Geir Skogland

Fana Legekontor DA Mann, 53 år

Autorisert1994
Ledige plasser 21 av 1600
Vil du bytte til denne fastlegen?

Fana Legekontor DA

Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Geir Skogland er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Skogland

En meget sur person

Jeg vil ikke anbefale denne personen som fastlege. Han lytter ikke og tar hurtige avgjørelser. Han er ikke opptatt av deg som pasient og bruker minst mulig tid.

Ikke til å stole på

Han er ikke flink til å lytte og har andre meninger enn andre leger.Tidsbruk av legetimen er minimal.

Rolig, dyktig og snill lege

Skogland er en flott lege. Han tar seg tid og du slipper til raskt. I begynnelsen tvilte jeg litt på om jeg hadde byttet til en riktig lege for meg, men om man føler på det samme er det bare å gi det litt tid og stole på at han kan faget sitt. Har alltid sendt meg videre til spesialist om nødvendig. Veldig fornøyd!

Bergens beste lege?

Geir er trygg, dyktig og oppriktig opptatt av å hjelpe. Jeg kan vanskelig forestille meg at det kan finnes bedre leger enn Geir.
Etter tre år med Geir som fastlege flyttet jeg fra Bergen, men jeg har beholdt ham i ytterligere 13 år, og reiser heller langt enn å bytte.

Kompetent og lyttende

Han er familielegen vår og er like god på våre barn som oss voksne. Han er alltid tilgjengelig og bruker ikke unødvendig mye tid, samtidig som han fint kan høre på deg i en time om det er det du har behov for.

Han griper fatt i relevante situasjoner og går aktivt inn for å løse disse, samtidig som han kan berolige når det ikke er noe som er alvorlig.

Vi er veldig fornøyd!