Cecilie Ekrem Tveit

Austbøsletta 5 4085 Hundvåg
Cecilie Ekrem Tveit er en av 130 fastleger i Stavanger

Siste vurderinger av Cecilie Ekrem Tveit

Tok meg seriøst

Jeg har akkurat begynt hos Cecilie. Hun er en av de bedre legene kan man si. Følte hun hørte skikkelig på hva jeg hadde å si, selv om det var travelt den dagen. Jeg spurte om spesifikke råd under konsultasjonen som hun kunne hjelpe meg med og henviser der det er relevant. Ikke minst er hun bare et hyggelig og behagelig menneske. Blir fint å ha henne som fastlege.

Det var da voldsomt...

Det er den nøyeste legen jeg noen gang har vært borti. Nå har ikke jeg vært borti så mange leger, men hun her tar deg seriøst uansett om du så bare kommer med vanlige plager så er det fulle prøver, full sjekk av alt mellom himmel og jord, fikk nesten dårlig samvittighet når jeg tenkte: "Hærregud, Er det vitts å kaste bort så mye tid på dette her som sikkert ikke er noe å bry seg om?", men det kan vel være pga at somregel sender leger deg hjem med en paracet og sier: "slapp av og se an situasjonen du" for å bli ferdig med køen, så man blir nesten vandt med den strofen og tenker at det skal være sånn.

Nydelig fastlege

Cecilie fremstår som en trygg, flink, interessert, og ikke minst smilende og vennlig lege. Hun er nøyaktig og hun følger opp. Anbefales på det varmeste!