Kim Erik Kongsvik Sundal

Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal
Kim Erik Kongsvik Sundal er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kim Erik Kongsvik Sundal

Bra lege

Syns han er en veldig flink lege - går kanskje litt raskt i svingene av og til, men syns likevel han gjør en god jobb. Veldig uenig i de som klager over sure kontordamer også, syns kontordamene er kjempegreie. Telefonkø syns jeg er blitt mye kortere enn før og jeg syns jeg får time innen rimelig tid hver gang.

En god og interessert fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Kim Sundal. Han gjør unna rutinebesøkene kjapt og effektivt, noe som er helt greit. Og når det er spesielle ting som står på, lytter han godt, spør oppfølgingsspørsmål og drøfter hva som er den beste løsningen. Man blir møtt med respekt for hvordan man selv vurderer og beskriver situasjonen, og han deler av kunnskapen sin, slik at egenforståelsen blir enda bedre. Jeg har stor tillit til ham og synes at han er slik en fastlege skal være i 2017.

Kunnskapsrik og empatisk

Veldig fornøyd med å ha ham som min fastlege. Jeg har byttet mange ganger tidligere for jeg har hatt leger jeg ikke har vært fornøyd med men har nå hatt Sundal som min fastlege i flere år og kommer ikke til å bytte igjen. Han tar seg tid til å lytte, kommer med gode løsninger uten å skrive resept på det første og beste legemiddelet.

Anbefales!

Meget grundig på diagnose

Lett å prate med og stiller enkle spørsmål for å få oversikt ang. Diagnose. Tar rette avgjørelser og er rettmessig når det gjelder sykemelding

En lege som ser deg

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til de yngre legene, men Kim Sundal er vel akkurat gammel nok til å forsatt ha noen av kvalitetene til de eldre legene.

Han lytter og kommer gjerne ikke med "standardpakken" som løsningsforslag, men ser pasienten og kommer med løsningsforslag ut i fra pasienten. Han vriker å være oppriktig interessert i å hjelpe.

Anbefales på det varmeste.

PS! Kontordamene er helt forferdelige. Det er ganske parodisk å stå i luken og vente på å få betale, mens telefonen ringer og de to kontordamene skravler og sladrer i vei om helgens fornøyelser. Etter noen minutter har de fått skravlet ferdig og tar telefonen og min henvendelse.

En annen gang sa jeg nei takk til kvittering. Da tok nok kontordamen pengene mine i lommen, for jeg fikk fakturakrav i etterkant. Dette var min egen feil, så jeg har lært en lekse, men slik uredelighet forventer man ikke fra et legekontor.