Ørjan Henning Vågane

Autorisasjon (2011)

Skogsskiftet Legekontor Telefonnummer56 32 75 4056 32 75 ...
Skogsskiftet Legekontor 5382 Skogsvåg
Ørjan Henning Vågane er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Ørjan Henning Vågane

Lettforståelig og rolig

Vågane er en ung lege som fra første kontakt innga trygghet og forståelse. Han viser meg hva han tenker og gjør. Og han virker å se helhet og sammenhenger i sykdomsbildet opp mot rammefaktorene som styrer hverdagen.

Fantastisk flink lege

ein lege som tar seg tid til å lytte til pasienten. Lett tilgjengelig,alltid imøtekommende.
Stoler fult og fast på hans vurderinger. Han har ihvertfall hjelpt meg heile veien.

Beste legen i Sund

Vågane har hjulpet med mange av mine plager. Etter å ha gått over lengre tid med smerter, og vært hos flere leger ved Sund, brukte han 10 minutter på å gi med diagnose polymyalgia revmatika og han startet behandling og i dag er jeg helt frisk. Vågane er nok av typen bestemt og autoritær lege. Ved flere aledninger har han gitt meg gode livsråd og han viser virkelig at han er interessert i pasienten og de problemene de kommer med. Han kunne nok fugert like fint som psykolog. Alle jeg kjenner syns dette er en topp lege,

Følger ikke opp avtaler

Var fornøyd med legen da han kom til Sund legekontor. Etter hvert som tiden har gått har han kun blitt dårligere og dårligere. Han lytter ikke, følger ikke opp avtaler, må purre på ting som er avtalt flere ganger ved flere anledninger. Han er alltid forsinket - han ventet opp til en time flere ganger.

svært bra fastleg

Han gjev seg god tid. Undersøkjer ting han er usikker på hos professorar. Påliteleg. Verkar svært fagleg dyktig.