Kristine Parelius Folkvord

Autorisasjon (2021)

Kristine Parelius Folkvord er en av 24 fastleger i Bjørnafjorden

Siste vurderinger av Kristine Parelius Folkvord

Ryddig og troverdig

Har etter overgang til Kristine følt at jeg har kommet til en lege som lytter og samspiller med meg. God på tilbakemeldinger og raske svar ved henvendelser.

Imøtekommende, kunnskapsrik og lyttende

En kunnskapsrik og super lege som er imøtekommende, lytter og tar meg på alvor. Jeg har nå hatt jevn oppfølging over lengre tid og har bare positive opplevelser. Jeg blir lyttet til, sendt videre dersom behov og får god oppfølging. Hun er tilgjengelig og opptatt av at jeg skal få den hjelpen jeg trenger.

Forståelsesfull, lyttende og varm.

Hun fremstår profesjonell og lytter tiĺ pasienter. Forståelsesfull og varm. Tar seg nok tid til å snakke med pasienter når det er nødvendig. En oppegående og fin lege.

Man blir ikke hørt eller tatt på alvor

Her blir man ikke møtt på en god måte og overhode ikke lyttet til. Fysiske plager blir relatert til at er psykisk, uten at det det fysisk er undersøkt. Har heldigvis etter mye diskusjon blitt henvist til spesialist.

Langt fra fornøyd

Legen tar ikke ting alvorlig nok, og føler hun ikke tror på deg. Har krenket, stresset og ikke jobbet for å løse utfordringene en kommer med. Veldig firkantet i syn og får en ikke til å kjenne seg ivaretatt. Følger heller ikke opp det som kommer av opplysninger eller setter seg inn i situasjon godt nok, tar lett på ting.