Eli Trefall

Helsetorget DA

Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Eli Trefall er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Eli Trefall

Positiv opplevelse å gå til henne

Eli har en hyggelig tone, og gjør grundige undersøkelser.
Hun ser hele mennesket.
JEg har bare godt å si om henne.

Effektiv, grundig og menneskelig

Min familie har hatt Dr. Trefall som fastlege siden 2005, og jeg har hele veien opplevd henne som en ualminnelig løsningsorientert lege. Hun siler fort ut alt uvesentlig "bla-bla", og går rett til problemets kjerne. Og som flere andre har nevnt, nøler hun ikke med å henvise til relevant spesialist hvis hun mener at pasienten er best tjent med det.

Da vi etter hvert fikk barn, viste det seg at hun hadde et godt lag med de små også. Hun er flink å avlede og lynkjapp til å sjekke det som må sjekkes. Ungene skjønner knapt at de er blitt undersøkt.

Og det er heller ikke noe minus at hun har masse humor, og ikke tar seg selv høytidelig!

dr. Eli er veldig god

jeg har hatt en del både fysiske og psykiske problemer de siste årene.

Dr. Eli lytter alltid tålmodig og jeg føler meg trygg hos henne.

Hun virker dyktig fagllg og har en veldig bra holdning til oss som er litt opp i årene.

kan anbefales på det varmeste

Enestående

Det er et par år siden jeg hadde Eli som fastlege da jeg flyttet til en annen by, men hvor jeg savner henne. Ingen kan måle seg med henne. Hun fulgte meg opp i hele svangerskapet med mitt første barn, og jeg følte meg veldig trygg og ivaretatt av henne. Hun tar deg på alvor, og nøler ikke med å henvise deg videre til spesialist dersom hun mener at det er nødvendig. Hun er veldig ærlig, noe som jeg absolutt ser på som en god kvalitet.

Ein særs dyktig lege!

Eg har særs gode erfaringar med Eli Trefall som lege. Trefall er fagleg dyktig, god på kommunikasjon og tilgjengeleg.