Aksel Tveråmo

Autorisasjon (1993)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Dr. Aksel Tveråmo Telefonnummer55 22 95 8255 22 95 ...
Nesttunveien 109 5221 Nesttun
Aksel Tveråmo er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Aksel Tveråmo

Frarådes - velg en annen lege

Jeg har vært hos Aksel Tveråmo én gang, og det var et lite hyggelig besøk.

Han er det man kaller en dollarlege. Kun interessert i å bli ferdig med konsultasjonen.

Lite hyggelig. Var ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si.

Jeg har også snakket med sekretæren et par ganger. Hun har problemer med å stave navnet på det enkleste legemidler.

Styr unna.

svært dyktig

meget dyktig lege,anbefales! han bryr seg om pasienten sitt beste. er hyggelig og lett å prate med. bruker tid på pasienten. er grundig i arbeidet sitt. stiller riktig diagnose og er flink med henvisnig. tar seg tid til deg rett og slett. har kunn fått den beste behandlig og er svært fornøyd. beste legen ever!

Styr unna!

Aksel Tveråmo fremstår som arrogant, og er svært dårlig på kommunikasjon. Har ingen evne til å lytte til pasienten, men kan bruke lang tid på å utbrodere om sine egne meninger og holdninger. I mine øyne har han ikke noe i legeyrket å gjøre. Jeg har heldigvis skiftet fastlege, men angrer på at jeg ikke skiftet tidligere. Det beste man kan si om Dr Tveråmo er at timebestillingsystemet på SMS fungerer bra, og at det er lett å få time. Han hadde også en hyggelig kontordame den tiden jeg var der.

ikke bra

dårlig til å lytte til meg, virker uinteressert, kanskje han egentlig vil finne seg annet arbeid men har grodd fast.. skriver for lett ut medisiner..

Fastlegen min.

Jeg synes han er hyggelig og profesjonell.
Man føler seg godt ivaretatt når man er inne på konsultasjon, og han gir deg den tiden du trenger. Litt kronglete når det gjelder telefontid og lignende, men timebestilling på SMS fungerer greit. Hvis man vil få det man peker på, mht. medisiner, så kan man gå et annet sted.