Knut-Arne Wensaas

Kalfaret Legesenter DA

1996

Kalfaret Legesenter DA Telefonnummer55 55 32 5055 55 32 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kalfarveien 20 5018 Bergen
Knut-Arne Wensaas er en av 239 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut-Arne Wensaas

En meget dyktig lege

Wenaas er en meget dyktig lege. Ikke bare holder han høyt faglig nivå, men er hyggelig, empatisk og lytter til sine pasienter. Han handler raskt når det gjelder prøver og henvisninger. Diagnoser og forordning av medisiner forklares og begrunnes på forståelig vis. Også det øvrige personalet ved legesenteret er imøtekommende og ekspeditte.

Flink i faget

Litt kort og direkte i kommunikasjonsformen, ikke den beste på såkalt kvinnekommunikasjon. Virker og noe ukomfortabel med gynekologiske undersøkelser. Men utrolig dyktig i faget sitt, ikke bare lege men doktor, og oppdatert på det meste. Absolutt en pålitelig fastlege.

Tillitsvekkende

Faglig sterk og tar seg tid til deg når du er i rommet. Grundig, god, likeverdig og behandler deg som menneske samtidig som pasient

Dyktig og imøtekommende lege som hele familien bruker og har tillit til

Tar seg tid, forklarer godt, er empatisk og har humor. Er flink med barn. Man føler seg tatt på alvor og tatt vare på av både han og de andre på legesenteret. Anbefaler han på det sterkeste.

Medmenneskelig

Tror dette er den beste fastlegen jeg noensinne kommer til å ha gått til. Jeg måtte dessverre bytte pga flytting, men han er den jeg kommer til å måle alle andre leger mot. Litt ventetid gjør ingenting når man først slipper til - alltid hadde han god tid til å forklare, vise, spørre, og jeg følte aldri han stresset med å komme til neste pasient. Han husket meg fra gang til gang og vi kunne ta opp tråden fra forrige time, selv om det var lenge siden. Kan virkelig anbefale ham som fastlege.