Kim Erik Kongsvik Sundal

Nordås Legekontor Mann, 40 år

Autorisert2005
Ledige plasser 323 av 1750
Vil du bytte til denne fastlegen?

Nordås Legekontor

Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal
Kim Erik Kongsvik Sundal er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kim Erik Kongsvik Sundal

Kunnskapsrik og empatisk

Veldig fornøyd med å ha ham som min fastlege. Jeg har byttet mange ganger tidligere for jeg har hatt leger jeg ikke har vært fornøyd med men har nå hatt Sundal som min fastlege i flere år og kommer ikke til å bytte igjen. Han tar seg tid til å lytte, kommer med gode løsninger uten å skrive resept på det første og beste legemiddelet.

Anbefales!

Meget grundig på diagnose

Lett å prate med og stiller enkle spørsmål for å få oversikt ang. Diagnose. Tar rette avgjørelser og er rettmessig når det gjelder sykemelding

En lege som ser deg

Jeg er i utgangspunktet skeptisk til de yngre legene, men Kim Sundal er vel akkurat gammel nok til å forsatt ha noen av kvalitetene til de eldre legene.

Han lytter og kommer gjerne ikke med "standardpakken" som løsningsforslag, men ser pasienten og kommer med løsningsforslag ut i fra pasienten. Han vriker å være oppriktig interessert i å hjelpe.

Anbefales på det varmeste.

PS! Kontordamene er helt forferdelige. Det er ganske parodisk å stå i luken og vente på å få betale, mens telefonen ringer og de to kontordamene skravler og sladrer i vei om helgens fornøyelser. Etter noen minutter har de fått skravlet ferdig og tar telefonen og min henvendelse.

En annen gang sa jeg nei takk til kvittering. Da tok nok kontordamen pengene mine i lommen, for jeg fikk fakturakrav i etterkant. Dette var min egen feil, så jeg har lært en lekse, men slik uredelighet forventer man ikke fra et legekontor.

Tillitsfull

Kim Sundal anbefales. Han oppleves som seriøs, erfaren og dyktig. Jeg har stor tillit til ham som min og mine barns fastlege.

En vurdering fra en eldre pasient

Internet er et medium som ikke nødvendigvis er tilpasset eldre pasienter! Som nærmeste pårørende ønsker jeg derfor å gi uttrykk for vurdering av Dr. Sundal (pasient 96 år). Han møter og behandler pasienten med den største respekt og forståelse uavhengig av alder og problematikk. Gir rask time ved akutt behov, henviser videre om nødvendig og viser en unik medmenneskelig forståelse, og kunnskap innenfor faget. Dyp takknemlig for at unge fremadstormende leger gir seg tid og viser genuin interesse for dem som er to generasjoner eldre!
Anbefales på det varmeste!! 😊