Svein Tore Wendelborg Tomassen

Legehuset Varden
Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Svein Tore Wendelborg Tomassen er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Svein Tore Wendelborg Tomassen

Uprofesjonell og usaklig - styr unna!

Jeg går svært sjelden til legen og oppsøkte Tomassen etter alvorlig bekymring. Kom dit med en forventning om å bli lyttet til og trodd på, men opplevde dessverre det motsatte. Ble ikke tatt på alvor og møtt med mistillit og total mangel på interesse.

Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte, og ble ikke lyttet til. Fikk ingen videre henvisning til spesialist, og heller ingen oppfølging.

Tomassen kom også med en rekke usaklige uttalelser under konsultasjon som opplevdes svært ubehagelig. Kvir meg ekstra til å gå til legen etter besøk hos Tomassen. Slik skal det ikke være!

Sykdomsbildet har forverret seg og jeg er fremdeles udiagnostisert, står på venteliste hos en annen lege.

Veldig dyktig.

Fantastisk flink og forståelses full lege. Hvis ikke han "kan" svaret selv, så sender han deg til eller hører han med noen som kan.
Topp lege.

Frarådes på det sterkeste

Vi fikk ikke den hjelpen vi trengte, selv etter flerfoldige konsultasjoner. Tomassen tok ikke symptomene på alvor, og foretok seg nesten ingenting for å komme til bunns i saken. Han henviste ikke til spesialist heller, dessverre for oss.

Tomassen frarådes på det sterkeste.

Her var det bare å komme seg vekk

Jeg byttet til denne legen etter jeg var med noen andre som hadde ham som fastlege, fordi han virket veldig som en lege jeg gjerne ville ha. Rolig, ser på deg når han snakker, stiller spørsmål osv. Virker veldig oppdatert.

Men det var den gang. Når jeg selv kom til ham med mine plager, da var tonen en helt annen. Var der to ganger, og etter det byttet jeg. Når jeg er hos legen forventer jeg å bli trodd, selv om diagnosen ikke står skrevet i pannen. Jeg mener han burde tatt seg bedre tid til å undersøke hva det var som var galt. Det er sikkert de som tar seg fri fra jobb og går til lege fordi de synes det er moro, men ikke jeg.

Beste legen uten tvil

Men må lære seg å sende videre til spesialist
Ellers er alt perfekt Vil annbefale til venner