Raisa Tsynkalovskaya

Autorisasjon (2007)

Legehuset Varden Telefonnummer55 17 61 0055 17 61 ...
Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Raisa Tsynkalovskaya er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raisa Tsynkalovskaya

Fantastisk lege

Hatt henne som fastlege i over 10 år nå og er meget fornøyd med hennes kunnskap og service, Stadig blid og empatisk lytter og forstår. Har mang en gang fått den hjelpen jeg trengte hos henne. Ja jeg kan med god samvittighet anbefale henne.

Dyktig, trygg og tilgjengelig

En dyktig lege. Alltid god oppfølging, både i det fysiske møtet, og over nett. Hyggelig, og seriøs. Anbefales.

Veldig fornøyd

Alltid god hjelp å få. Hyggelig og interessert. Sjekker alt grundig og sender videre ved behov. Tar seg alltid god tid til å svare på det jeg lurer på.

Fantastisk lege!

Raisa er en fantastisk lege! Hun er imøtekommende, alltid blid, god lytter, tar pasientene sine på alvor og har utrolig mye kunnskap! Hun henviser alltid til andre spesialister og tar dobbeltsjekk når det er nødvendig, samtidig som hun kan roe ned pasienter som meg som kan bli stresset av små ting når det kommer til egen helse. Hun kommer alltid med gode forklaringer om hvorfor det er ikke nødvendig å være bekymret for et eller annet. Jeg stoler 100% på Raisa og kommer ikke til å flytte fra Bergen pga man skal lete lenge etter en så fantastisk lege! 10/10

Beste legen ever

Raissa er en fantastisk lege. Hun er svært dyktig faglig, imøtekommende og tilstede. Selv om det går år imellom hver gang jeg er hos henne husker hun meg igjen, småprater og smiler. Legehuset Varden er utrolig veldrevet og har et topp system mht timebestilling, besvaring av tlf, prøvetaking, betaling av egenandel mm. Alt går smooth. De er også flinke til å holde tiden etter min erfaring.