Torgeir Hoff Skavøy

Tlf: 55 11 51 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Torgeir Hoff Skavøy er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Hoff Skavøy

Trygg, profesjonell, tilstede

Skavøy er en flink lege, som er genuint interessert i pasient. Tar seg tid til å bli kjent og er en flink lytter. Gir gode og konkrete tilbakemeldinger.
Resepsjonen: alltid hyggelig og løsningsorientert.

Svært fornøyd med legen

Dr. Skavøy møter meg alltid med godt humør og respekt. Alltid hyggelig. Flink sosialt. Har alltid vært løsningsorientert og funnet gode løsninger. Flere jeg kjenner i nabolaget har også Skavøy som fastlege og de er like fornøyd som meg.
Stort sett kort ventetid på time, og kommer til nesten på minuttet . VIrker som han kan mye, men henviser også videre når det er behov for det.
Totalt sett er jeg svært fornøyd og kan anbefale han til andre!

Flink og tillitsfull

Jeg og barna mine har hatt Skavøy som fastlege i flere år. Er veldig fornøyd. Virker alltid oppriktig og engasjert. Stoler fullt på vurderingene hans. Tar både meg og barna på alvor når vi kommer, selv om det ikke alltid viser seg å være så alvorlig. Vi har sjeldent ventet lenge på time. De andre på kontoret virker også hyggelig. Kan anbefales

Ikke fornøyd

Har Skavøy som lege idag. Men er ikke fornøyd. Føler jeg ikke blir tatt seriøst. Veldig fornøyd med hans nåværende vikar Hege.

Kommer raskt til time. Er det ting som må sjekkes nøyere fikser han det raskt ved bruk av Haukeland Sykehus. Har bare positive erfaringer

Byttet lege etter to besøk

Jeg har sjelden møtt en mer påståelig og lite lydhør lege. Han visste nøyaktig hva som var galt med armen min. Henvisningen han laget for at jeg skulle få ytterligere behandling var umulig å bruke. Jeg ble bedt om å få tak i en ny en. Så det enkleste var å bytte lege.

Jeg kommer aldri til å gå til en lege på det legekontoret igjen.

En god lege man kan føle seg trygg på

Dette er en lege med glimt i øyet og han er tilsynelatende utrolig faglig dyktig. Jeg føler meg trygg på at jeg har en knallgod lege som tar meg på alvor.

Han er kjapp i kommentarene og har en behagelig personlighet og mye humor. Det er ikke rart at han får høy score her.

Angående Bønes Legesenter kan jeg si så mye at hvis man ringer når kl er 08.30 blank så får man akuttime ved behov. Ikke akutt ventetid er ca 2 uker.

De i resepsjonen har vært hyggelige og forståelsesfulle med meg, og jeg kan ikke forstå den andre kommentaren på siden her om at de ikke er ytterst hjelpsomme og hyggelige.

Han er også mine barns lege og han er flink og tålmodig.

Beste fastlege i Byen

Torgeir strekker seg langt for pasientene sine. Uansett hvor mye han har å gjøre, kommer jeg til på dagen om jeg har behov. Noen ganger lurer jeg på om han i det hele tatt tar seg tid til å spise lunsj. Likevel tar han seg god tid.
Ofte har han en morsom kommentar og kan spøke om det meste.
Kontordamen er like hyggelig og hjelpsom. Føler meg alltid godt tatt i mot. Det har blitt litt lengre ventetid de siste årene til timer som ikke er akutte, men ikke mer enn det som er å forvente.
Det eneste negative er at det kan være lang ventetid på telefonen om morgenen og at tidsrommene man kan ringe er noe korte. Det er selvfølgelig ikke noe problem dersom man er så syk at man ikke er på jobb. Men med full jobb er det ikke hver dag det passer at jeg kan ringe legekontoret.

Lyttende og interessert lege

Lytter, er opptatt av å stille rett diagnose. Tar alle henvendelser seriøst, og behandler hvert tilfelle av sykdom som "unikt", både når det gjelder barna og meg. Barna liker ham veldig godt! Er ikke redd for å be en kollega om hjelp dersom han er usikker. Dette er dessverre en sjelden egenskap blant leger.

tillitsfull lege

Han er en behagelig lege. Han tar seg god tid til pasienter og er utrolig flink å følge opp pasienter som trenger det over tid.
Han lytter og hører på det du sier. Han gjør gode og nøye vurderinger.

Faglig dyktighet kombinert med et folkelig vesen.

Faglig dyktig lege som lytter til sine pasienter. Her er det rom for å komme med egne meninger samt å finne de beste løsningene. Toppkarakterer hele veien.
MEN!
Selve legekontoret er et stort nederlag. For å komme i kontakt med legen (telefon/time) må en gjennom nåløyet til de kontoransatte. Dette er ikke lett. En skal være ydmyk for å passere nåløyet. En blir møtt av til tider frekke og svært lite hjelpsomme personer. Trekker ned totalinntrykket!

super

Hos Torgeir Skavøy føler man seg alltid velkommen. Han lytter til det du har å si. Han prøver å finne løsninger på problemet. Han innehar gode fagkunnskaper.
Han har et behagelig vesen som det er lett å snakke med.
Han tar seg god tid og lar deg bestemme tidsbruk. Du føler aldri at han har det travelt.