Knut-Arne Wensaas

Tlf: 55 55 32 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut-Arne Wensaas er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut-Arne Wensaas

Tillitsvekkende

Faglig sterk og tar seg tid til deg når du er i rommet. Grundig, god, likeverdig og behandler deg som menneske samtidig som pasient

Dyktig og imøtekommende lege som hele familien bruker og har tillit til

Tar seg tid, forklarer godt, er empatisk og har humor. Er flink med barn. Man føler seg tatt på alvor og tatt vare på av både han og de andre på legesenteret. Anbefaler han på det sterkeste.

Medmenneskelig

Tror dette er den beste fastlegen jeg noensinne kommer til å ha gått til. Jeg måtte dessverre bytte pga flytting, men han er den jeg kommer til å måle alle andre leger mot. Litt ventetid gjør ingenting når man først slipper til - alltid hadde han god tid til å forklare, vise, spørre, og jeg følte aldri han stresset med å komme til neste pasient. Han husket meg fra gang til gang og vi kunne ta opp tråden fra forrige time, selv om det var lenge siden. Kan virkelig anbefale ham som fastlege.

Den beste legen I landet

Wensaas var min faste ifra 2002 til 2009. Jeg sleit med rus og han har redda livet mitt flere ganger. Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flytta til Østlandet for skolegang. Beste fastlege jeg noensinne har hatt og kommer til å få.

Dyktig lege

Utrolig dyktig lege. Lytter og forklarer godt. Har ikke opplevd at han ikke har hatt tid. Er meget fornøyd og kommer ikke til å bytte lege!

Spesielt dyktg, grundig,hyggelig

Alt er meget bra, den beste legen jeg har hatt. Kunne godt vært kortere ventetid, men har jeg hatt behov for time raskt, har jeg fått det. Alle på kontoret er hyggelige og yter god service. Fin atmosfære. Greit med betalingsautomat

Flink lege

Lege som er flink til å tenke på helheten og å se sammenhenger. Ikke bare det ene spesielle problemet når det behøves. Informativ og grei, tillitsvekkende og meget dyktig! Blir godt tatt imot selv om han har det travelt. Tar seg god tid, og flinnk til å lytte. Føler meg kjempeheldig som har han til fastlege.

Jeg kan aldri få en bedre lege

Dette er en lege du kan føle deg trygg hos. Han ser deg. Jeg vil føle meg trygg på at dersom det er noe alvorlig i veien med meg blir jeg fulgt opp grundig og med høy faglig innsikt/ erfaring . Meget tillitsskapende. Her må en og påvente noe ventetid, det tar jeg med! Han tar seg tid til sin pasient. Jeg vil aldri bytte lege

Veldig grei lege.

Legen lytter og er flink til å forklare. Selv om han er forsinket, føler jeg ikke at han rusher for å komme igjennom dagens pasienter. Jeg venter heller litt ekstra på venterommet enn å gå til en lege som ikke har tid til deg når du kommer inn. Anbefaler Wensaas!

Usedvanlig dyktig lege!

Dr. Wensaas er kunnskapsrik, sympatisk og gir svært god oppfølging. Han utfører også mindre kirurgiske inngrep, som f. eks. fjerning av føflekker. Kommer aldri til å bytte fastlege.

Spesielt bra lege

Kunnskapsrik, tar den tiden han trenger, stresser ikke. Flink til å informere, føler jeg får god omsorg og oppmerksomhet.

En virkelig god lege!

Denne legen er lyttende og har vist meg at han tar mine/pasientens synspunkter med i vurderingen. Han er imøtekommende og vennlig. Jeg har alltid opplevd at han har hatt tid til meg, selv om han har en veldig travel hverdag.

Utrolig dyktig lege. Kommer aldri til å bytte. Han har alltid tid, og hjelper til med det jeg lurer på

Seriøs og dyktig!

Eg er ung og har ikkje hatt mange plager, men han tar meg veldig seriøst om det er noko. Av og til har han permisjon for å forske, men kor bra er det ikkje med ein fastlege som brenn for faget sitt?

God og ryddig

Dette er en meget god lege. Jeg gir de beste anbefalinger.