Torhild Elisabeth Urø

Lyderhornsveien 353 Iskanten Pb 85 5881 Bergen
Torhild Elisabeth Urø er en av 235 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Torhild Elisabeth Urø

Imøtekommende lege.

Legen er imøtekommende og vennlig.
Hun kan bli bedre på å ta seg tid til pasienten, der jeg
ofte opplever at hun har dårlig tid og jeg ikke får sagt/sjekket
alt jeg kommer inn for. Det er også lang ventetid før man får bestilt legetime hos henne. Jeg ønsker og planlegger å bytte fastlege.

Det er så godt når du føler deg tatt vare på.

Jeg føler Urø er en meget dyktig lege. Vanligvis går jeg svært sjeldent til lege, maks 1 gang i året. Dette siste året har vært annerledes siden jeg har hatt litt ulike problemer. Jeg føler alltid at Urø lytter til meg, bryr seg og følger opp på meg. Hun er alltid oppdatert på hvem jeg er og hva jeg sliter med så jeg slipper å gjenta meg selv hele tiden. Jeg får følelsen av at hun virkelig ønsker å hjelpe meg. Hun er veldig dyktig og kan det jeg føler en god lege må kunne.

Eneste minuset er at det tar som oftest 2-3 uker før jeg får en legetime. Dette er jo selvfølgelig fordi hun har mange pasienter, men det kan jo være litt dumt.

Har også erfart legevakten på Loddefjord, som jeg også likte. Mye mindre ventetid enn i Bergen, de var grundige og tok flere tester og personalet var veldig hyggelig.

Uakseptabelt!

Jeg var i skade for å falle på isen og få brudd i ryggen. En forferdelig smertefull affære. Jeg fikk beskjed om å vente i 3 uker på time. Bare det å nå igjennom til Loddefjord legesenter er en prøvelsen på tålmodigheten. Jeg opplever også når jeg tilslutt kommer til må jeg egentlig ha diagnosert meg selv for å få noe ut av timen(som sjeldent varer lengre enn 20min).

Nå er jeg lei! Har ringt dem 7ganger mellom 8:00 og 11:00 på en mandag, og bare fått beskjed om åpningstidene deres... Som tydeligvis er valgfrie for de som jobber der... Har mistet all tro på fastlegesystemet . Dette er håpløst! Har generelt opplevd dårlig behandling på Loddefjord legesenter og har nå fått nok!

Utålmodig

Hun var lite i møtekommende og det var første gangen jeg møtte min fastlege. Det virket som det var hast og at hun ville bli ferdig med meg. I utgangspunktet var jeg ute etter resepter, og hadde et lite spørsmål utenom det. Hun lyttet ikke på meg, samt avbrøt meg og sa at hun ikke hadde mer tid til meg. Det er sjeldent jeg er hos legen, men gjennom årene har jeg ellers opplevd meget god service på Loddefjord legesenteret. Var ikke fornøyd legebesøket og dermed endret jeg fastlege.

Dyktig

Hun tar seg god tid, og jeg blir alltid tatt godt i mot. Hun er også veldig flink med barna mine. Hele familien er rett og slett veldig fornøyd.