Marit Serine Robbestad Skeie

Helsetorget DA

1993

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Marit Serine Robbestad Skeie er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Marit Serine Robbestad Skeie

Litt samlebåndsfølelse

Har hatt dr. Skeie i mange år og har ikke store feil eller mangler å utsette på henne.
Men, føler ofte at hun ikke undersøker nok, både rent fysisk eller ved prøver. Har selv måttet be om prøver som virker innlysende mtp symptomer.
Fanget heller ikke opp klare tegn på utbrenthet før jeg gikk i veggen. Fulgte greit opp gjennom sykdomsperiode, men ikke noe mer enn det jeg selv la opp til.
Hun er litt distansert, men det er helt Ok for meg. Min største negative oppfattelse er at jeg synes hun er litt lite proaktiv.

Beste fastlegen jeg har hatt har hatt henne i mange år!

Tar meg alltid alvorlig - ikke diller - finner løsninger. Faglig stødig!
Alltid ærlig behandler meg som likeverdig, flink med barna mine. Spør om hvordan jeg har det. Hjalp meg gjennom vanskelig tid som kreft pårørende.

Lite empatisk

Faglig flink, men dårlig på kommunikasjon. Viser lite interesse og empati.
Lang ventetid før man kommer inn.

Stort sett fornøyd

Jeg er stort sett fornøyd med Marit. Har en god tone med henne, og hun imøtekommer meg og mine behov på en tilfredsstillende måte. Av og til kan det oppstå et "vi får bare vente og se hvordan det går"-svar, som kan virke litt kynisk.
Har hatt henne som fastlege siden 2005.

Anbefales desverre ikke

Jeg hadde Marit som fastlege fra jeg var barn, og med en gang jeg ble myndig byttet jeg. Hun hørte ikke på problemene mine, og når hun først gjorde det så tok hun meg ikke seriøst. Hun gjør minst mulig på hver time slik at man må gå inn igjen mange ganger for å ta tak i problemet. Jeg brukte unødvendig mye penger og tid på å gå hos henne. Det tok meg 20 min hos ny lege for å stille en diagnose basert på ulike prøver, og dette var noe Marit sa at jeg kom til å vokse fra meg.
Hun passer best for dem som går veldig skjeldent til legen, type 1 gang i året.