Svein Tore Wendelborg Tomassen

Autorisasjon (1989)

Legehuset Varden Telefonnummer55 17 61 0055 17 61 ...
Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Svein Tore Wendelborg Tomassen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Svein Tore Wendelborg Tomassen

Trygg og tilgjengelig

Svært kompetent lege som viser forståelse, lytter og gir gode råd. Henvist til spesialist der det har vært nødvendig og god oppfølging. Et godt medmennekse og. Kun hatt gode opplevelser og gruer meg til dagen han pensjonerer seg.

Utrolig hyggelig lege

Han har vært min lege siden 2000. Beste og snilleste legen jeg har vert hos. Jeg anbefaler han på det aller sterkeste.
[Navn fjernet av moderator]

Hyggelig og dyktig lege

Har hatt Tomassen som fastlege i noen år og er kjempefornøyd. Han er grundig, dyktig og behandler deg med den største respekt. Vil også nevne at han tar seg god tid i konsultasjonen, ser deg som pasient og har en lun, fin humor. Kan anbefale dr Tomassen på det varmeste.

Interessert i meg som pasient.

Min fastlege i 15 år. Altid blid å imøtekomede. Det han ikke finner ut av, sender han videre til spesialist. Så kan anbefales.

Den beste fastlegen jeg noensinne har hatt !!!

Nå har jeg hatt S.T.Tomassen,som fastlege i 20 år og jeg er storlig fornøyd med hans kompetanse.Jeg Kjenner ham ikke igjen ,utfra noen innlegg her.Kan ikke "TRO",hva øynene mine har lest. Jeg blir alltid møtt med forståelse,god oppfølging osv... Han har alltid smil på lur . Jeg kommer mange ganger til time,sur og grinete,men går derfra i godt humør.Jeg kan bare si og det rett fra hjerteroten: TUSEN TAKK FOR AT DU ER DU og AT DU HAR HOLDT UT MED MEG I 20 ÅR.Jeg håper jeg får ha deg som fastlege så lenge du praktiserer. Stå på videre.!!! DU ER DYKTIG,Svein Tore !!! Hilsen