Geir Skogland

Autorisasjon (1994)

Fana Legekontor DA Telefonnummer55 11 71 5055 11 71 ...
Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Geir Skogland er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Skogland

Du får den hjelpen du trenger, men det er alltid en lettelse å forlate bygget.

Jeg har hatt Geir som fastlege siden barndommen, men så meg dessverre nødt til å bytte nå. Har aldri betvilt kompetansen, men savner empati, forståelse og evnen til å lytte. Flere av de ansatte er svært greie. Dessverre møtes man ofte i resepsjonen med en sur og nedlatende tone, og man får inntrykk av at man skal føle seg heldig for å få time der. Lang telefonkø og forsinkelser på timene har også blitt en vane. Syntes legesenteret er midt på treet. Du får den hjelpen du trenger, men det er alltid en lettelse å forlate bygget.

Flink og nøye. Noe hastig av og til.

Geir Skogland har vært legen min i 18 år, jeg er nå 28. Han har vært til god hjelp med diverse sykdom og plager oppigjennom.
- Fornøyd med helsehjelpen ved Fana Legekontor.

Minuset er ansatte rsepsjonen. Enkelte er uten evne for empati. Man blir ofte møtt med en ubehagelig krass tone.
Ringer man resepsjonen får man såvidt forklart problemet før de avbryter deg..

Forferdelig!!!

Jeg ønsket ambulanse til min syke mor (72år) så hun kom seg til Sykehus. Jeg fulgte veilednig fra internett og kontaktet fastlegen først. Damen der sa hun skulle ordne med ambulanse. Da den kom var det før å kjøre henne ned til legekontoret!! Der ble mamma sittende og vente på venterom og så på laboratoriet og da jeg ringte igjen timen etter var hun inne hos legen. Jeg skulle ringe igjen om en halvtime. Jeg ringte innenfor telefontiden deres, men fikk beskjed om at telefonen var stengt. Jeg måtte nå vente i nesten to timer før de åpnet igjen. Mamma ringte meg heldigvis fra akutten på Haukeland og sa de tok godt vare på henne der, men at turen til legekontoret hadde vært en stor påkjenning. Hun hadde kastet opp og fikk til slutt ligge på skaderommet deres imens de ventet på ambulansen til sykehuset.
Jeg har enda ikke hørt noe fra de om at mamma er sendt til sykehus. Telefonen er fortsatt stengt.

Behagelig og dyktig

En utrolig og koselig lege som er meget kunnskapsrik. Jeg har gått til ham med ting som kanskje har vært bagateller, uten at jeg har følt jeg har blitt tatt useriøst. En gang jeg hadde problemer med pusten, tok han alle prøver det var mulig å ta på kontoret og sendte meg til akutten på Haukeland da han ville være sikker på at det ikke var noe alvorlig med meg selv om prøvene ikke viste noe spesielt.
Han er en flott mann med lun humor og jeg vil aldri bytte ham ut.

Tålmodig og tar pasienten på alvor

Har hatt ham som fastlege i mange år og er imponert over kunnskap og erfaring. Har hjulpet flere ganger der symptomene var diffuse. Lytter på der man sier og er god til å forklare.