Marit Serine Robbestad Skeie

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Marit Serine Robbestad Skeie er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Serine Robbestad Skeie

Stort sett fornøyd

Jeg er stort sett fornøyd med Marit. Har en god tone med henne, og hun imøtekommer meg og mine behov på en tilfredsstillende måte. Av og til kan det oppstå et "vi får bare vente og se hvordan det går"-svar, som kan virke litt kynisk.
Har hatt henne som fastlege siden 2005.

Anbefales desverre ikke

Jeg hadde Marit som fastlege fra jeg var barn, og med en gang jeg ble myndig byttet jeg. Hun hørte ikke på problemene mine, og når hun først gjorde det så tok hun meg ikke seriøst. Hun gjør minst mulig på hver time slik at man må gå inn igjen mange ganger for å ta tak i problemet. Jeg brukte unødvendig mye penger og tid på å gå hos henne. Det tok meg 20 min hos ny lege for å stille en diagnose basert på ulike prøver, og dette var noe Marit sa at jeg kom til å vokse fra meg.
Hun passer best for dem som går veldig skjeldent til legen, type 1 gang i året.

Våken

Marit er en flott person og en dyktig lege.Kan virke som hun til tider ikke lytter men hun lytter leser og snakker samtidig 😉Hun er grundig og alltid Vært flink.Synes hun får unødvendig mye kritikk.Om hun ikke alltid tar deg i hånden eller klemmer må vi ikke glemme vi går dit fordi vi er syke..Jeg er fornøyd og er glad hun er min lege 👍

Svært misnøgd!

Dette er den verste legen eg har hatt! Fyrste time viste ho allereie skepsis. Spurte ikkje om tidlegare historie, lytta ikkje, ville berre ha meg ut av kontoret så fort som mogleg. Var der kun for å få ny resept, som tol 2 min, og då eg tok opp eit anna spm, vart eg bedt om å bestille ny time. ELENDIG på pasientkontakt, null medfølelse eller interesse, kald og skeptisk til alt ein seier. Anbefalar ingen å gå til denne legen. Sjølve legekontoret er derimot heilt ok.

Dårlig lege

Hun bruker tid å hører på deg men virker som hun ikke er helt med, får ikke noe særlig empati fra den legen og hun virker uinteressert.
Føles som hun vil bare få det fort overstått.