Ingvild Stokke Ringen

Autorisasjon (1999)

Ingvild Stokke Ringen er en av 120 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ingvild Stokke Ringen

Ikke så tilgjengelig

Tar ikke pasienten på alvor. Litt avvisende og forutinntatt. "Det hender man er syk av og til, sånn er det bare...." Tonen ble en annen etter at prøveresultater forelå...

God fastlege

Jeg har vært så heldig at jeg har hatt flere gode og immøtekommende fastleger og Ingvild er en av de. Jeg kan ikke få anbefalt henne varmt nok. Hun har vært forståelsesfull, nøyaktig og menneskelig i møte med meg, og har det jeg ønsker meg i en fastlege.

Unik

Hun er rask og effektiv, stiller gode spørsmål, lytter og virker genuint interessert i pasientens ve og vel. Har aldri hatt en bedre lege. Selv om jeg har flyttet langt unna, velger jeg bruke henne som fastlege. Det sier vel sitt?

Genuint interessert i pasientene, formidler trygghet

Er tillitsvekkende, formidler informasjon slik at det er lett å forstå. Er meget flink til å oppdage når noe er galt med f.eks. Blodprøver. Er en god lytter. Følger pasienten opp. Hun er til å stole på! Jeg gir henne min høyeste anbefaling. Hun har ikke hastverk, tar tiden som trengs med pasientene sine.

Kjempefornøyd!

Begge barna mine og jeg føler oss svært godt ivaretatt av Ringen. Dyktig og empatisk. Opplever at hun har god tid.