Raisa Tsynkalovskaya

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Raisa Tsynkalovskaya er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raisa Tsynkalovskaya

Fantastisk som fastlege

Raisa er bare helt fantastisk.
Hun er behagelig, rolig, grundig og faglig dyktig. Hun henviser der det er nødvendig og sørger for at du får den beste behandlingen til ditt problem. Forklarer grundig undersøkelser og behandling.
Jeg føler meg virkelig sett og tatt på alvor når jeg har vært til en konsultasjon hos Raisa.

Jeg har anbefalt hun til flere venninner, som også er strålende fornøyd.

Sekretærene og sykepleieren på legekontoret er også alltid hyggelige og imøtekommende og veldig flinke til å ta blodprøver.
Det gjør ingenting å vente noen ekstra minutter i telefonen når man hører at de smiler gjennom telefonrøret.

Alltid hyggelig og dyktig!

Raisa er alltid hyggelig og imøtekommende, og tar seg godt tid til din konsultasjon. Hun er dyktig og rett på sak, henviser hvis nødvendig. Som nevnt er det ofte forsinkelser (ikke alltid), men det er aldri en følelse av at hun må skynde seg videre og det er alltid tid til hver pasient. Hele familien går hos henne, og vi kunne ikke vært mer fornøyd!

En virkelig omtenksom lege

Raisa er en fantastisk lege! Alltid hyggelig, nøye, hun lytter og hjelper fortløpende. Hun er også veldig god på å følge opp, setter opp oppfølginstimer og ringer hvis det er noe.
Ofte er det litt forsinkelser hos Raisa, men dette reflekteres bare i at hun bruker tid på hver pasient, og det opplever jeg selv også. Derfor er det noe jeg absolutt aksepterer for å kunne gå til denne legen.

Strålende fornøyd

Hun er alltid positiv og imøtekommende, men også ærlig og konstruktiv. Jeg er veldig fornøyd slik sett.

For meg var det utrolig viktig den gang jeg kom og følge meg dårlig, men en EKG viste ingen problemer. Hun lyttet likevel på hjertet mitt, og mente at hun hørte noe som ikke var som det skulle være, på tross av EKG målingen. Jeg ble sendt på Haukeland der nærmere unersøkelse vist at hun hadde helt rett!

Hun er med andre ord ikke bare hyggelig, men også veldig dyktig!

Beste legen!

Svært fornøyd med fastlege til både meg og barna. En dyktig, kunnskapsrik, oppdatert og behagelig lege fikk vi etter noen dårlige tidligere erfaringer. Kan trygt anbefales i tilfelle det kommer en ledig plass :)