, opplever å bli tatt på alvor. Effektiv, henviser raskt flere ganger om behovet melder seg.

Bare positive opplevelser

Var hos Ragnar i 2 år, bare positive opplevelser og var alltid tilgjengelig innen rimelig tid. Måtte bytte på grunn av flytting.

Grundig lege som ser hele bildet

Etter å ha vært innom mange ulike leger, landet jeg endelig på Dr. Rabe. Han tar seg god tid til å høre på plager og bekymringer, og stiller oppfølgingsspørsmål for å få hele bildet. Han nøler ikke med å henvise videre, og da med gode anbefalinger. Dette har ført til at jeg etter 10 år har fått riktig diagnose og behandling for endometriose samt at allergiplagene mine har blitt betydelig bedre etter å ha blitt henvist til allergivaksiner. Han noterer godt hver gang slik at hele sykdomshistorien er med og han bagatelliserer ingenting.

Trygg og kunnskapsrik

Har hatt Rabe som lege i mange år. Veldig fornøyd med han.Føler meg godt ivaretatt.Empatisk og lyttende.