Torgeir Hoff Skavøy

Bønes Legesenter

2005

Bønes Legesenter Telefonnummer55 11 51 8055 11 51 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Øvre Kråkenes 115 5152 Bønes
Torgeir Hoff Skavøy er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torgeir Hoff Skavøy

Trygg, profesjonell, tilstede

Skavøy er en flink lege, som er genuint interessert i pasient. Tar seg tid til å bli kjent og er en flink lytter. Gir gode og konkrete tilbakemeldinger.
Resepsjonen: alltid hyggelig og løsningsorientert.

Svært fornøyd med legen

Dr. Skavøy møter meg alltid med godt humør og respekt. Alltid hyggelig. Flink sosialt. Har alltid vært løsningsorientert og funnet gode løsninger. Flere jeg kjenner i nabolaget har også Skavøy som fastlege og de er like fornøyd som meg.
Stort sett kort ventetid på time, og kommer til nesten på minuttet . VIrker som han kan mye, men henviser også videre når det er behov for det.
Totalt sett er jeg svært fornøyd og kan anbefale han til andre!

Flink og tillitsfull

Jeg og barna mine har hatt Skavøy som fastlege i flere år. Er veldig fornøyd. Virker alltid oppriktig og engasjert. Stoler fullt på vurderingene hans. Tar både meg og barna på alvor når vi kommer, selv om det ikke alltid viser seg å være så alvorlig. Vi har sjeldent ventet lenge på time. De andre på kontoret virker også hyggelig. Kan anbefales

Ikke fornøyd

Har Skavøy som lege idag. Men er ikke fornøyd. Føler jeg ikke blir tatt seriøst. Veldig fornøyd med hans nåværende vikar Hege.

Kommer raskt til time. Er det ting som må sjekkes nøyere fikser han det raskt ved bruk av Haukeland Sykehus. Har bare positive erfaringer