Aksel Tveråmo

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Dr. Aksel Tveråmo Telefonnummer55 22 95 8255 22 95 ...
Nesttunveien 109 5221 Nesttun
Aksel Tveråmo er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aksel Tveråmo

Trygg og imøtekommende

Jeg har brukt han i mange år nå. Tidvis noe uforberedt, men ikke noe problem så langt. Hyggelig, har tid og slår av en prat. Får time raskt og uten venting. Svarer kjapt og er effektiv. Har ikke noe problem med å anbefale han.

Arrogant og manglet empati. Kunne ikke lytte og kom med støtende bemerkninger..Verste og dårligste lege jeg har hatt..jeg vil ikke anbefaler..Jeg gir fem til secretær hun er hyggelig og snill

Lett å kontakte.

Får alltid hurtig respons på min henvendelse om time, enten den sendes via mail, tekst eller portalen til Helse Norge. Får alltid time innen kort tid. Han gir seg tid til å lytte og sender deg fort videre til spesialist når det er nødvendig. Bruker ikke fastlegen så ofte, men føler meg alltid velkommen.

Verste legen jeg har hatt

Aksel Tveråmo fremstår svært uprofesjonell. Jeg opplevde at han var nedlatende og frekk, og jeg følte meg brydd som brukte tiden hans, til tross for at det var et svært nødvendig legebesøk. Han brukte mye tid på å beskrive sine subjektive formeninger om helsepolitikk, noe som var svært upassende. Jeg har flyttet mye og har dermed hatt en god del ulike fastleger tidligere, men Tveråmo er uten tvil den verste jeg har møtt. Fraråder denne legen på det sterkeste.

Forferdelig

Nedverdigende, gir et inntrykk av at pasienten kun er en inntektskilde - som ihvertfall ikke er verdt å høre på. Verste opplevelsen med lege jeg har vært med på.