Raisa Tsynkalovskaya

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Tlf: 55 17 61 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Raisa Tsynkalovskaya er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raisa Tsynkalovskaya

Alltid hyggelig og vi taes alltid godt i mot

Raisa er alltid vennlig, og lytter og forstår. Har alltid vært strålende fornøyd med henne, både ved eget besøk og når barna har hatt time.

Flink til å informere, henvise videre når det trengs, samt å ta symptomer på alvor.

Bare positivt altså.

Alltid blid, og alltid fokusert

Denne legen er alltid blid, tar seg alltid tid til å høre hva man har å si, og er alltid fokusert. Hun er faglig dyktig, oppdatert, raks og effektiv.

Klart alle kan sikkert ha en dårlig dag innimellom, men Raisa her ikke det :-)

Flink, empatisk og hyggelig

Har hatt henne som fastlege i snart 8 år. Alltid hyggelig, tar ting seriøst, henviser videre ved behov. Tar seg tid selv om hun er forsinket, og husker ting fra tidligere konsultasjoner. Skaper tillit og trygghet gjennom å være faglig dyktig og medmenneskelig. En lege jeg virkelig anbefaler andre

Takk til fastlege Raisa Tsynkalovskaya

Raisa Tsynkalovskaya er fantastisk lege, hun har stor erfaring. Hun hjulpet meg veldig mange ganger nå jeg henvendte meg til henne med ulike sykdommer som er knyttet med min alder (Jeg er 70 år) og tunge kreftoperasjoner. Veldig mange ting har hun selv gjort, men når det har vært nødvendig har hun alltid gitt meg behandling av spesialister og har holdt meg under godt oppsyn. Det merkes at pasienten er viktig for henne, helsemessig og følelsesmessig. Hun trøster og prøver alltid å finne måter å hjelpe på. Jeg er henrykt og glad for at jeg er pasient hos akkurat henne.

Ubehagelig erfaring

Jeg går til lege veldig sjelden og når jeg er skikkelig dårlig. Første gang var jeg hos denne legen i 2015 og andre gang nå i januar 2017.
Da jeg kom til legen, følte jeg ikke at jeg ble hørt og trodd. Det var så ubehagelig og ydmykende at jeg kom hjem etter besøket og gråt. Og fikk enda sterkere hodepine og vond i magen enn jeg hadde da jeg kom til legen.
Godt at vi har mulighet til å bytte fastlege.