Kim Erik Kongsvik Sundal

Tlf: 55 10 94 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kim Erik Kongsvik Sundal er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kim Erik Kongsvik Sundal

Bra lege

Syns han er en veldig flink lege - går kanskje litt raskt i svingene av og til, men syns likevel han gjør en god jobb. Veldig uenig i de som klager over sure kontordamer også, syns kontordamene er kjempegreie. Telefonkø syns jeg er blitt mye kortere enn før og jeg syns jeg får time innen rimelig tid hver gang.

En god og interessert fastlege

Jeg er veldig fornøyd med Kim Sundal. Han gjør unna rutinebesøkene kjapt og effektivt, noe som er helt greit. Og når det er spesielle ting som står på, lytter han godt, spør oppfølgingsspørsmål og drøfter hva som er den beste løsningen. Man blir møtt med respekt for hvordan man selv vurderer og beskriver situasjonen, og han deler av kunnskapen sin, slik at egenforståelsen blir enda bedre. Jeg har stor tillit til ham og synes at han er slik en fastlege skal være i 2017.

Kunnskapsrik og empatisk

Veldig fornøyd med å ha ham som min fastlege. Jeg har byttet mange ganger tidligere for jeg har hatt leger jeg ikke har vært fornøyd med men har nå hatt Sundal som min fastlege i flere år og kommer ikke til å bytte igjen. Han tar seg tid til å lytte, kommer med gode løsninger uten å skrive resept på det første og beste legemiddelet.

Anbefales!

Meget grundig på diagnose

Lett å prate med og stiller enkle spørsmål for å få oversikt ang. Diagnose. Tar rette avgjørelser og er rettmessig når det gjelder sykemelding

En lege som ser deg

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til de yngre legene, men Kim Sundal er vel akkurat gammel nok til å forsatt ha noen av kvalitetene til de eldre legene.

Han lytter og kommer gjerne ikke med "standardpakken" som løsningsforslag, men ser pasienten og kommer med løsningsforslag ut i fra pasienten. Han vriker å være oppriktig interessert i å hjelpe.

Anbefales på det varmeste.

PS! Kontordamene er helt forferdelige. Det er ganske parodisk å stå i luken og vente på å få betale, mens telefonen ringer og de to kontordamene skravler og sladrer i vei om helgens fornøyelser. Etter noen minutter har de fått skravlet ferdig og tar telefonen og min henvendelse.

En annen gang sa jeg nei takk til kvittering. Da tok nok kontordamen pengene mine i lommen, for jeg fikk fakturakrav i etterkant. Dette var min egen feil, så jeg har lært en lekse, men slik uredelighet forventer man ikke fra et legekontor.

Tillitsfull

Kim Sundal anbefales. Han oppleves som seriøs, erfaren og dyktig. Jeg har stor tillit til ham som min og mine barns fastlege.

En vurdering fra en eldre pasient

Internet er et medium som ikke nødvendigvis er tilpasset eldre pasienter! Som nærmeste pårørende ønsker jeg derfor å gi uttrykk for vurdering av Dr. Sundal (pasient 96 år). Han møter og behandler pasienten med den største respekt og forståelse uavhengig av alder og problematikk. Gir rask time ved akutt behov, henviser videre om nødvendig og viser en unik medmenneskelig forståelse, og kunnskap innenfor faget. Dyp takknemlig for at unge fremadstormende leger gir seg tid og viser genuin interesse for dem som er to generasjoner eldre!
Anbefales på det varmeste!! 😊

En dyktig Lege

Eg er meget fornøyd med Kim E K Sundal som eg har som min fastlege eg har hat han I mange år å kommer forsatt til å ha han

flott lege

Kim Erik gjør en strålende jobb. Han er faglig dyktig, tar seg tid og får ting gjort. Kan anbefales på det varmeste.
Å komme igjennom for å bestille time er derimot håpløst, men kommer du igjennom får du fort time.

Dyktig lege

Sundal er en flink og dyktig lege, vi er veldig fornøyd.
Lønning er vår fastlege som vi også er veldig godt fornøyd med, en fantastisk lege. Vi får gjerne time enten hos Skylstad eller Sundal for å komme raskt til hvis behov og er stort sett veldig fornøyd. I tillegg har de nå fått en mann i resepsjonene som er veldig hyggelig, imøteskommende samt serviceinstilt - så nå er det kjekt å ringe inn. Legekontoret har tatt noen grep for å heve servicen i positiv retning, veldig bra.
Kunne gjerne ønsket en litt kortere telefonkø, har ventet opp mot 20 min.

Flink lege! Stiller alltid opp! MEN....

Ingen ting å utsette på Kim Erik.. MEN, de potta sure kontordamene må de kvitte seg med, rett og slett ubehagelig. De minner meg om litt om karakteren "soup-nazi" fra Seinfeld...

Interessert og dyktig lege

Veldig fornøyd med ham. Han kommuniserer godt og virker oppriktig interessert i å hjelpe pasientene sine. Han virker også å være en oppdatert og omsorgsfull lege.

Hyggelig og faglig dyktig

Har hatt denne fastlegen i halvannet år nå og er meget fornøyd. Oppsøkte ham på grunn av symptomer som bekymret meg og legen gjorde grundige undersøkelser og fant ut hva som feilet meg. Han har og tatt seg av den videre behandlingen for min sykdom i samarbeid med lege fra sykehuset. Han tar seg alltid tid og virker faglig dyktig. Dersom jeg trenger legetime kan jeg få det på dagen eller påfølgende dag.