Anne-Lisbeth Vabø

Anne-Lisbeth Vabø er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Anne-Lisbeth Vabø

Den beste legen jeg har hatt

Føler meg ivaretatt,
Hun lytter og finner løsninger,
undersøker det som trengs,
og er flink til å videresende til spesialister hvis det er nødvendig.

Den beste legen:)

Lett og snakke med og forståelsesfull! Tar deg på alvor og lytter. En fantastisk dame alltid tar seg tid!:)

Verdens beste fastlege

Uten tvil den beste fastlegen. Lyttende, hyggelig og flink. Faglig dyktig og oppriktig interessert i pasientens ve og vel.

Tillitsvekkende og profesjonell

Faglig dyktig, imøtekommende, lyttende og tar seg tid når det trengs. Også flink til å henvise videre når det er nødvendig.

Veldig hyggelig og interessert

Virker faglig oppdatert og tar deg som pasient på alvor. Blir henvist ved behov og får de medikament og prøver hun mener er nødvendig.

Tar seg tid til å høre hvordan du har det generelt, og en sitter igjen med inntrykk av at hun husker deg og bryr seg om deg.

Lytter og rådgir

Tar seg tid til å høre "hvordan det går" ellers, er hyggelig, profesjonell, kjapp til å sende deg videre hvis det er det som trengs, gir informasjon, og følger opp. Føler meg trygg og ivaretatt.

Beste familie legen.

Dr. Anne-Lisbeth Vabø er profesjonell og har en interesse om hennes pasienter og deres velferd. Dr. Vabø har ved flere anledninger gjort besøk til pasientens hjem, og utfører sin rolle som både fastlege og medmenneske aldeles utmerket.

Veldig flink og hyggelig lege.

Veldig faglig dyktig, alltid lett tilgjengelig, hun tar seg alltid tid og jeg føler meg hørt. Trygghet er viktig.

Misfornøyd!

hun virker alltid veldig opptatt eller irritere spesielt hvis du er litt sent til avtale, men det er greit for deg å vente på henne i 10-15 minutter? hvis man henvising blir avvist, forventer hun deg til å gå til henne igjen, betale konsulent time og få en ny henvising, selv om du har ikke noe nytt å oppdaterer, når hun kjører ut av tid (fordi noen før du tatt opp tiden din), forventer hun at du skal komme inn igjen neste dag, selv om det er samme sak som hun ikke kan ferdig igår,. og du skal betale for timen! ho er flink til å henvising, men ikke flink til å følge opp.

Dyktig fastlege

Hun er rask, handlekraftig, effektiv og inngir tillit.

Snill og oppmerksom

Jeg føler meg trygg på at hun undersøker alle mulige ting som kan være galt. Er blitt henvist til riktig spesialist etter første legetime når det har vært nødvendig. Jeg får inntrykk av at hun kan faget sitt godt og bryr seg om pasientene

Den beste legen jeg har hatt

Veldig fornøyd.
Dyktig, flink å lytte, tar seg tid til spørsmål, lett å snakke med!
Terningkast 6

Dyktig lege. Lyttende og kan faget sitt.

Opplever henne som lyttende og dyktig i faget. Kommer med råd og henviser der det er nødvendig.

Veldig flink

Grundig og tar seg tid til å prate med passienten. Henviser til spesialist når hun ikke vet.

Dyktig og lett å snakke med.

Hun er en utrolig vennlig lege som ikke gir opp før ditt "problem" er løst.
Gir deg konkrete, forståelige svar og veileder deg gjerne videre for en bedre hverdag.
Har vært min lege i mange år og har vært til stor hjelp for meg og min helse.

Flink lege

Bruker den tiden som er nødvendig. Faglig dyktig, henviser til riktig instans første gang. Lett å prate med, er der oftest med barna, og da prater hun til dem og ikke over dem.