Knut-Arne Wensaas

Tlf: 55 55 32 50 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Knut-Arne Wensaas er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Knut-Arne Wensaas

Flink i faget

Litt kort og direkte i kommunikasjonsformen, ikke den beste på såkalt kvinnekommunikasjon. Virker og noe ukomfortabel med gynekologiske undersøkelser. Men utrolig dyktig i faget sitt, ikke bare lege men doktor, og oppdatert på det meste. Absolutt en pålitelig fastlege.

Tillitsvekkende

Faglig sterk og tar seg tid til deg når du er i rommet. Grundig, god, likeverdig og behandler deg som menneske samtidig som pasient

Dyktig og imøtekommende lege som hele familien bruker og har tillit til

Tar seg tid, forklarer godt, er empatisk og har humor. Er flink med barn. Man føler seg tatt på alvor og tatt vare på av både han og de andre på legesenteret. Anbefaler han på det sterkeste.

Medmenneskelig

Tror dette er den beste fastlegen jeg noensinne kommer til å ha gått til. Jeg måtte dessverre bytte pga flytting, men han er den jeg kommer til å måle alle andre leger mot. Litt ventetid gjør ingenting når man først slipper til - alltid hadde han god tid til å forklare, vise, spørre, og jeg følte aldri han stresset med å komme til neste pasient. Han husket meg fra gang til gang og vi kunne ta opp tråden fra forrige time, selv om det var lenge siden. Kan virkelig anbefale ham som fastlege.

Den beste legen I landet

Wensaas var min faste ifra 2002 til 2009. Jeg sleit med rus og han har redda livet mitt flere ganger. Måtte dessverre bytte fastlege da jeg flytta til Østlandet for skolegang. Beste fastlege jeg noensinne har hatt og kommer til å få.