Kim Erik Kongsvik Sundal

Autorisasjon (2005)

Nordås Legesenter AS Telefonnummer55 10 94 8055 10 94 ...
Søråshøgda 9 - KILDEN SENTER 5235 Rådal
Kim Erik Kongsvik Sundal er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Kim Erik Kongsvik Sundal

Hyggelig, kunnskapsrik og punktlig

Byttet til Kim Erik da jeg ikke var fornøyd med min forrige fastlege. Fikk god informasjon om mine plager. Han er veldig punktlig som gjør det lett å planlegge fri fra jobb. Følte meg sett og ivaretatt. Hadde ikke byttet fastlege om jeg ikke flyttet på andre kanten av landet.

Bedre lege skal en lete lenge etter

Jeg har hatt dr. Sundal som fastlege i mange år. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Han er en fantastisk faglig dyktig lege, som behandler meg som pasient med respekt og verdighet. Han ser pasienten og hører hva en har å si. Han gir gode faglige vurderinger for både meg og min barn.
Jeg kjenner mange som har fulgt han i mange år, og jeg håper han blir fastlege i Bergen resten av hans karriere.
Kontordamene/legesekretærer derimot... Makan til frekkhet...! Det er en som er fantastisk hyggelig, de andre burde vært skiftet ut for lenge siden...!

En lege av høy kvalitet

Min tidligere fastlege tok meg ikke på alvor, og jeg fikk ikke medisinen jeg ba om. Kim Erik har jeg vært til bare to ganger, han tok meg på alvor med en gang med hensyn til mine kroniske plager. Endret medisinen min med en gang. Ser frem til å få en bedre hverdag nå, og et godt samarbeid, forståelse og respekt av min lege.

Svært fornøyd. Det kunne ikke være bedre!

Veldig kunnskapsrik, dyktig og hjelpsom lege. Han er oppriktig interessert i info han får og tar seg tid å undersøke og skriver brev man trenger raskt. Det er ikke som tidliger leger jeg hatt at de åpnet bok, hans vurdering kommer fra hans erfaring. Han oppdatere e-resepten etter digitale henvendelser også. Jeg kunne ikke tenke meg å en bedre fastlege. 100% fornøyd og håper at han jobber i Nordås legekontor i mange år fremover!

Bra lege

Syns han er en veldig flink lege - går kanskje litt raskt i svingene av og til, men syns likevel han gjør en god jobb. Veldig uenig i de som klager over sure kontordamer også, syns kontordamene er kjempegreie. Telefonkø syns jeg er blitt mye kortere enn før og jeg syns jeg får time innen rimelig tid hver gang.