Geir Skogland

Fana legekontor Høgsetebrotet 6 5244 Fana
Tlf: 55 11 71 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Geir Skogland er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Skogland

Dyktig, rolig og tar pasienten på alvor

Skogland er en behagelig, vennlig og kunnskapsrik lege. Han tar meg på alvor uansett hvor små plagene mine er. Han tar seg alltid god tid og lytter. Har aldri hatt en så god lege!

Legen som tar deg på alvor.

Han tar seg tid til å lytte, spør, gir tilbakemeldinger, sender videre. Lar seg ikke farge av tidligere legers oppfatning.

En meget sur person

Jeg vil ikke anbefale denne personen som fastlege. Han lytter ikke og tar hurtige avgjørelser. Han er ikke opptatt av deg som pasient og bruker minst mulig tid.

Ikke til å stole på

Han er ikke flink til å lytte og har andre meninger enn andre leger.Tidsbruk av legetimen er minimal.

Rolig, dyktig og snill lege

Skogland er en flott lege. Han tar seg tid og du slipper til raskt. I begynnelsen tvilte jeg litt på om jeg hadde byttet til en riktig lege for meg, men om man føler på det samme er det bare å gi det litt tid og stole på at han kan faget sitt. Har alltid sendt meg videre til spesialist om nødvendig. Veldig fornøyd!

Bergens beste lege?

Geir er trygg, dyktig og oppriktig opptatt av å hjelpe. Jeg kan vanskelig forestille meg at det kan finnes bedre leger enn Geir.
Etter tre år med Geir som fastlege flyttet jeg fra Bergen, men jeg har beholdt ham i ytterligere 13 år, og reiser heller langt enn å bytte.

Kompetent og lyttende

Han er familielegen vår og er like god på våre barn som oss voksne. Han er alltid tilgjengelig og bruker ikke unødvendig mye tid, samtidig som han fint kan høre på deg i en time om det er det du har behov for.

Han griper fatt i relevante situasjoner og går aktivt inn for å løse disse, samtidig som han kan berolige når det ikke er noe som er alvorlig.

Vi er veldig fornøyd!

Hele familiens klippe

Geir Skogland er hele familiens lege og har vært det de siste åtte årene. Overgangen fra vår tidligere lege var radikal, og alt var utelukkende til det bedre. Får alltid time raskt, han tar deg på alvor og samtidig har han en herlig humor (hvis du selv legger opp til det). Dem som har omtalt ham som "kald og kynisk" (se andre omtaler), må kun ha vært ute etter trøst i stedet for konstruktive og framtidsrettede tiltak. Skogland tar seg tid og samtidig har han blikk for hva som kan forbedre din helsesituasjon. En pryd for legestanden!

Grei for småplager men "kald og klinisk".

Alltid tilgjengelig for time men ikke alltid så lett å kommunisere med. Effektiv, men "kald og klinisk". Grei å gå til med småplager.

kunne ikke vært mer fornøyd !

han følger pasientene sine godt opp,han er hølig og yter god service,altid orden på resepter o.l ,man får den tiden en trenger på timen,jeg kunne ikke vært mer fornøyd med ha han som min fastlege

ellers er alle på fana legekontor hyggelige

anbefales!

Slipper å vente lenge, rolig, grei, dyktig

Første gang at jeg er fornøyd med en lege i Bergen. Legen har kontroll og er grei og tilgjenglig.

Veldig tilgjegelig, snill, bra oppfølging

Bra lege. Oppfylgingen er veldig bra. Han ringer meg altid opp når jeg ber om det.
Ellers er han ikke veldig personlig. Spør for eksempel ikke hvordan det går siden sist.

Meget dyktig, effektiv og grundig

Skogland er så kjapp at man lurer på om han får alt med seg.
Men etter et par besøk forstår man at denne legen er meget dyktig og virkelig
setter seg inn i pasientenes behov.

Høflig, grundig og ekspedit

En lege som kommuniserer forståelig, evner å lytte og som virker svært kompetent. God oppfølging.

Uengasjert og rask på labben

Opplevde legen som utrolig lite analyserende og altfor rask. Hadde såvidt tid til å høre på symptomer og hadde nesten aldri oppfølgingsspørsmål. Rot med regninger.

Data

Denne legen sitter helst og ser i pc. Virker sliten og lite intr. i meg og mitt sykdomsbilde. Barna har han også som fastlege, han er ikke en "barnelege". Ellers flink!