Svein Tore Wendelborg Tomassen

Tlf: 55 17 61 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Svein Tore Wendelborg Tomassen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Svein Tore Wendelborg Tomassen

Fantastisk lege.

Jeg Oppfatter Tommassen som rolig, forståelsesfull og medmenneskelig. Humor som gjør et eller vanskelig tema ok og ta opp. Vert min fastlege i 17 år.
Stå på Svein Tore.

Veldig god fastlege!

Dr. Tomassen er en dyktig lege både faglig og medmenneskelig. Jeg og familien har gått til han i 17 år og er alltid fornøyd. Han er flink å lytte og forklare, han er alltid faglig og strukturert og god humør.
Han er også alltid forsinket, men det gjelder vel de fleste fastleger med fulle lister. Anbefales!

Uprofesjonell og usaklig - styr unna!

Jeg går svært sjelden til legen og oppsøkte Tomassen etter alvorlig bekymring. Kom dit med en forventning om å bli lyttet til og trodd på, men opplevde dessverre det motsatte. Ble ikke tatt på alvor og møtt med mistillit og total mangel på interesse.

Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte, og ble ikke lyttet til. Fikk ingen videre henvisning til spesialist, og heller ingen oppfølging.

Tomassen kom også med en rekke usaklige uttalelser under konsultasjon som opplevdes svært ubehagelig. Kvir meg ekstra til å gå til legen etter besøk hos Tomassen. Slik skal det ikke være!

Sykdomsbildet har forverret seg og jeg er fremdeles udiagnostisert, står på venteliste hos en annen lege.

Veldig dyktig.

Fantastisk flink og forståelses full lege. Hvis ikke han "kan" svaret selv, så sender han deg til eller hører han med noen som kan.
Topp lege.

Frarådes på det sterkeste

Vi fikk ikke den hjelpen vi trengte, selv etter flerfoldige konsultasjoner. Tomassen tok ikke symptomene på alvor, og foretok seg nesten ingenting for å komme til bunns i saken. Han henviste ikke til spesialist heller, dessverre for oss.

Tomassen frarådes på det sterkeste.