Raisa Tsynkalovskaya

Tlf: 55 17 61 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Raisa Tsynkalovskaya er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raisa Tsynkalovskaya

Flink, empatisk og hyggelig

Har hatt henne som fastlege i snart 8 år. Alltid hyggelig, tar ting seriøst, henviser videre ved behov. Tar seg tid selv om hun er forsinket, og husker ting fra tidligere konsultasjoner. Skaper tillit og trygghet gjennom å være faglig dyktig og medmenneskelig. En lege jeg virkelig anbefaler andre

Takk til fastlege Raisa Tsynkalovskaya

Raisa Tsynkalovskaya er fantastisk lege, hun har stor erfaring. Hun hjulpet meg veldig mange ganger nå jeg henvendte meg til henne med ulike sykdommer som er knyttet med min alder (Jeg er 70 år) og tunge kreftoperasjoner. Veldig mange ting har hun selv gjort, men når det har vært nødvendig har hun alltid gitt meg behandling av spesialister og har holdt meg under godt oppsyn. Det merkes at pasienten er viktig for henne, helsemessig og følelsesmessig. Hun trøster og prøver alltid å finne måter å hjelpe på. Jeg er henrykt og glad for at jeg er pasient hos akkurat henne.

Ubehagelig erfaring

Jeg går til lege veldig sjelden og når jeg er skikkelig dårlig. Første gang var jeg hos denne legen i 2015 og andre gang nå i januar 2017.
Da jeg kom til legen, følte jeg ikke at jeg ble hørt og trodd. Det var så ubehagelig og ydmykende at jeg kom hjem etter besøket og gråt. Og fikk enda sterkere hodepine og vond i magen enn jeg hadde da jeg kom til legen.
Godt at vi har mulighet til å bytte fastlege.

Fantstisk lege og medmenneske

Raisa møter meg alltid med et smil. Hun er faglig dyktig, og man sitter på en opplevelse av å bli tatt på alvor. Hun er omsorgsfull og empatisk og byr på seg selv, noe som for meg fremmer tillit i aller størst grad. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk som fastlege

Raisa er bare helt fantastisk.
Hun er behagelig, rolig, grundig og faglig dyktig. Hun henviser der det er nødvendig og sørger for at du får den beste behandlingen til ditt problem. Forklarer grundig undersøkelser og behandling.
Jeg føler meg virkelig sett og tatt på alvor når jeg har vært til en konsultasjon hos Raisa.

Jeg har anbefalt hun til flere venninner, som også er strålende fornøyd.

Sekretærene og sykepleieren på legekontoret er også alltid hyggelige og imøtekommende og veldig flinke til å ta blodprøver.
Det gjør ingenting å vente noen ekstra minutter i telefonen når man hører at de smiler gjennom telefonrøret.

Alltid hyggelig og dyktig!

Raisa er alltid hyggelig og imøtekommende, og tar seg godt tid til din konsultasjon. Hun er dyktig og rett på sak, henviser hvis nødvendig. Som nevnt er det ofte forsinkelser (ikke alltid), men det er aldri en følelse av at hun må skynde seg videre og det er alltid tid til hver pasient. Hele familien går hos henne, og vi kunne ikke vært mer fornøyd!

En virkelig omtenksom lege

Raisa er en fantastisk lege! Alltid hyggelig, nøye, hun lytter og hjelper fortløpende. Hun er også veldig god på å følge opp, setter opp oppfølginstimer og ringer hvis det er noe.
Ofte er det litt forsinkelser hos Raisa, men dette reflekteres bare i at hun bruker tid på hver pasient, og det opplever jeg selv også. Derfor er det noe jeg absolutt aksepterer for å kunne gå til denne legen.

Strålende fornøyd

Hun er alltid positiv og imøtekommende, men også ærlig og konstruktiv. Jeg er veldig fornøyd slik sett.

For meg var det utrolig viktig den gang jeg kom og følge meg dårlig, men en EKG viste ingen problemer. Hun lyttet likevel på hjertet mitt, og mente at hun hørte noe som ikke var som det skulle være, på tross av EKG målingen. Jeg ble sendt på Haukeland der nærmere unersøkelse vist at hun hadde helt rett!

Hun er med andre ord ikke bare hyggelig, men også veldig dyktig!

Beste legen!

Svært fornøyd med fastlege til både meg og barna. En dyktig, kunnskapsrik, oppdatert og behagelig lege fikk vi etter noen dårlige tidligere erfaringer. Kan trygt anbefales i tilfelle det kommer en ledig plass :)

Hun er flink kvinnelig lege!

Jeg er veldig fornøyd med Raisa. Hun er snill og dyktig. Og hjalp meg mye. Desverre måtte jeg og sønnen min bytte denne fastlege til en annen som finnes i nærheten til vårt hus. Jeg har barn som er ca noen mnd og har ikke egen bil. Derfor måtte bytte den beste legen.

Raisa snakker russisk, engelsk og norsk. Det er veldig praktisk.

Jeg anbefaler Raisa til folk på det varmeste:)

Dyktig

Veldig behagelig lege. Empatisk og lyttende, tar alle typer problemer på alvor. Henviser til spesialist nå det trengs. Oppdatert og kunnskapsrik.
Svært fornøyd med denne legen!

Utrolig dyktig fastlege!

Har gått til Raisa i omtrent 4 år, og har alltid vært fornøyd med henne, etter flere dårlige erfaringer med andre tidligere. Hun lytter til sine pasienter, tar de på alvor og finner ut hva som er galt. En lege med mye empati, uten å oppføre seg som en psykolog, og jeg får følelsen av å bli verdsatt som pasient. Om nødvendig, går hun utover tiden som er fastsatt. Dette er bra for pasienten, men går lett ut over andre pasienter. Et pluss at hun har full kontroll over journalen til pasienten.

Tar deg på alvor.

Hun er behagelig, lyttende, tar deg på alvor og man slipper å se henne sitte å stirre inn i pc,en hele tiden. Hun er engasjert i deg.

Sikkert koselig.

Jeg er lei av lege som psykologiserer ethvert problem pasienten måtte ha, og blir fornærmet når pasienten blir irritert. Spesielt lydhørt synes jeg heller ikke det er, når legen ikke vil forholde seg til noen informasjon fra pasienten som kan peke mot det reelle problemet.

Jeg er veldig fornøyd med henne!

Jeg var spesifikt på leting etter kvinnelig fastlege, og hadde dessverre litt dårlig erfaring med hun legen jeg hadde tidligere. Men jeg har bare positiv erfaring med Raissa. Veldig imøtekommende, stiller spørsmål, lytter og har tatt meg seriøst uansett hva jeg har henvendt meg til henne for. Du går heller ikke derfra med en følelse av å bli "kastet ut" pga at tiden din er ute. Det problemet hadde jeg med forrige legen min. Raissa har også vært behjelpelig med videre henvisninger til spesialister når det har vært nødvendig. Anbefaler henne absolutt. Mannen min går også til henne og er veldig fornøyd.

Meget dyktig lege som tar pasientene på alvor

Hun er en meget dyktig lege som lytter til pasientene og tar dem på alvor. Hun strekker seg langt for å hjelpe den enkelte på en best mulig måte, er imøtekommende og profesjonell med en velutviklet empatisk sans. Man føler seg vel ivaretatt hos henne og at man har funnet en lege man kan regne med og stole på.

den er best legen jeg har hatt!!!

jeg har ingen klage på den legen. hun gir alltid mer enn jeg har ventet. hun er veldig snill og profesionelt.

Svært fornøyd!

Høflig og hyggelig lege, kunnskapsrik og hjelpsom.Hun tar seg tid til å lytte, stiller spørsmål, henviser videre, stresser ikke selv om hun har mye å gjøre. Føler at jeg kan stole på henne.

Savner denne fastlegen

Hun er en fantastisk lege som er svært behjelpelig, i møtekommende og hyggelig. Hun gir aldri opp og er veldig faglig sterk i sitt yrke. Kan anbefales på det sterkeste for både liten og stor. Om jeg var syk eller hadde noe jeg lurte på, ringte hun alltid. Etter som jeg flyttet fra fylket, måtte jeg bytte fastlege, noe som jeg ikke likte. Stå på !

fantastisk hyggelig

Hun er en hyggelig og smilende lege. Hun lytter godt til det man sier, og behandler alt seriøst. Denne legen kan trygt anbefales.