Marit Serine Robbestad Skeie

Autorisasjon (1993)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Marit Serine Robbestad Skeie er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Serine Robbestad Skeie

Trygg og kunnskapsrik

Veldig behagelig lege. Lytter og kommer med innspill. Veldig bestemt når det er noe som må undersøkes. Sender meg fort til spesialist. Ikke noe koseprat at alt går sikkert fint. Konkret

Effektiv og rask

Hun kunne absolutt vært mer fremoverlent med tanke på skaffe seg kunnskap om nyere forskning rundt pasientens sykdom.

Dårlig lege

Lytter aldri når jeg kommer med ønsker. Sier en ting og gjør det motsatte. Holder heller ikke ord, måtte bestille flere fastlegetimer for henvisninger, jeg er fortsatt ikke henvist videre.
Har nå byttet fastlege.

Fantastisk dyktig lege

Jeg har vært pasient i flere år, og er super fornød. Føler alltid at jeg blir hørt og godt ivaretatt.

Litt samlebåndsfølelse

Har hatt dr. Skeie i mange år og har ikke store feil eller mangler å utsette på henne.
Men, føler ofte at hun ikke undersøker nok, både rent fysisk eller ved prøver. Har selv måttet be om prøver som virker innlysende mtp symptomer.
Fanget heller ikke opp klare tegn på utbrenthet før jeg gikk i veggen. Fulgte greit opp gjennom sykdomsperiode, men ikke noe mer enn det jeg selv la opp til.
Hun er litt distansert, men det er helt Ok for meg. Min største negative oppfattelse er at jeg synes hun er litt lite proaktiv.