Geir Thue

Autorisasjon (1980)

Oasen legesenter DA Telefonnummer55 17 50 9055 17 50 ...
Folke Bernadottesvei 52 5147 Fyllingsdalen
Geir Thue er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Geir Thue

elendig lege

Alltid for sen til time, mange ekstra timer innimellom. Tar IKKE pasientene på alvor, prøver og unngå bæde henvisning og resepter selv om man har vært syk i lengre tid. Bytt lege om du kan

Meget erfaren lege

Skulle på fjellet for å kjøre alpint. Oppsøkte Legevakten i Loddefjord for å sjekke det jeg trodde var en begynnende virussykdom/alvorlig forkjølelse (betente lunger). Traff en meget erfaren lege som lyttet og sjekket blod, temp, trykk osv. "Vi må ta en EKG", sa legen. Jeg skjønte lite av det. Men som han sa; "Du har ingen hoste og ingen feber, og blodprøven indikerer ingen betennelse". Legen henviste meg umiddelbart til Haukeland sykehus med mistanke om hjerteinfarkt. Ble operert neste dag (utblokking), og er nå frisk og fin. Geir Thue reddet meg fra å få et alvorlig hjerteinfarkt. Takker og bukker :-)

Tålmodig, omtenksom og kunnskapsrik

Thue har nå vært min fastlege i 6 år. Han er enormt kunnskapsrik, og flink å forklare og snakke på en måte som man enkelt forstår.
Han utstråler trygghet og varme, og du kan alltid være trygg på at du har fått den beste behandling når du går derifra. Han er full av empati og gjør at man føler seg ivaretatt, og man blir alltid tatt på alvor. Alt i alt kan jeg med trygghet anbefale han til alle jeg kjenner.

En meget hyggelig kompetent lege

Jeg har hatt Dr. Geir Thue som fastlege siden jeg var barn. Han har alltid opptrådt profesjonelt, hyggelig, kunnskapsrik og imøtekommende.
Det har vært en styrke for meg og alltid kunne hatt et kontaktpunkt i helsesektoren jeg har kunne stolt på.

Fantastisk lege

Jeg har gått til Thue i 16 år, han er også lege for mine barn. Thue er en imøtekommende og dyktig lege. Han tar meg alltid på alvor, er faglig dyktig, henviser når han må. Thue er forståelsesfull og lytter til meg.
Jeg er utrolig fornøyd med Thue som lege og kunne ikke drømt om å få en bedre lege enn ham.