Raisa Tsynkalovskaya

Brakeveien 2 5141 Fyllingsdalen
Raisa Tsynkalovskaya er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Raisa Tsynkalovskaya

Takk til fastlege Raisa Tsynkalovskaya

Raisa Tsynkalovskaya er fantastisk lege, hun har stor erfaring. Hun hjulpet meg veldig mange ganger nå jeg henvendte meg til henne med ulike sykdommer som er knyttet med min alder (Jeg er 70 år) og tunge kreftoperasjoner. Veldig mange ting har hun selv gjort, men når det har vært nødvendig har hun alltid gitt meg behandling av spesialister og har holdt meg under godt oppsyn. Det merkes at pasienten er viktig for henne, helsemessig og følelsesmessig. Hun trøster og prøver alltid å finne måter å hjelpe på. Jeg er henrykt og glad for at jeg er pasient hos akkurat henne.

Ubehagelig erfaring

Jeg går til lege veldig sjelden og når jeg er skikkelig dårlig. Første gang var jeg hos denne legen i 2015 og andre gang nå i januar 2017.
Da jeg kom til legen, følte jeg ikke at jeg ble hørt og trodd. Det var så ubehagelig og ydmykende at jeg kom hjem etter besøket og gråt. Og fikk enda sterkere hodepine og vond i magen enn jeg hadde da jeg kom til legen.
Godt at vi har mulighet til å bytte fastlege.

Fantstisk lege og medmenneske

Raisa møter meg alltid med et smil. Hun er faglig dyktig, og man sitter på en opplevelse av å bli tatt på alvor. Hun er omsorgsfull og empatisk og byr på seg selv, noe som for meg fremmer tillit i aller størst grad. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk som fastlege

Raisa er bare helt fantastisk.
Hun er behagelig, rolig, grundig og faglig dyktig. Hun henviser der det er nødvendig og sørger for at du får den beste behandlingen til ditt problem. Forklarer grundig undersøkelser og behandling.
Jeg føler meg virkelig sett og tatt på alvor når jeg har vært til en konsultasjon hos Raisa.

Jeg har anbefalt hun til flere venninner, som også er strålende fornøyd.

Sekretærene og sykepleieren på legekontoret er også alltid hyggelige og imøtekommende og veldig flinke til å ta blodprøver.
Det gjør ingenting å vente noen ekstra minutter i telefonen når man hører at de smiler gjennom telefonrøret.

Alltid hyggelig og dyktig!

Raisa er alltid hyggelig og imøtekommende, og tar seg godt tid til din konsultasjon. Hun er dyktig og rett på sak, henviser hvis nødvendig. Som nevnt er det ofte forsinkelser (ikke alltid), men det er aldri en følelse av at hun må skynde seg videre og det er alltid tid til hver pasient. Hele familien går hos henne, og vi kunne ikke vært mer fornøyd!