Ingvild Stokke Ringen

Autorisasjon (1999)

Ingvild Stokke Ringen er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ingvild Stokke Ringen

Lite empatisk

Hadde time vedrørende langvarige problemer, der viste hun null empati og aviser fullstendig problemene mine. Videre truer hun med å kansellere timen underveis grunnet at hun ikke tror på hva jeg mener er opphavet til mine problemer. Hadde en også en tone som jeg oppfattet som cocky.

Eneste positive er at hun videresender meg til spesialist.

Fantastisk

Ingvild er den beste legen som jeg har noengang hatt - og jeg er nå over 80år. Dessverre har jeg flyttet fra Bærum til Hedmark og har derfor en ny fastlege. Men ingen er som Ingvild - savner henne veldig!

Ikke så tilgjengelig

Tar ikke pasienten på alvor. Litt avvisende og forutinntatt. "Det hender man er syk av og til, sånn er det bare...." Tonen ble en annen etter at prøveresultater forelå...

God fastlege

Jeg har vært så heldig at jeg har hatt flere gode og immøtekommende fastleger og Ingvild er en av de. Jeg kan ikke få anbefalt henne varmt nok. Hun har vært forståelsesfull, nøyaktig og menneskelig i møte med meg, og har det jeg ønsker meg i en fastlege.

Unik

Hun er rask og effektiv, stiller gode spørsmål, lytter og virker genuint interessert i pasientens ve og vel. Har aldri hatt en bedre lege. Selv om jeg har flyttet langt unna, velger jeg bruke henne som fastlege. Det sier vel sitt?