Ingvild Stokke Ringen

Autorisasjon (1999)

Ingvild Stokke Ringen er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Ingvild Stokke Ringen

Genuint interessert i pasientene, formidler trygghet

Er tillitsvekkende, formidler informasjon slik at det er lett å forstå. Er meget flink til å oppdage når noe er galt med f.eks. Blodprøver. Er en god lytter. Følger pasienten opp. Hun er til å stole på! Jeg gir henne min høyeste anbefaling. Hun har ikke hastverk, tar tiden som trengs med pasientene sine.

Kjempefornøyd!

Begge barna mine og jeg føler oss svært godt ivaretatt av Ringen. Dyktig og empatisk. Opplever at hun har god tid.

Svært god lege

Jeg og mine barn har alle Ringen som fastlege. Hun er empatisk, fornuftig, handlekraftig og seriøs. Har alltid opplevd å bli tatt på alvor, og fått mye god hjelp. Kommer aldri til å bytte!

Lite empatisk og forståelsesfull

Byttet da jeg opplever henne som altfor effektiv og lite interessert! Kald og lite empatisk! Ved feilinformasjon vil hun ikke innrømme eller beklage dårlig oppfølging. Dårlig parkering og utrolig lang ventetid på Tlf.

Bryr seg om pasienten og tar seg tid

Ingvild Stokke Ringen er en fastlege som virkelig setter seg inn i din situasjon, bryr seg om hvordan du har det og hvordan det går, og forsøker å tilpasse behandling og oppfølging til dine behov. Sjelden vesentlige forsinkelser/ventetid, og aldri stress eller travelt under besøket. Behagelig vesen, får en følelse av medmenneskelighet, vennlighet og omtanke. Faglig flink, herunder ikke minst evne til å se sine egne begrensninger og henvise videre hvis spesialistkompetanse er nødvendig.

Det er kanskje fordi hun er så bra at det kan være vanskelig å få time på kort varsel, og vanskelig å komme gjennom på telefonen. Ingen e-postmuligheter og begrenset selvbetjening på nett (som ikke alltid fungerer), Videre er parkeringsmulighetene på legekontoret dårlige.

Alt i alt - Ingvild Stokke Ringen er en fantastisk fastlege, men noe av det praktiske rundt legekontoret kunne vært litt bedre.