Knut-Arne Wensaas

Autorisasjon (1996)

Knut-Arne Wensaas er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut-Arne Wensaas

Trygg med gode vurderinger

God til å lytte. Gode kunnskaper. Interesse for pasientene sine. Skaper trygghet og gir gode diagnoser.

Dyktig lege!

Har hatt han som fastlege i mange år. Han er klok, dyktig, oppmerksom, empatisk og med stor omsorg for pasientene sine. Faglig sterk, oppdatert på det meste. Man blir tatt på alvor, og han henviser der det trengs. Fin å prate med. Tar seg tid. Flink også med barn. Alt i alt en veldig god lege som anbefales på det varmeste. Hyggelige sekretærer også.

Flink og sympatisk lege

Wensaas er en faglig dyktig og sympatisk lege. Han tar pasienten på alvor og føles trygg å henvende seg til. Jeg har hatt Wensaas som fastlege lenge og har ingen planer om å bytte.

Fra god til negativ og ufin.

Jeg har hatt Wensaas som fastlege i mange år og har sett en negativ utvikling hos ham, noe som er beklagelig da jeg opplevde ham som en god lege de første årene. Ønsker du behandling og oppfølgning, ikke bruk denne legen! Etter at Wensaas ble tillitsvalgt for legene i Bergen har han helt klar mistet grepet om sine pasienter og har alt for mye å gjøre. Jeg har spurt om å bli henvist til flere undersøkelser men Wensaas blir avvisende og direkte ufin. Kommer man opp i problemer med feks. NAV blir han helt paralysert og "sitter på hendene" i stedet for å hjelpe. Legger alt ansvar for eventuelle feil over på pasientene sine. Anbefales dessverre ikke.

Et fantastisk menneske, faglig sterk

Han er sympatisk, lyttende og svært kunnskapsrik.

Føler meg svært godt ivaretatt.

Tar seg god tid, føler jeg blir tatt på alvor